Artikelen

Vibes of the Week #27

Lees de nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Longfonds en Gazelle voor schonere lucht

Het Longfonds en Gazelle slaan de handen ineen. Beide partijen willen Nederlanders bewust maken van het belang van schone lucht en de bijdrage die de fiets kan leveren.

Jumbo neemt 1.200 oranjefans mee naar de Tour

Jumbo geeft samen met Team LottoNL-Jumbo sponsors Lotto en Vifit 1.200 Nederlandse wielerfans de kans om live aanwezig te zijn bij de finish van de Ronde van Frankrijk.

BinckBank sponsort De Avondetappe (NOS)

BinckBank verbindt komende maand tijdens de Tour de France haar naam aan het populaire wielerprogramma De Avondetappe van de NOS.

Extra activaties NN Group rondom NN North Sea Jazz

Vanaf de komende editie is NN Group in ieder geval drie jaar lang titelsponsor van North Sea Jazz, dat vanaf nu NN North Sea Jazz Festival heet. In aanloop naar het festival organiseert NN Group in samenwerking met haar partners diverse nieuwe activiteiten met het doel jazzfans een nog interessanter aanbod te bieden.

SKODA opnieuw autoleverancier Tour de France

SKODA is dit seizoen voor de vijftiende keer op rij verbonden aan de Tour de France als officiële partner en autoleverancier. Het Tsjechische merk ondersteunt de wielerronde door Frankrijk al sinds 2004.

CM.com verlengt hoofdsponsorschap NAC Breda

CM.com is ook tijdens het seizoen 2018/2019 hoofdsponsor van NAC Breda. Daarmee prijkt het bedrijf voor het vierde seizoen op rij op de voorkant van het shirt van de club uit Breda.

MVV verlengt met Open Line

MVV Maastricht verlengt met Open Line voor komend seizoen. De verlenging van de overeenkomst betekent, dat Open Line de voorzijde van het wedstrijdshirt van MVV Maastricht siert.

ABN AMRO Foundation verhoogt steun aan Jeugdeducatiefonds

ABN AMRO Foundation heeft besloten de steun aan het Jeugdeducatiefonds te verlengen en uit te breiden. Hierdoor kan het Jeugdeducatiefonds de komende twee jaar verder groeien.

HEMA lanceert HEMA Foundation

HEMA lanceert de ‘HEMA Foundation’, een onafhankelijke stichting opgericht door HEMA die zich hard maakt voor een meer inclusieve samenleving.

EnergieFlex terug als hoofdsponsor N.E.C.

EnergieFlex maakt zijn rentree als hoofdsponsor van N.E.C. Sinds 2016 is EnergieFlex partner van N.E.C. en was in het seizoen 2016-17 al een keer hoofdsponsor. De Nederlandse energieleverancier prijkt de komende twee seizoenen weer op de voorzijde van het N.E.C.-shirt.

Noordlease Stadion wordt Hitachi Stadion

De naam van het voetbalstadion van FC Groningen wordt met ingang van 1 juli 2018 gewijzigd. De naam Noordlease Stadion verdwijnt en wordt vervangen door Hitachi Stadion.

Ziggo geeft 'Golden Seats' weg

Ajax-hoofdsponsor Ziggo geeft de twee beste stoelen in de Johan Cruijff ArenA weg. Deze zogenaamde ‘Golden Seats’ bevinden zich op twee meter van het veld en zitten pal naast de dug-out van Ajax.

Vibes of the Week #26

Lees de nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Keuken Kampioen nieuwe naamgever Eerste Divisie

Keuken Kampioen is de nieuwe sponsor van de eerste divisie. De naam verandert daardoor van Jupiler League in Keuken Kampioen Divisie. Keuken Kampioen tekent een contract voor drie jaar.