Artikelen

PostNL wordt co-titelsponsor van Team DSM-Firmenich PostNL

PostNL wordt de nieuwe co-title partner van Team DSM-Firmenich. Vanaf het seizoen 2024 gaat het team verder onder de nieuwe naam Team DSM-Firmenich PostNL. PostNL verbindt zich voor drie jaar aan het team met de vrouwen-, mannen- en developmentprogramma’s.

TEFAF Maastricht en AXA XL vieren 20 jaar partnerschap

TEFAF, ’s werelds meest vooraanstaande organisatie voor beeldende kunst, antiek en design, viert haar 20-jarig partnerschap met AXA XL, een divisie van AXA, op TEFAF Maastricht van 9 tot 14 maart 2024. Sinds het begin van de samenwerking in 2004 delen beide organisaties het geloof in de kracht van kunst om ons leven te transformeren en te verrijken, en community’s te versterken.

Booking.com verlengt de samenwerking met UEFA

UEFA heeft vandaag aangekondigd dat Booking.com, het online reis- en accommodatieplatform, het UEFA EK Voetbal voor mannen volgend jaar in Duitsland en het UEFA EK voor vrouwen in 2025 in Zwitserland, zal sponsoren.

Winst voor de KNVB

De KNVB noteerde over het jaar 2022/’23 in financieel opzicht een plus van 6,3 miljoen euro. Een jaar eerder viel dit met een resultaat van circa 8 miljoen euro iets hoger uit.

Inschrijven voor de SponsorRingen vanaf 13 november

Vanaf maandag 13 november kan men weer de beste cases of talent inschrijven voor de SponsorRingen 2023. Heb jij in 2023 een mooie sponsorcase gerealiseerd? Dan kun je nu inschrijven voor de editie 2023 van de SponsorRingen. Nieuw is de SponsorRing voor jong talent op het gebied van sponsoring.

CS Digital Media partner Van Gogh Museum

CS Digital Media (CSDM) is een partnership aangegaan met het Van Gogh Museum. Onderdeel van deze samenwerking is dat CSDM haar DOOH-netwerk in de Amsterdamse metro gaat inzetten om het Van Gogh Museum en hun Vincent op Vrijdag programma onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Nova Technology neemt volleybalclub Lycurgus over

De van oorsprong Nederlandse multinational Nova Technology, opgericht door de broers Ramón en Pascuál AB, wordt groot aandeelhouder van de Groningse volleybalclub Lycurgus. Lycurgus wordt hiermee de eerste Nederlandse volleybalclub met een betaald bestuur en een Raad van Commissarissen en gaat verder onder de naam Nova Tech Lycurgus. Joop Alberda neemt de rol van algemeen directeur op zich.

KPN lanceert eigen ‘KPN Island’ in videogame Fortnite

KPN lanceert als één van de eerste merken in Nederland zijn eigen wereld in de populaire game Fortnite: KPN Island. De wereld wordt onthuld door influencers Enzo Knol, Acid, ‘Bankzitter’ Milo en muziekproducent Russo tijdens de derde aflevering van de populaire YouTube-serie Legends of Gaming (LOG) seizoen 8.

Uitbreiding voor M&C Saatchi in Amsterdam

M&C Saatchi Sport & Entertainment Amsterdam viert het vierjarig bestaan en kondigt de komst van drie belangrijke senior aanwinsten aan. De nieuwe teamleden versterken het bureau na een succesvol vierde jaar, waarin klanten als UEFA, Ballantines, Catawiki en de Bill & Melinda Gates Foundation zijn toegevoegd aan het portfolio, met onder meer Heineken, Red Bull en SkyShowtime.

Succesvolle avond voor de gehandicaptensport in Theater Amsterdam

Op maandagavond 6 november vond in Theater Amsterdam de 15e editie van het benefietdiner voor de Gehandicaptensport plaats. Op de avond is € 503.505,- opgehaald voor sporters met een beperking.

Blue Band doneert 100.000 euro aan Nationaal Schoolontbijt

Tijdens de opening van de ontbijtweek bij Space Expo in Noordwijk overhandigt Blue Band een cheque ter waarde van 100.000 euro aan het Nationaal Schoolontbijt. De donatie is mogelijk gemaakt door Blue Bands ‘Broodje Doneer' retailactie.

AFAS start wekelijkse talkshow op RTL4

AFAS Software gaat in samenwerking met RTL 4 en oud-Koffietijd presentatrice Pernille La Lau starten met Zakenvuur. Een nieuwe beweging met als doel zakelijk Nederland te inspireren, activeren en verbinden. Deze week wordt het online platform van Zakenvuur gelanceerd.

Mastercard wordt partner van Live Nation

Mastercard heeft een uitgebreid meerjarig partnership aangekondigd met Live Nation, ‘s wereld grootste live entertainment bedrijf, waaronder ook Mojo Concerts valt. Live Nation produceert wereldwijd jaarlijks meer dan 40.000 concerten, in Nederland in onder andere in de Ziggo Dome en AFAS Live.

Philips OneBlade nieuwe shirtsponsor PSV Esports

Het logo van Philips OneBlade prijkt het gehele seizoen op de achterkant van de shirts van de spelers van PSV Esports. Het gezondsheidstechnologiebedrijf wordt met Philips OneBlade de hoofdpartner van het Esports team van PSV.

Holland America Line officiële evenement partner ISU

Holland America Line gaat in zee met de internationale Schaatsbond en wordt Official Event Partner van de International Skating Union (ISU). Voortbouwend op de Nederlandse successen in deze sport, waaronder 12 schaatsmedailles op de Olympische Spelen van 2022 in Peking, is Holland America Line in aanloop naar de Olympische Spelen van 2026 zichtbaar tijdens zowel nationale als internationale wedstrijden.