Artikelen

Longread: AkzoNobel kijkt terug op succesvolle Volvo Ocean Race-campagne

Team AkzoNobel was dichtbij de overwinning in de laatste etappe in de Volvo Ocean Race naar Den Haag, maar die ging naar de uiteindelijke race-winnaar Dongfeng. Het zou de kroon op een succesvolle campagne zijn geweest. Met Nathalie Quere, Campaign Director van Team AkzoNobel in de Volvo Ocean Race, kijken we terug op de sponsoring door AkzoNobel.

Brunel kijkt terug op een geweldige race

Schipper Bouwe Bekking lag met Team Brunel lange tijd op koers om de Volvo Ocean Race te winnen, maar moest de overwinning uiteindelijk aan Dongfeng laten. Voor Brunel is het desondanks een geweldige race geweest, zegt Steven Biester, Manager Global Marketing bij Brunel.

Reaal ondersteunt scholen bij deelname Schooljudo

Verzekeraar Reaal is partner geworden van Schooljudo. Het komende schooljaar gaat Reaal tien scholen ondersteunen, zodat zij kunnen deelnemen aan het waardevolle programma van Schooljudo.

Seacon blijft hoofdsponsor VVV Venlo

Seacon Logistics is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van VVV-Venlo. Daarnaast blijft het bedrijf ook stadionnaamgever. Bovendien werd een optie voor nog eens twee seizoenen in de nieuwe overeenkomst opgenomen. Alle shirtposities zijn daarmee ingevuld.

Thermen Bussloo blijft hoofdsponsor Go Ahead Eagles

Thermen Bussloo gaat volgend seizoen door als hoofdsponsor van Go Ahead Eagles.

OTTO Work Force helpt New Heroes Basketball Europa in

Met steun van trouwe sponsor OTTO Work Force maakt New Heroes bekend dat de club komend seizoen uitkomt in de FIBA Europe Cup.

Recordopbrengst 1,1 miljoen voor Ronald McDonald Huizen

Deelnemers aan de sponsortochten HomeRide en HomeRun hebben dit weekend een recordopbrengst van ruim 1,1 miljoen euro bij elkaar gefietst en gerend.

Drie nieuwe shirtsponsors FC Groningen

VitaalNed, HEALTHiCHECK en Imagine Run sieren de komende drie seizoenen de achterzijde van het shirt van FC Groningen. Een initiatief van drie Groningse bedrijven die via de Trots van het Noorden uiting willen geven aan hun ambitie.

Samenwerking Auping en KNHB verlengd

De samenwerking tussen Koninklijke Auping en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) is verlengd tot juni 2022.

Droomparken nieuwe hoofdsponsor Vitesse

Droomparken is vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. De samenwerkingsovereenkomst werd zaterdagmiddag 23 juni op Droompark De Zanding in Otterlo ondertekend door Andries Bruil namens de directie van Droomparken en Joost de Wit, algemeen directeur van Vitesse.

CTS logistiek partner Atletiekunie

Vanaf 2018 is CTS GROUP de officiële logistieke partner van de Atletiekunie.

FC Barcelona heeft hoogste sponsorinkomsten

Volgens Forbes is FC Barcelona de voetbalclub met de hoogste sponsorinkomsten. De Spaanse kampioen kan jaarlijks 247 miljoen dollar op zijn rekening bijschrijven aan sponsorships. Dat is 45 miljoen meer dan nummer twee op de lijst Manchester United (202 miljoen dollar).

D&S Groep nieuwe hoofdsponsor Sparta Rotterdam

D&S Groep en Sparta Rotterdam hebben met ingang van 1 juli een hoofdsponsorovereenkomst gesloten voor drie jaar.

Vibes of the Week #25

De Vibes van de Week van Sponsorreport-partner SportVibes

ING België én Nederland sponsor Tomorrowland

ING gaat een meerjarige samenwerking aan met Tomorrowland. De sponsoring van dit grootschalige Belgische outdoor festival is het eerste evenement waarbij ING België en ING Nederland gezamenlijk als sponsor optreden.