Artikelen

Awakenings presenteert prikkelarme ruimte op Awakenings Summer Festival

De prikkelarme ruimte is een samenwerking tussen Awakenings met HandicapNL en Philips TV & Sound. In gesprekken met HandicapNL is gekeken wat er nodig is om mensen met een beperking goed te faciliteren op festivals. In Philips TV & Sound heeft Awakenings hiervoor een partner gevonden. TP Vision zal onder andere noise-cancelling headphones en schermen leveren voor de prikkelarme ruimte.

KNVB en Revolt sluiten partnership om clubs te verduurzamen

De KNVB en Revolt zijn per 1 juni 2023 een samenwerking aangegaan om Nederlandse voetbalverenigingen te verduurzamen. Met het oog op de snelle toename van elektrische auto’s willen beide partijen de laadinfrastructuur bij sportcomplexen in het amateurvoetbal verbeteren.

Replay en Ajax verlengen samenwerking tot 2027

Ajax en Replay hebben hun samenwerking verlengd. Replay is sinds 2020 Official Sponsor van Ajax en blijft dit met deze tussentijdse verlenging minimaal tot en met 2027. Replay kleedt de spelers van Ajax en Ajax Vrouwen als ze op weg zijn naar wedstrijden, alsmede de directie en Ajax-medewerkers die rondom wedstrijden in functie zijn.

European Para Championships en DPG Media slaan handen ineen

DPG Media, het grootste mediahuis van Nederland, wordt mediapartner van de European Para Championships (EPC). Van 8 t/m 20 augustus 2023 strijden tien verschillende parasporten in Rotterdam om het Europese kampioenschap. De komende periode wordt er via verschillende DPG-kanalen, zowel online als offline, via advertenties en content gepubliceerd om de European Para Championships bij het publiek onder de aandacht te brengen.

50+ Mobiel: een positionering en sponsorstrategie gebouwd op onderzoek

Edgar de Beule is natuurlijk bekend als mede-oprichter en eigenaar van onderzoeksbureau Markteffect. Maar sinds een aantal jaren is hij ook de trotse CEO van sim only telefoonaanbieder 50+ Mobiel. De volgende stap op weg naar een half miljoen klanten is de sponsoring van Vitesse en PSV.

Jumbo stopt sponsoring Max Verstappen

Jumbo stopt na dit seizoen met het sponsoren van Formule 1-kampioen Max Verstappen. Ook de Dutch GP in Zandvoort moet het volgend jaar zonder het geld van de Brabantse supermarktketen doen. Topsportsponsoring past niet meer bij Jumbo volgens de nieuwe topman Ton van Veen.

PSV en 50+ Mobiel sluiten sponsorship

Vanaf aankomend seizoen is 50+ Mobiel official sponsor van PSV. De mobiele provider met Sim Only-abonnementen is een driejarige deal overeengekomen met de club.

50+ Mobiel tot medio 2025 partner en rugsponsor van Vitesse

50+ Mobiel heeft een tweejarige overeenkomst (tot medio 2025) als partner en rugsponsor getekend van Vitesse. De samenwerking met de Nederlandse Sim Only-aanbieder volgt op de recente bekendmakingen over Robey Sportswear, BetCity en Clean Mat Trucks.

Missie H2 trapt campagne af richting Parijs 2024

Met de oproep aan bedrijven en organisaties ‘Zet jezelf op de kaart’ trapt Missie H2 de olympische waterstofcampagne af richting en tijdens de Zomerspelen in Parijs. Tijdens de internationale Dutch Water Week introduceerde Missie H2 vandaag de interactieve, nationale waterstofkaart.

Beiersdorf gaat 5-jarig partnership aan met COC Nederland

Beiersdorf, het bedrijf achter merken als NIVEA, Eucerin en Labello, en COC Nederland kondigen een 5-jarig partnerschap aan om de LHBTI+ gemeenschap te ondersteunen en te versterken. Om de samenwerking kracht bij te zetten, draagt Beiersdorf een donatie bij van 50.000 euro aan ’s werelds oudste LHBTI+ belangenorganisatie.

Pon verlengt partnercontract met Dutch GP

Pon verlengt het partnercontract met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix met twee jaar. Daarmee is Pon ook in 2024 en 2025 een van de exclusieve partners van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Mammoet blijft komende jaren supplier van het evenement.

Heineken verlengt aanwezigheid in Formule 1

Heineken blijft als global partner aanwezig in de Formule 1. Het partnership met Formula One Management is met vijf jaar verlengd tot en met 2027. Heineken wordt naamgever van de aanstaande race in Las Vegas. Of Heineken ook naamgevend partner blijft van andere GP's is nog niet bekend.

Lidl wordt hoofdsponsor van UCI WorldTour-team ‘Lidl-Trek’

Lidl breidt haar inzet voor wielrennen uit en wordt hoofdsponsor van het UCI WorldTour-team ‘Lidl-Trek’. Het langdurige partnerschap met één van de meest toonaangevende teams in het internationale wielrennen begint met de Giro d'Italia voor dames op 30 juni 2023 en de Tour de France voor heren op 1 juli 2023.

ADO Den Haag heeft met Biersteker nieuwe rugsponsor

Biersteker is de nieuwe rugsponsor van ADO Den Haag. Het logo van het Westlandse bouwbedrijf zal tot seizoen 2025-2026 prijken op de achterkant van de wedstrijdshirts van ADO Den Haag. Biersteker is al jaren partner van de club, en de samenwerking wordt op deze manier verder uitgebreid en nog beter zichtbaar.

Iedereen verdient Rabo ClubSupport

Op 29 mei is de nieuwe Rabo ClubSupport campagne gestart en kunnen clubs en verenigingen zich weer inschrijven voor de stemcampagne. Dit jaar is de pay-off van Rabo ClubSupport, net als afgelopen jaar, ‘Iedereen verdient een club’. "Iedere stem is uiteindelijk geld waard."