Artikelen

UPC stopt sponsoring International Film Festival Rotterdam

UPC stopt met de sponsoring van het International Film Festival Rotterdam (IFFR). UPC was vier jaar lang hoofdsponsor van het festival, onder andere als naamgever van de UPC Publieksprijs.

Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever lanceren DOE MAAR LEKKER DUURZAAM

Donderdag 30 oktober start de door de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever geïnitieerde campagne DOE MAAR LEKKER DUURZAAM. Doel van de campagne is de Nederlandse consument bewuster maken van duurzamer eten en laten zien dat het eigenlijk heel gemakkelijk en lekker is.

Sponsorinkomsten PSV gestegen

De sponsorinkomsten van PSV zijn in het boekjaar 2013-2014 met 100.000 euro gestegen. Dat blijkt uit het vandaag gepubliceerde financieel jaarverslag.

Team LottoNL-Jumbo gepresenteerd

Zoals de meeste media en ook Sponsorreport al eerder meldden is Jumbo Supermarkten de tweede naamgevende hoofdsponsor geworden van Team LottoNL, de gecombineerde schaats- en wielerploeg. De nieuwe naam van het team wordt Team LottoNL-Jumbo. Dat werd bekend gemaakt tijdens een perspresentatie van het team in TivoliVredenburg.

VDL hoofdsponsor Jumping Indoor Maastricht

Jumping Indoor Maastricht heeft er dit jaar, naast Longines en Audi, een nieuwe hoofdsponsor bij met de VDL Groep.

21 cases genomineerd voor een SponsorRing

Nog 21 sponsorcases dingen mee naar de SponsorRingen 2014. Dat blijkt uit de nominaties die de Stichting Sponsor Ringen donderdag heeft bekend gemaakt. KPN, Ziggo en Boskalis ontvingen elk twee nominaties.

Vattenfall beëindigt samenwerking NOC*NSF

Vattenfall beëindigt de samenwerking met NOC*NSF al eind 2014. De oorspronkelijke samenwerking zou lopen tot en met 2016.

KNVB en ARAG verlengen tot en met 2017

ARAG en de KNVB hebben de partnership met drie jaar verlengd. Daarmee blijft ARAG tot en met 2017 official partner van de KNVB scheidsrechters om ook de komende jaren FairPlay in het voetbal te stimuleren.

Merken starten platform voor duurzaamheid

Verschillende merken, waaronder founding partners Unilever, The Coca-Cola Company, BT Group, Marks and Spencer en Carlsberg, bundelen hun krachten in een platform dat er toe moet leiden dat duurzaam leven ‘de norm’ wordt.

Staatsloterij stopt sponsoring clubvoetbal

De Nederlandse Staatsloterij stopt aan het einde van dit seizoen met het sponsoren van het Nederlandse clubvoetbal.

Jumbo tweede naamgevend hoofdsponsor TEAM LottoNL

Supermarktketen Jumbo wordt de tweede naamgevende hoofdsponsor van TEAM LottoNL. Dat meldt de Telegraaf.

Kleine stijging commerciële baten KNVB

De KNVB heeft zijn inkomsten uit commerciële baten in het seizoen 2013 – 2014 licht zien stijgen met 0,18 miljoen euro naar 24,189 miljoen euro.

Fonds 21: de nieuwe naam voor SNS REAAL Fonds

Vanaf vandaag is Fonds 21 de nieuwe naam voor SNS REAALFonds. Fonds 21 is een actueel en ondernemend fonds dat de Nederlandse samenleving wil verrijken door de projecten die het steunt. Fonds 21 bevordert Kunst & Cultuur en Jongeren & Maatschappij.

Fila tot en met Winterspelen 2018 kledingsponsor KNSB

De nationale schaatsteams langebaan, shorttrack, kunstrijden en inline-skaten alsmede KNSB Jong Oranje zullen de komende vier jaar in kleding van Fila schaatsen.

Lotto en BrandLoyalty tekenen sponsorcontract als TEAM LottoNL

Het Belkin Pro Cycling Team en schaatsploeg Team BrandLoyalty hebben vandaag de overeenkomst ondertekend met Lotto, onderdeel van De Lotto, en BrandLoyalty.