Artikelen

Mark Versteegen over 10 jaar KPN fan van schaatsen

KPN stopt na het komende seizoen als hoofdsponsor van de KNSB. Waarom was het sponsorship zo succesvol voor KPN? Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN, vertelt over 10 jaar KPN als schaatsfan.

Stayokay partner Urban Pole Vault Series

Stayokay, dé hostelgroep van Nederland, heeft zich per direct verbonden aan de Urban Pole Vault Series.

NN Group, Plastic Whale en het Watersportverbond samen voor plasticvrije wateren

NN Group en het Watersportverbond gaan samen met Plastic Whale meer aandacht vragen voor de missie van de sociale onderneming: ‘s werelds wateren plasticvrij maken.

Ziggo zendt Formule 1 in Zandvoort gratis uit voor heel Nederland

Ziggo maakt de Ziggo Sport uitzending van de Formule 1 Dutch Grand Prix in Zandvoort in 2020 voor heel Nederland gratis beschikbaar. Dat betekent dat ook huishoudens zonder Ziggo abonnement het hele raceweekend thuis kunnen mee beleven. Ook in de jaren na 2020 zorgt Ziggo ervoor dat het Formule 1 raceweekend in Zandvoort in alle Nederlandse tv-huishoudens gratis te zien is.

KLM verlengt sponsorcontract met Dam tot Damloop

KLM heeft het bestaande contract met de Dam tot Damloop met vijf jaar verlengd tot en met de editie van 2023. De verlenging van de samenwerking werd vandaag officieel bekrachtigd.

Vodafone en ESL introduceren de ‘Vodafone 5G ESL Mobile Open’

Vodafone en ESL, de grootste esportsorganisatie ter wereld, introduceren samen de Vodafone 5G ESL Mobile Open: een online mobile gamingtoernooi waar voor het eerst in de geschiedenis van de internationale esportscompetitie een finale realtime via een lokaal 5G-netwerk wordt gespeeld..

Jumbo-Visma werkt samen met Garmin

Schaatsploeg Team Jumbo-Visma heeft in Garmin een nieuwe partner gevonden. De formatie van coach Jac Orie zal de komende drie jaar gebruikmaken van de producten van één van de grootste fabrikanten van gps-apparaten en sporthorloges ter wereld.

Nederlandse Loterij verlengt partnership met TeamNL

Nederlandse Loterij heeft het contract met TeamNL tot en met 2020 verlengd. Daarmee verbindt Nederlandse Loterij zich met de 850 beste topsporters die uitkomen voor Nederland en 28 sportbonden die marketingpartner zijn van TeamNL. Nederlandse Loterij wordt ook shirtsponsor bij de nationale handbaldames en -herenteams.

Albert Heijn lanceert OranjeLeeuwinnen-lied

Zangeres Maan maakte met componist John Ewbank voor Albert Heijn een speciaal lied om samen met Nederland de OranjeLeeuwinnen aan te moedigen bij het aanstaande WK.

FC Emmen terug in hummel

FC Emmen speelt het komende eredivisieseizoen in nieuwe tenues van het merk hummel. Vandaag zetten de kersverse partners hun handtekening onder een samenwerkingsovereenkomst voor ten minste drie seizoenen. De shirts worden eind juni gepresenteerd en gaan dan ook in de verkoop.

Wie wordt de opvolger van KPN?

KPN stopt volgend jaar na 10 jaar als hoofdsponsor van de KNSB. De schaatsbond is vol vertrouwen dat er een of meer opvolgers worden gevonden. “Dit is een unieke propositie die één keer in de tien jaar langskomt”, zegt Manager Commerciële Zaken bij de KNSB Jeroen Kraaij.

Daelmans en Bavaria partners Archery2019

Daelmans Stroopwafels heeft zich als partner verbonden aan de Hyundai WK (Para) Handboogschieten 2019 die van 3 tot en met 16 juni plaatsvinden in ’s-Hertogenbosch. De wereldwijde marktleider van stroopwafels zal tijdens het evenement op diverse manieren zichtbaar zijn, onder meer via speciaal gepersonaliseerde stroopwafelblikken voor de winnaars. Ook Bavaria verbindt zich aan het evenement.

Fonds Gehandicaptensport goede doel La Vuelta Holanda 2020

Fonds Gehandicaptensport is door de organisatie van La Vuelta Holanda 2020 gekozen tot het goede doel van het evenement. Via de diverse activiteiten rondom de start van de Ronde van Spanje hoopt men zo veel mogelijk geld op te halen voor de gehandicaptensport in ons land.

Cavallaro Napoli fashion partner AZ Alkmaar

Cavallaro Napoli is ook de komende seizoenen de strategisch fashion partner van AZ. AZ en de Italiaanse kledingleverancier verlengden de verbintenis met drie jaar. Cavallaro Napoli levert de zakelijke heren- en dameskleding aan AZ.

Domino’s nieuwe partner edivisie

Met de sterke groei in het aantal winkels en de stijgende vraag naar bezorgmaaltijden, zoekt Domino’s de komende jaren duizenden nieuwe medewerkers. Het grootste bezorgrestaurant van Nederland gaat daarom een partnership aan met de edivisie, de officiële FIFA esports-competitie van Nederland.