Artikelen

AkzoNobel en Rijksmuseum partners in Nachtwacht-restauratie

AkzoNobel en het Rijksmuseum gaan samenwerken in het grootste en meest veelzijdige onderzoeks- en restauratieproject in de geschiedenis van De Nachtwacht van Rembrandt.

Grolsch verlengt sponsorschap met De Graafschap

De Graafschap en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met twee jaar tot een nieuwe periode van zes jaar.

Office Centre nieuwe hoofdsponsor FC Groningen

Office Centre wordt de nieuwe hoofdsponsor van FC Groningen. Office Center heeft zich voor twee jaar plus optie van 1 jaar aan de club verbonden.

Peugeot omarmt Nederlandse Future toernooien

Als ambassadeur van de nieuwe Nederlandse tennisgeneratie ondersteunt Peugeot met het NextGen Lions sponsorprogramma aanstormend Nederlands tennistalent. Daarom is Peugeot Nederland dit jaar samen met het dealernetwerk sponsor van alle internationale ITF Future toernooien op Nederlandse bodem. Hiermee wordt het tennisprogramma niet alleen landelijk maar ook op lokaal niveau doorgevoerd.

Kapitein Iglo vist plastic

Kapitein Iglo wordt dit jaar 60 en start daarom een campagne voor een schonere zee. Daarvoor is onder andere een samenwerking aangegaan met de stichting By the Ocean we Unite.

Ziggo verlengt hoofdsponsoring Ajax

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande sponsorovereenkomst tussentijds opengebroken en met 2 jaar verlengd. De vernieuwde en opgewaardeerde overeenkomst loopt tot en met 30 juni 2022.

Nieuwe hoofdsponsor voor RKC Waalwijk

Met ingang van het seizoen 2019-2020 speelt RKC Waalwijk niet met Mandemakers op de voorkant van het shirt, maar met de naam van Willy Naessens vóór en met Mandemakers Keukens achter op het geel-blauwe shirt. Het is voor het eerst in 15 jaar dat Mandemakers niet de hoofdsponsor is van de club uit Waalwijk.

Coca-Cola tot en met 2032 IOC-partner

Het IOC, Coca-Cola en de Chinese zuivelgigant China Mengniu Dairy Company gaan gezamenlijk een partnership aan tot 2032. Het is voor het eerst dat het IOC twee bedrijven in een gezamenlijk partnership heeft.

Almere City FC vernieuwt met periodesponsoring

Op de voorkant van het shirt van Almere City FC staan in het seizoen 2019/2020 vier afwisselende sponsornamen.

Esther Vergeer Foundation op shirt Excelsior

Excelsior Rotterdam speelt komend seizoen met de naam van de Esther Vergeer Foundation op het shirt. Dit wordt mogelijk gemaakt door hoofdsponsor DSW Zorgverzekeraar, die de ruimte op het shirt schenkt aan een goed doel in de zorg. De Esther Vergeer Foundation geeft kinderen met een handicap de kans om ‘gewoon’ te sporten; net als ieder ander kind.

HANOS nieuwe tenuesponsor PEC Zwolle

HANOS is de nieuwe rugsponsor van PEC Zwolle. De horecagroothandel staat aan de vooravond van het achtste seizoen als sponsor van de club en zal vanaf heden onderaan op de achterkant van het blauw-witte tenue pronken.

Grolsch en Military Boekelo-Enschede verlengen contract

Koninklijke Grolsch en Military Boekelo-Enschede hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Grolsch is hiermee de komende jaren de exclusieve bier- en drankenleverancier van de Military Boekelo-Enschede en tevens één van de hoofdsponsoren van het paardensportevenement in de Twente.

Tiende seizoen NICOVERKEN bij Sparta

Sparta Rotterdam en NICOVERKEN zijn overeengekomen om het contract als co-sponsor wederom te verlengen.

Samenwerking PEC Zwolle met Travelbags naar hoger niveau

PEC Zwolle en Travelbags blijven ook het komende seizoen aan elkaar verbonden. Sinds de jaargang 2017/2018 prijkt de naam Travelbags onderaan op de achterkant van het shirt. Het partnership gaat nu een volgende fase in en wordt verder geïntensiveerd. Komend seizoen zal de naam bovenaan op de achterkant van het tenue zichtbaar zijn.

Reijersen van Buuren Communicatievrouw 2019

Annette Reijersen van Buuren, manager Merk, Marketing & Communicatie bij Stichting CPNB, is door Logeion verkozen tot Communicatievrouw van 2019.