Artikelen

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt ook zitvolleyballers

De Nederlandse zitvolleyballers worden in 2018 ondersteund door TEAMKPN Sportfonds. De selectie van bondscoach Hans Mater kan zich zo optimaal voorbereiden op het Wereldkampioenschap Zitvolleybal, dat van 15 t/m 22 juli in Nederland wordt georganiseerd.

IJshockey Nederland sluit overeenkomst met Tricorp

IJshockey Nederland heeft een overeenkomst gesloten met Tricorp als hoofdsponsor van de nationale mannenploeg en het wereldkampioenschap ijshockey zoals dat eind april wordt gehouden in Tilburg.

ABAX Talents sponsort ambitieuze rebellen

ABAX lanceert een nieuw sponsorconcept: ABAX Talents. Het bedrijf zoekt naar jonge talenten in de sport, muziek of cultuur, die ervan dromen ‘s werelds beste te worden.

Lotto stopt sponsoring schaats/wielerploeg

Lotto stopt na dit jaar met de sponsoring van de schaats- en wielerploeg Team LottoNL-Jumbo.

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt 3x3 basketballers

Het TEAMKPN Sportfonds gaat de Nederlandse Orange Lions 3x3 basketballers dit jaar financieel ondersteunen.

Ajax boekt nettowinst van € 16,9 miljoen

Over de eerste 6 maanden van het boekjaar 2017-2018 heeft Ajax een nettowinst van € 16,9 miljoen gerealiseerd.

Shimano Benelux en KNWU intensiveren partnership

Shimano Benelux en de KNWU hebben het partnership voor de komende jaren verder uitgebreid. De samenwerking is verlengd tot en met de Olympische Spelen van Tokio 2020.

Praat mee over sponsoring

Na het succes van vorig jaar worden ook op ons congres op 19 april weer tal van interactieve thematafels georganiseerd. Praat in kleine setting mee over alles in sponsoring met onder andere Energiedirect.nl, NN Group, SE Consultancy, Brand Loyalty, Blauw Research, MediaActivation.co en Techonomy.

MullerVisual en Ajax verlengen samenwerking

Ajax en drukwerkspecialist MullerVisual hebben het suppliership verlengd tot minimaal medio 2020.

Sponsors, Feyenoord en PSV komen op voor de Hartstichting

Opel en Philips, sponsors van respectievelijk Feyenoord en PSV en beiden samenwerkingspartner van de Hartstichting, gaan zich structureel inzetten om meer AED’s aangemeld te krijgen bij het landelijk oproepsysteem voor reanimatie.

Tricorp beëindigt Willem II sponsoring

Tricorp Workwear stopt na dit seizoen als hoofdsponsor van Willem II. Na vier jaar hoofd- en shirtsponsorschap gaat Tricorp verder als business partner.

Kumpany versterkt zich met Diederik van Gelder

Activatiebureau Kumpany heeft het managementteam versterkt met Diederik van Gelder. Hij wordt binnen het bureau als business development manager verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de digitale activiteiten.

TKH Group hoofdsponsor Reisopera

Met ingang van komend seizoen 2018/19 heeft de Nederlandse Reisopera voor het eerst in zijn geschiedenis een hoofdsponsor: TKH Group uit Haaksbergen (OV).

BankGiro Loterij schenkt € 74,8 miljoen aan culturele sector

78 culturele organisaties hebben op het Goed Geld Gala van de BankGiro Loterij ruim 74,8 miljoen euro kunnen verdelen. Vorig jaar was dit nog 66,9 miljoen euro.

AD mediapartner van KNLTB

AD wordt de nieuwe mediapartner van de KNLTB. De tennisbond en de Persgroep Nederland sluiten daarvoor een meerjarige overeenkomst. Het doel van de samenwerking is gezamenlijk meer aandacht voor tennis te creëren, van professioneel niveau tot competities en recreatief tennis in de regio.