Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
KLM stapt groot in running
KLM is supporter van running en heeft zijn betrokkenheid met de loopsport verder uitgebreid.
Sport
Activaties
12 maart 2019
KLM en Eye gaan samenwerken
KLM start een nauwe samenwerking met Eye Filmmuseum in Amsterdam. Samen wordt een grote collectie beeldmateriaal over de vroege luchtvaart gerestaureerd en gedigitaliseerd, om aan boord en in de KLM Crown Lounge op Schiphol te worden vertoond.
Kunst & cultuur
08 maart 2019
Calvé ondersteunt Oranjevrouwen op weg naar WK
De commercial van Calvé Pindakaas met Lieke Martens krijgt een vervolg in de vorm van een samenwerking tussen Calvé en de KNVB.
Activaties
Sport
08 maart 2019
Bas van de Goor Foundation en Thinc ahead werken samen
Bas van de Goor (directeur Bas van de Goor Foundation) en Niels Cannegieter (directeur Thinc ahead) gaan een samenwerking aan waarbij Thinc ahead de projectleiding van het Nationale Diabetes Challenge Festival voor 2019 verzorgt.
Maatschappij
07 maart 2019
ŠKODA verlengt sponsorcontract met Tour tot 2023
ŠKODA AUTO blijft voor langere tijd verbonden aan de Tour de France als officiële hoofdsponsor en autoleverancier.
Sport
06 maart 2019
Markteffect neemt branchegenoot DirectResearch over
Met ingang van 1 maart 2019 heeft marktonderzoekbureau Markteffect uit Eindhoven branchegenoot DirectResearch uit Amsterdam overgenomen.
Bureaus
Onderzoek
06 maart 2019
Shanice van de Sanden in Team Visa
Visa heeft vandaag de samenstelling van Team Visa aangekondigd, met daarin onder andere Shanice van de Sanden.
Activaties
Sport
04 maart 2019
isla Talent Stage in AFAS Live
AFAS Live en isla pastilles slaan de handen ineen om aanstormend Nederlands talent een podium te bieden. Na afloop van bijna elk concert op het hoofdpodium, openen de deuren van de isla® Talent Stage zich voor een artiest of band die de avond zal afsluiten.
Entertainment
04 maart 2019
Partnership Apenkooi en Bar-le-Duc
Vanaf komend festivalseizoen is Bar-le-Duc de vaste leverancier van flesjes water op de Nederlandse evenementen van Apenkooi Events.
Entertainment
02 maart 2019
Curlingbond zoekt nieuw talent in Canada
In de zoektocht naar nieuw talent verbreedt de Nederlandse Curling Bond (NCB) zijn blik naar Canada, het land waar curling een nationale sport is. Talentvolle en ambitieuze Nederlandse Canadezen met een dubbel paspoort worden middels een campagne opgeroepen zich te melden, zodat de potentie voor topsportdisciplines in kaart kan worden gebracht.
Activaties
Bureaus
01 maart 2019
Eredivisie en BrandLoyalty gaan samenwerken
BrandLoyalty, wereldwijd marktleider in loyaliteitsprogramma’s voor de food-retailsector, heeft vandaag een overeenkomst getekend met Eredivisie Media & Marketing (EMM) voor een partnership met de Eredivisie.
Sport
01 maart 2019
Droomparken nieuwe hoofdsponsor Feyenoord
Feyenoord heeft Droomparken als nieuwe hoofdsponsor tot minimaal de zomer van 2021. Vitesse kan op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.
Sport
01 maart 2019
Droomparken stopt als hoofdsponsor Vitesse
Met de overstap van Droomparken van Vitesse naar Feyenoord verandert ook de rol van Droomparken bij de Arnhemse club.
Sport
01 maart 2019
Defensie wordt partner esport en LAN event
The Main Event wordt het coolste esport, gaming en LAN Event van Nederland genoemd. Werken bij Defensie heeft zich als partner verbonden aan TME.
esports & gaming
01 maart 2019
Opel Nederland en energiedirect.nl winnen ESA Awards
Het Grote Feyenoord DNA-onderzoek van Opel Nederland en PSV Energie van energiedirect.nl zijn donderdagavond in Londen bekroond met een ESA Award, de prestigieuze prijs voor Europese sponsorcases. Bij beide cases was sportmarketingbureau Triple Double als adviserend, uitvoerend en creatief bureau betrokken.
Awards
Activaties
28 februari 2019
Vorige
1
...
210
211
212
...
360
Volgende