Artikelen

Gelijke kansen voor Ajax Vrouwen

ABN AMRO en Ajax hebben hun jarenlange samenwerking opnieuw verlengd. ABN AMRO blijft daardoor in ieder geval tot en met 2025 hoofdsponsor van de Ajax Vrouwen. Sander Bestevaar, Hoofd Sponsoring & Events bij ABN AMRO: “De samenwerking met de Ajax vrouwen past heel goed bij onze betrokkenheid bij de thema’s gelijke kansen en duurzaamheid.”

ABN AMRO tot en met 2025 hoofdsponsor Ajax vrouwen

Ajax en ABN AMRO hebben hun langlopende samenwerking van ruim 30 jaar wederom verlengd. ABN AMRO is sinds 2015 hoofdsponsor van de Ajax Vrouwen en blijft dit, door deze verlenging, minimaal tot en met 2025. ABN AMRO blijft tevens maatschappelijk partner van Ajax en betrokken als duurzaamheid-adviespartner bij de ontwikkeling van De Nieuwe Toekomst.

World Padel Tour Amsterdam Open presenteert Legacy Programma

Van 28 september tot en met 2 oktober komt de World Padel Tour voor het eerst naar Nederland. De Centrale Markthal vormt het strijdtoneel waar de beste padelspelers van de wereld hun kunsten vertonen en toekomstige spelers worden geïnspireerd. In samenwerking met diverse partners lanceert de World Padel Tour Amsterdam Open een legacy programma om de sport toegankelijker te maken voor diverse doelgroepen.

Amacx sportvoeding-partner Amstel Gold Race

De Amstel Gold Race en Amacx gaan een driejarige samenwerking aan. Daarmee zal Amacx de 15.000 deelnemers aan de Toerversie Amstel Gold Race voorzien van de nodige sportdrank en -voeding bij de start en onderweg.

Grasmeester ArenA zoekt assistent tijdens Nederland - België

De grasmeester van de Johan Cruijff ArenA zoekt eenmalig een enthousiaste assistent voor Nederland – België. Voor de UEFA Nations League wedstrijd op 25 september in de ArenA kan het grasteam hulp gebruiken bij het perfect voorbereiden en onderhouden van de grasmat. Iedereen kan solliciteren naar deze unieke plek aan én op het veld.

EY drie jaar partner Dutch Design Foundation

Accountants- en adviesorganisatie EY en Dutch Design Foundation sluiten voor drie jaar een partnerovereenkomst. De internationale dienstverlener maakt onder andere de Dutch Design Award mede mogelijk die tijdens de Dutch Design Week in oktober wordt uitgereikt.

WK-tenue Nederlands Elftal gepresenteerd

Het tenue waarmee het Nederlands elftal het WK gaat spelen, is vandaag officieel door de KNVB en Nike gepresenteerd. Oranje draagt het nieuwe uitshirt voor het eerst op 22 september in de wedstrijd tegen Polen en debuteert op 25 september in de wedstrijd tegen België in het nieuwe thuisshirt. Voor supporters zijn de nieuwe tenues per direct verkrijgbaar.

ING verlengt haar partnership met de Belgische Voetbalbond

De KBVB (Koninklijke Belgische Voetbalbond) en ING België hebben hun samenwerkingsovereenkomst verlengd tot en met EURO 2028. ING België is al meer dan twaalf jaar één van de hoofdsponsors van de Belgische Voetbalbond en mikt nu op de lange termijn met een contract voor de komende zes jaar. Om ervoor te zorgen dat iedereen kan blijven genieten van de populairste sport in België zullen ING en de KBVB hun respectieve digitale kanalen verder versterken.

Samenwerking Kinderboekenweek met Minecraft en OERR

De Kinderboekenweek, OERRR én Minecraft hebben dit jaar de handen ineengeslagen om kinderen te bereiken via nieuwe kanalen waar ze al massaal aanwezig zijn.

Green Boarding Network en Unibet helpen amateursportclubs verduurzamen

Vanaf 1 september 2022 gaat Unibet een samenwerking aan met het Nederlandse Green Boarding Network. Green Boarding Network plaatst speciale Green Boardings rondom amateursportvelden. De Green Boardings wekken zonne-energie op, zuiveren lucht rondom het sportveld en tonen advertenties.

VriendenLoterij en Nederlands Film Festival vergroten samenwerking

VriendenLoterij wordt hoofdsponsor van het grootste filmevenement van Nederland: het Gouden Kalveren Gala 2022.

BrandLoyalty Official Loyalty Partner van Heroes Den Bosch

Heroes Den Bosch heeft BrandLoyalty als Official Loyalty Partner van de club gepresenteerd. De komende drie seizoenen prijkt het logo van de Bossche multinational prominent op de wedstrijdshirts van Heroes Den Bosch.

Sponsoring musea in 2021 22 miljoen euro

De sponsoring van de bij de Museumvereniging aangesloten musea bedroeg in 2021 22 miljoen euro. Dat is 7% van de eigen inkomsten. Dat blijkt uit de Museumcijfers over 2021, de jaarlijkse publicatie van de Museumvereniging die vandaag is verschenen. Deze publicatie bevat de belangrijkste cijfers van musea over het afgelopen jaar.

ING kiest na pitchproces voor Omnicom bureaus als partners

ING België en ING Nederland hebben in de afgelopen periode in een pitchproces gezocht naar een geschikte creatieve partner voor alle externe campagnes van de bank in beide landen voor de komende jaren. Hierbij is gekozen voor de Omnicom Group. In Nederland gaat TBWA\NEBOKO als onderdeel van Omnicom aan de slag voor ING, voor ING in België is dat TBWA\Brussel. ING neemt daarmee na 12 jaar afscheid van Wunderman Thompson (JWT).

Bob van Oosterhout co-founder Venturerock

Bob van Oosterhout stapt samen met Danny Cortenraede als co-founder in Venturerock, een in Los Angeles en Amsterdam gevestigd digitaal investeringsplatform in sport. Venturerock is deze maand gelanceerd met een investeringskapitaal van $ 75 miljoen.