Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Dijkstra Draisma langer hoofdsponsor van SC Cambuur
Bouwgroep Dijkstra Draisma heeft de samenwerking met SC Cambuur als hoofdsponsor met twee seizoenen verlengd.
Sport
17 mei 2017
Hein Barnhoorn interim directeur Nederlands Filmfestival
Het bestuur van het Nederlands Filmfestival heeft vandaag bekend gemaakt dat Hein Barnhoorn tot en met december 2017 de rol van Algemeen Directeur ad interim gaat vervullen.
Mensen
Kunst & cultuur
16 mei 2017
IOC en Omega verlengen Olympisch partnership tot en met 2032
Het International Olympisch Comité (IOC) heeft de wereldwijde samenwerking met ''official timekeeper'' Omega verlengd tot en met 2032. Het huidige contract liep nog tot en met 2020.
Sport
16 mei 2017
3M stopt als hoofdsponsor Olympia’s Tour
Olympia’s Tour moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. 3M, dat de afgelopen twee jaar de oudste rittenkoers van Nederland sponsorde, heeft aangegeven andere keuzes te willen maken en beëindigt de samenwerking.
Sport
15 mei 2017
Prins Petfoods nieuwe rugsponsor Vitesse
Prins Petfoods wordt komend seizoen de nieuwe rugsponsor van Vitesse. Het familiebedrijf uit Veenendaal dat gespecialiseerd is in 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen vervangt daarmee Smipe, dat de afgelopen 2,5 jaar de achterkant van het shirt sierde.
Sport
15 mei 2017
Zwitserleven hoofdsponsor Dutch Junior Open 2017
Van 19 tot en met 22 juli 2017 wordt de 33e editie van het Dutch Junior Open gespeeld op Golfclub Toxandria te Molenschot. Dit jaar is Zwitserleven de nieuwe hoofdsponsor van het Dutch Junior Open. De inschrijving voor het Zwitserleven Dutch Junior Open is inmiddels gestart.
Sport
11 mei 2017
Atletiekunie en Campina ontwikkelen beweegprogramma voor basisscholen
De Atletiekunie heeft samen met Campina het Ren.Spring.Gooi programma ontwikkeld, een atletiekprogramma voor kinderen op basisscholen om beter te bewegen.
Activaties
Sport
11 mei 2017
Aegon eerste commerciële partner Fries Museum
Aegon wordt de eerste commerciële partner van het Fries Museum. Op 10 mei 2017 ondertekenen Aegon en het museum in Leeuwarden een meerjarig partnerschap. In 2017 en 2018 gaan het museum en Aegon nauw samenwerken om met de aankomende grote tentoonstellingen over Mata Hari en M.C. Escher een breed publiek te bereiken.
Kunst & cultuur
10 mei 2017
AkzoNobel beschermt en kleurt Het Koninklijk Concertgebouw
AkzoNobel is voor een periode van vijf jaar nieuwe sponsor van Het Koninklijk Concertgebouw. Als onderdeel van de samenwerking zal AkzoNobel met verf- en decoratieve producten van Sikkens de komende jaren bijdragen aan de instandhouding van de monumentale concertzaal in Amsterdam.
Kunst & cultuur
10 mei 2017
Onthulling eerbetoon aan Johan Cruijff
Mevrouw Cruijff heeft samen met burgemeester Van der Laan en vertegenwoordigers van de Cruyff Legacy in Amsterdam een muurschildering van Johan Cruijff onthuld. De totstandkoming van dit kunstwerk is mede mogelijk gemaakt door AkzoNobel, die hiermee tevens de vijfjarige samenwerking met de Cruyff Foundation viert en stilstaat bij het 20-jarig bestaan van de Cruyff Foundation.
Activaties
09 mei 2017
Abiant Uitzendgroep blijft langer hoofdsponsor Lycurgus
Een dag na het behalen van de tweede landstitel op rij kon voorzitter Paul van der Wijk tijdens het kampioensdiner bekend maken dat hoofdsponsor Abiant Uitzendgroep het tot medio 2018 lopende contract met een extra jaar verlengd heeft.
Sport
09 mei 2017
Aegon wordt ‘official supplier’ van AFC Ajax
Aegon heeft de aflopende verbintenis met Ajax met twee seizoenen verlengd. De verzekeraar zal daardoor de komende jaren als Official Supplier aan de club verbonden blijven. Onlangs tekenden Aegon directeur Maarten Edixhoven en Ajax directeur Menno Geelen hiervoor een vernieuwde samenwerking.
Sport
09 mei 2017
Qatar Airways sponsor WK 2018 en 2022
Qatar Airways heeft een sponsorcontract getekend met wereldvoetbalbond FIFA. De komende vijf jaar mag de luchtvaartmaatschappij uit de Golfregio de titel ''Official Airline'' dragen, zoals in 2018 bij het WK in Rusland en in 2022 in thuisland Qatar.
Sport
09 mei 2017
Uitbreiding team Brand New Live
Entertainment marketingbureau Brand New Live blijft groeien en neemt met Tim Sneep en Susan de Vries twee nieuwe collega’s in dienst.
Mensen
Bureaus
09 mei 2017
FC Utrecht-sponsors lanceren play-off supportersactie
Tijdens een bijzonder en rumoerig voetbalweekend werden de supporters van FC Utrecht verrast door een ludieke actie. Enkele minuten voor aanvang van de laatste reguliere thuiswedstrijd van het seizoen betrad de bemanning van ‘FC Utrecht Partners United’, namens shirtsponsoren Zorg van de Zaak, Tele2 en Infotheek Group, het veld voor een bijzondere boodschap.
Activaties
Sport
08 mei 2017
Vorige
1
...
289
290
291
...
369
Volgende