Artikelen

FC Utrecht-sponsors lanceren play-off supportersactie

Tijdens een bijzonder en rumoerig voetbalweekend werden de supporters van FC Utrecht verrast door een ludieke actie. Enkele minuten voor aanvang van de laatste reguliere thuiswedstrijd van het seizoen betrad de bemanning van ‘FC Utrecht Partners United’, namens shirtsponsoren Zorg van de Zaak, Tele2 en Infotheek Group, het veld voor een bijzondere boodschap.

MAIN Energie blijft shirtsponsor Almere City

MAIN Energie is ook komend seizoen de trotse shirtsponsor van Almere City FC. Het logo van de energieleverancier staat in de nieuwe voetbaljaargang (2017/2018) wederom op het wedstrijdtenue van het eerste elftal.

Johan Cruyff Institute Amsterdam en Sponsorreport gaan samenwerken

Het Johan Cruyff Institute Amsterdam en SponsorReport hebben deze week een samenwerkingsovereenkomst getekend, waarbij beide organisaties zullen profiteren van speciale voorwaarden.

TEAMKPN Sportfonds nieuwe partner van lange mannen

De volleyballers van Oranje zijn voor 2017 een bijzondere samenwerking aangegaan met TEAMKPN Sportfonds.

adidas verlengt partnership Hockeybond

adidas en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) hebben hun partnership verlengd tot en met 31 december 2020. adidas blijft de teamwear partner van de nationale (jeugd)teams en presenteerde tevens vandaag het thuis- en uitshirt waar de teams de komende vier jaar in gaan spelen.

Booij nieuwe directeur Spieren voor Spieren

Manager vrouwenvoetbal bij de KNVB Minke Booij wordt de nieuwe directeur van Spieren voor Spieren.

Niels Houtepen versterkt Tribe Company

Niels Houtepen treedt per 1 mei aan bij Tribe Company. Binnen de organisatie wordt hij verantwoordelijk voor de verdere groei van bijzondere evenementen, het versterken van de merk- en marketingstrategie, het creëren van nieuwe commerciële kansen en de ontwikkeling van creatieve concepten.

NN Group blijft titelsponsor NN CPC Loop en NN Marathon Rotterdam

NN Group heeft de contracten met de NN CPC Loop Den Haag en NN Marathon Rotterdam met drie jaar verlengd. Tot 2021 blijft NN Group titelsponsor van deze twee grote hardloopevenementen in Nederland.

T-Mobile en Sony Xperia verlengen partnership USWA

T-Mobile en Sony zijn ook in 2017 presenting partner van de Urban Sport Week Amsterdam (USWA) welke dit jaar zal plaatsvinden van 5 tot en met 9 juli. Hoofdlocatie van het evenement is het Museumplein.

Van Donge & De Roo naamgever van stadion Excelsior

Stadion Woudestein heet vanaf vandaag het Van Donge & De Roo Stadion. De naam van dit Rotterdamse familiebedrijf is de komende tien jaar verbonden aan het stadion van de eredivisionist.

"Urban Sports Week moet organisch groeien"

Van 5 tot en met 9 juli is Amsterdam opnieuw het podium van urban sporten als skateboarden, inline skating, suppen, boulderen, slacklining, maar ook van BMX, breakdance en 3x3 basketball. TIG Sports is organisator en eigenaar van de Urban Sports Week Amsterdam (USWA). Met Marnix Drysdale praten we over de aanstaande editie en over de toekomst van USWA.

SEAT partner mini-crimi ‘De Vlucht

SEAT is partner van de nieuwe mini-crimi ‘De Vlucht’ op LINDA.tv. In de spannende online politieserie van LINDA.tv zijn er hoofdrollen weggelegd voor Loes Haverkort, Sinan Eroglu, Eric Corton en… de SEAT Ateca.

Impulse nieuwe hoofdsponsor North Sea Jazz

Impulse Info Systems is de nieuwe hoofdsponsor van twee van de grote zalen van het Port of Rotterdam North Sea Jazz festival 2017. Onder het hoofdsponsorschap van Impulse Info Systems geven ze samen met Famed en Future groep invulling aan de binnentuin tijdens North Sea Jazz, waar gasten kunnen ontspannen, bijpraten, eten, drinken en genieten van de muziek.

RegioBank ook in 2017 hoofdsponsor Drentse Fiets4Daagse

RegioBank heeft zich ook in 2017 als hoofdsponsor aan de Drentse Fiets4Daagse verbonden.

TDE en Fingerspitz spelen samen in digital sportmarketing

Het digitale sportmarketingbureau TDE uit Eindhoven slaat de handen ineen met Fingerspitz Online Marketing uit Breda. De bureaus starten een gezamenlijk team van specialisten op het gebied van online marketing, gericht op kennisdeling en het versterken van elkaars campagnes. Met deze combinatie van specifieke expertise wordt ingesprongen op de groeiende vraag uit, met name, de sportmarkt.