Artikelen

Sligro en Feyenoord verlengen partnership

Feyenoord en Sligro hebben de samenwerking met drie jaar verlengd. Hierdoor blijven de partijen in ieder geval tot 30 juni 2022 aan elkaar verbonden. Ook blijft Sligro food- en non-food producten leveren aan De Kuip.

KLM langer naamgever KLM Open

KLM Nederland verlengt het contract als partner en naamgever van het KLM Dutch Open tot en met 2022. Dat maakte Harm Kreulen, directeur KLM Nederland, bekend tijdens een persconferentie op Bernardus Golf, de locatie voor de volgende drie edities van het KLM Open.

Rabobank verlengt sponsoring Groninger Museum

Het Groninger Museum wordt ook de komende 5 jaar gesponsord door de Groninger Rabobanken. Het sponsorbedrag is met name bedoeld voor projecten gericht op kinderen.

Waarom ABN AMRO de Ajax Vrouwen gaat versterken

ABN AMRO en Ajax hebben hun jarenlange samenwerking opnieuw verlengd waardoor de bank zeker tot medio 2023 verbonden blijft aan de club. De focus van ABN AMRO is komende periode verlegd naar het versterken van de vrouwenteams binnen Ajax. Sander Bestevaar, Hoofd Brand Activation en Events, vertelt waarom.

HEMA voor vier jaar co-sponsor Team Jumbo-Visma

Warenhuisketen HEMA wordt co-sponsor van schaats- en wielerploeg Team Jumbo-Visma. De komende vier jaar prijkt HEMA op de wedstrijdkleding van beide sportploegen.

Nieuwe directie Techonomy benoemd

Per 1 januari 2020 vormen Damian François, Tom van den Boom, Sion de Jong en Gijs van Puijenbroek de nieuwe directie van Techonomy. Allen zijn zij vanaf de beginfase bij de onderneming betrokken en hebben ze deel uitgemaakt van de verschillende groeifasen van het bedrijf.

Meer commerciële mogelijkheden voor sporters tijdens Olympische en Paralympische Spelen

Goed nieuws voor de sporters van TeamNL die komende zomer deelnemen aan de Olympische en Paralympische Spelen in Tokyo. Rule 40 wordt ook in Nederland verruimd, waardoor zij de ruimte krijgen om ook in de Olympische en Paralympische periode hun privésponsors te promoten. Ook mogen deze sponsors tijdens de Spelen binnen de vastgestelde voorwaarden campagne voeren met de beeltenis van Olympische sporters.

ABN AMRO verlengt sponsorcontract en verlegt focus naar Ajax Vrouwen

Ajax en ABN AMRO hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het sponsorcontract. Met de nieuwe overeenkomst blijft de bank tot zeker medio 2023 verbonden aan de club. Vanaf heden zal ABN AMRO zich focussen op het versterken van de vrouwenteams binnen Ajax.

Rijksmuseum en Donald Duck winnen Mercur

Donald Duck en Rijksmuseum hebben een Mercur, de vakprijs voor de magazine mediabranche, gewonnen voor het beste partnership.

Kans op uitbreiding tv-reclameverbod kansspelen

De ChristenUnie heeft een motie ingediend waarin gevraagd wordt aan de regering om het reclameverbod voor kansspelen te veranderen van 19.00 naar 21.00 uur. Een meerderheid in de kamer staat achter de motie, en zal dus waarschijnlijk worden aangenomen.

Provincie Noord-Holland opnieuw sponsor SAIL

De provincie Noord-Holland sponsort SAIL Amsterdam 2020. De provincie verbindt zich voor de vierde keer aan het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland. Gedurende vijf dagen trekt het spektakel zo’n 2,3 miljoen bezoekers. De provincie zet zich daarnaast ook in voor een goede bereikbaarheid van het evenement en ondersteunt het project #SAILHero.

Nieuwe CPNB-campagne over het boek als ideale cadeau

Stichting CPNB is een nieuwe bewustwordingscampagne gestart over het boek als ideale cadeau. De campagne is ontwikkeld samen met bureau ACHTUNG! mcgarrybowen.

ABN AMRO en De Hermitage: Samenwerking via gedeelde ambities en co-creatie

De Hermitage Amsterdam en ABN AMRO hebben hun samenwerking opnieuw met drie jaar verlengd. Met Cathelijne Broers, directeur van het museum, en Ilona Roolvink, verantwoordelijk voor cultuursponsoring bij ABN AMRO praten we over cultuursponsoring, cultureel ondernemerschap en co-creatie. En natuurlijk over de Hermitage voor Kinderen!

Switch: Peter Lansaat

In een serie interviews aan het einde van het jaar vragen we aan mensen die dit jaar een switch hebben gemaakt in hun werk hoe ze terugkijken op 2019 en wat de ambities zijn voor 2020. In de eerste aflevering Peter Lansaat die KPN verruilt voor Albert Heijn.

Mammoet Event Supplier van Formula1 Heineken Dutch Grand Prix

Mammoet en Dutch Grand Prix tekenden recent een ‘Event Supplier’-overeenkomst. De wereldwijde marktleider in transport- en hijsdiensten van grote en zware objecten levert materieel en medewerkers om snelle responsdiensten te bieden in het geval raceauto's onmiddellijk van het circuit moeten worden getild tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Momenteel biedt Mammoet ook kraandiensten voor de bouwwerkzaamheden op het Circuit Zandvoort.