Artikelen

Corendon en Rotterdam Unlimited vieren samen Zomercarnaval

Corendon, restaurant Mondi en Rotterdam Unlimited bundelen hun krachten om het Zomercarnaval in Rotterdam op 28 en 29 juli groots te vieren. Met deze samenwerking wil Corendon naast de Caribische keuken en cultuur ook haar directe vluchten naar Curaçao onder de aandacht brengen.

EFDN lanceert ‘More than Football Movement’

European Football for Development Network (EFDN) lanceert vandaag de ‘More than Football Movement’. Dit initiatief gaat commerciële partijen koppelen aan maatschappelijke projecten om zo enerzijds de maatschappelijke impact van voetbal nog verder te vergroten en anderzijds deze partijen te helpen verder invulling te geven aan hun eigen maatschappelijke belofte.

Eurostar Group en NS tekenen overeenkomst met TeamNL

Eurostar Group en NS tekenden vandaag een sponsorovereenkomst met TeamNL voor het vervoer van Nederlandse atleten naar de Olympische Spelen van Parijs 2024.

Van Lanschot Kempen partner van World Padel Tour Amsterdam Open en Plaza Padel

Van Lanschot Kempen stimuleert de groei van padel als nieuwe partner van het World Padel Tour Amsterdam Open en Plaza Padel. Met deze samenwerking kunnen klanten en medewerkers van de wealth manager genieten van de snelst groeiende sport van Nederland, zowel als toeschouwer als door zelf actief de baan op te gaan.

Nh1816 verzekeringen hoofdpartner van het Nederlands Openluchtmuseum

Nh1816 is voor een periode van twee jaar hoofdpartner geworden van het Nederlands Openluchtmuseum. Nh1816 en het Nederlands Openluchtmuseum delen samen de ambitie om Nederlands cultureel en historisch erfgoed te behouden en zich in te zetten voor culturele leerervaringen voor jongeren tot 21 jaar.

KPMG en Naturalis bundelen krachten

Naturalis is een samenwerking aangegaan met KPMG, de internationale accountants- en adviesorganisatie. In deze samenwerking komen twee werelden samen: de wetenschappelijke kennis van Naturalis op het gebied van biodiversiteit en de ervaring van KPMG op het gebied van advies over duurzaamheid, strategie en uitvoering. Dankzij deze samenwerking kunnen organisaties en bedrijven beter geadviseerd worden over de impact die ze hebben op de natuur en biodiversiteit.

711 nieuwe hoofdsponsor Telstar

711 bundelt de krachten met de Witte Leeuwen van Telstar. Met ingang van het nieuwe seizoen 2023-2024 is 711 de nieuwe hoofdsponsor van Telstar.

Unibet Official Betting Partner Eredivisie en ESPN

Unibet is met onmiddellijke ingang de nieuwe Official Betting Partner van de Eredivisie & ESPN. De partijen hebben vandaag overeenstemming bereikt over een samenwerking tot en met het seizoen 2024/25.

OTTO Work Force nieuwe rugsponsor PSV Vrouwen

OTTO Work Force intensiveert de samenwerking met PSV en committeert zich tot de zomer van 2026 als rugsponsor van PSV Vrouwen.

ThermoSolutions nieuwe Official Shirt Partner van FC Twente

ThermoSolutions is met ingang van het nieuwe seizoen Official Shirt Partner van FC Twente. De naam van ThermoSolutions siert de komende drie seizoenen de achterzijde van het shirt van de eerste selectie en FC Twente Vrouwen. Het Twentse bedrijf is gespecialiseerd in spouwmuur- en vloerisolatie. Donderdag werd bekend dat Elektromat hoofdsponsor wordt.

TOTO blijft hoofdsponsor TOTO Dutch Open Darts

TOTO blijft de komende twee edities hoofdsponsor en naamgever van de Dutch Open Darts. TOTO en de Nederlandse Darts Bond (NDB) hebben het contract verlengd tot 1 juli 2025.  

Elektramat nieuwe hoofdsponsor FC Twente

Elektramat is vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van FC Twente. De Enschedese onderneming was de laatste jaren al als sponsor en Premium Partner aan de club verbonden en groeit nu door naar de rol van hoofdsponsor. Elektramat en FC Twente hebben een overeenkomst gesloten voor twee seizoenen. Inmiddels is bekend geworden dat ThermoSolutions rugsponsor wordt.

ING vraagt met campagne aandacht voor ongelijkheid in het voetbal

In de aanloop naar het WK Vrouwenvoetbal 2023 vraagt ING met ‘Doelen voor Gelijke Kansen’ aandacht voor het verschil in kansen tussen mannen en vrouwen in deze sport.

AZ vindt in eToro nieuwe Official Partner

eToro is een nieuwe Official Partner van AZ Alkmaar. Het beleggingsplatform beëindigde eerder dit jaar de hoofdsponsoring van Vitesse, maar blijft nu toch actief in het Nederlandse betaald voetbal. eToro tekent een overeenkomst tot medio 2025.

Ruud van der Knaap nieuwe commercieel directeur Feyenoord

Ruud van der Knaap treedt per 1 augustus bij Feyenoord in dienst als commercieel directeur (CCO). Van der Knaap is nu nog directielid van sportmarketingbureau Triple Double.