Artikelen

Powerhouse subsponsor Team Vestas Wind in Volvo Ocean Race

In deze editie van de Volvo Ocean Race zal Powerhouse optreden als subsponsor van Team Vestas Wind. De Volvo Ocean Race biedt Powerhouse, het grootste online energieplatform voor zakelijke grootverbruikers in Nederland, een unieke kans om haar naamsbekendheid en de merkherkenning nationaal en internationaal een sterke impuls te geven.

Sponsorinkomsten Ajax gedaald

De sponsorinkomsten van Ajax zijn in het boekjaar 2013-2014 met 1,4 miljoen euro gedaald naar 23,8 miljoen. Redenen zijn onder meer het failliet van sponsor Oad en een lagere variabele bonus van hoofdsponsor AEGON.

Alpecin wordt co-sponsor Team Giant-Shimano

Met ingang van januari 2015 wordt shampoo producent Alpecin naamgevend co-sponsor van het Team Giant –Shimano. Het wielerteam verandert zijn naam in Team Giant-Alpecin.

Co-sponsor voor AfterPay-vrouwen

Travelbags.nl is de nieuwe co-sponsor van het AfterPay developmentteam. De online winkel voor koffers en tassen verbindt zich voor één seizoen aan het opleidingsteam van iSkate.

'Blade Babe' gezicht in Nike-campagne

Marlou van Rhijn is door Nike uitgekozen als het gezicht van een grote Europese reclamecampagne.

Sponsoring in tennis groeit wereldwijd met 4,4%

De wereldwijde sponsoring in tennis (amateur en professioneel) stijgt in 2014 naar verwachting met 4,4% tot $ 739 miljoen (570 miljoen euro), zo blijkt uit onderzoek van het toonaangevende onderzoeksbureau IEG.

KLM en Rijksmuseum sluiten partnership

President-directeur Camiel Eurlings van KLM en hoofddirecteur Wim Pijbes van het Rijksmuseum hebben hun handtekening gezet onder de afspraak dat de luchtvaartmaatschappij de komende twee jaar het transport van zowel collectie als mensen van het Rijksmuseum sponsort.

Jupiler stimuleert concertbezoek met poppodia app

Om het bezoek aan poppodium concerten te stimuleren introduceert Jupiler de Poppodia Planner. Deze app bevat de actuele concertagenda’s van de Nederlandse poppodia en geeft tips voor optredens van favoriete artiesten en bands. De app draait op iOS en is gelinkt aan Facebook en iTunes voor selectie van de persoonlijke muziekvoorkeur.

ABN AMRO beëindigt hoofdsponsoring Cricketbond

ABN AMRO zal het in maart 2015 aflopende hoofdsponsorcontract met de Cricketbond niet verlengen.

AkzoNobel lanceert Van Gogh collectie

Kleurexperts van AkzoNobel hebben in samenwerking met het Van Gogh Museum een verfkleurenlijn gerealiseerd, waardoor iedereen een meesterwerk van hun huis kan maken.

PSV en Coca-Cola verlengen contract

Coca-Cola is al jaren als Official Supplier aan PSV verbonden. Zondag, voorafgaand aan PSV - Vitesse, tekenden beide bedrijven een nieuwe overeenkomst die Coca-Cola voor drie jaar aan de club bindt. Coca-Cola groeit hierdoor door naar Official Sponsor.

Jumbo en FrieslandCampina helpen fietsers

Jumbo Supermarkten en FrieslandCampina organiseerden op zaterdag 30 en zondag 31 augustus samen voor de eerste keer de Familie Fietsdagen. Jong en oud konden vanaf elke Jumbo winkel in Nederland een fietstocht maken van zo’n 20 kilometer.

DSW Zorgverzekeraar titelsponsor Bruggenloop Rotterdam

De Bruggenloop Rotterdam heeft een nieuwe titelsponsor. DSW Zorgverzekeraar verbindt zijn naam aan de 27ste editie van de populaire loopklassieker op zondag 7 december. DSW is de opvolger van Zilveren Kruis.

Weer BMW te winnen op KLM Open

Ook dit jaar is er weer een exclusieve BMW te winnen voor de eerste speler, professional of amateur, die een hole-in-one slaat op hole 17 van de Kennemer Golf & Country Club tijdens het KLM Open 2014. Dat maakte toernooidirecteur Daan Slooter vandaag bekend.

Delta Lloyd, ING, Staatsloterij en I Amsterdam hoofdsponsors Sail 2015

Delta Lloyd, ING, Staatsloterij en I Amsterdam hebben zich als hoofdsponsors verbonden aan de 9e editie van Sail Amsterdam in 2015.