Artikelen

Volkswagen langer partner NOC*NSF

Volkswagen en NOC*NSF verlengen hun samenwerking wederom met vier jaar. Volkswagen blijft official supplier.

Ook NS langer Partner in Sport

Als zesde en laatste Partner in Sport heeft ook de NS nu officieel de samenwerking met NOC*NSF verlengd.

Unilever en NOC*NSF blijven Partners in Sport

Unilever blijft tot en met 2012 Partner in Sport van NOC*NSF. Het contract is voorafgaand aan de wedstrijd Nederland - Macedonië getekend door Theo Fledderus, algemeen directeur NOC*NSF, en Peter ter Kulve, Chairman van Unilever Benelux.

Ziggo Dome krijgt Heineken uit de tap

De nieuwe concerthal Ziggo Dome in Amsterdam Zuidoost zal de biermerken van Heineken gaan serveren.

Jumbo sponsort Robert Doornbos

Jumbo Supermarkten heeft ook voor het komende IndyCar-seizoen een sponsorcontract afgesloten met coureur Robert Doornbos.

Hoogendijk en Biseswar ambassadeurs KNVB Calvé Straatvoetbal

Anouk Hoogendijk (23 jaar), speelster van FC Utrecht en Nederlands elftal, en Diego Biseswar (21 jaar), speler van Feyenoord en jeugdinternational, zijn de nieuwe ambassadeurs van het KNVB Calvé Straatvoetbal.

Rabobank blijft grootste sponsor

Rabobank is met een budget van 50 miljoen euro opnieuw de grootste sponsor van Nederland. Dat blijkt uit het nieuwste overzicht van de 25 grootste sponsors van Nederland.

Laatste Rabo-activatie met Fatima Moreira

Rabobank neemt in april 2009 afscheid van Fatima Moreira de Melo als boegbeeld in haar reclamecampagnes.

Unilever en AH organiseren Calvé Straatvoetbal

Unilever en Albert Heijn gaan samenwerken om kinderen meer te laten bewegen, te beginnen met het KNVB Calvé Straatvoetbal.

Lotto en KNGU samen op de balk

De Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) en De Lotto hebben een overeenkomst getekend waarmee Lotto hoofdsponsor wordt van de nationale dames- en herenselectie van de KNGU.

ASR Verzekeringen op shirt Feyenoord

ASR Nederland neemt bij Feyenoord het lopende sponsorcontract van Fortis over voor het nieuwe seizoen 2009-2010. Deze sponsoring zal worden ingezet om de nieuwe naam ASR Verzekeringen, die inmiddels is geïntroduceerd ter vervanging van Fortis ASR, bekendheid te geven.

Concertgebouw: "20% minder gesponsorde concerten"

Het Concertgebouw houdt voor komend seizoen rekening met 20% minder gesponsorde concerten. Grote projecten als in het verleden het China Festival en vorig jaar het Amsterdam India Festival worden komend seizoen vermeden.

Succesvolle sponsorwerving Riaskoff Concert Management

De sponsorwerving door het Riaskoff Concert Management voor de serie Meesterpianisten 2009-2010 in het Concertgebouw is zeer succesvol verlopen.

Non-spot bestedingen stijgen

Non-spot reclame is van 93 miljoen euro in 2007 naar 119 miljoen euro in 2008 gestegen, een stijging van 28%. Dat meldt SPOT in het Financieel Jaarverslag Televisiereclame 2008.

Unilever stopt Life & Cooking

Het RTL 4-programma Life & Cooking verdwijnt na negen jaar van de buis. RTL Nederland en sponsor Unilever zeggen op zoek te willen gaan naar 'een voor beide bedrijven aantrekkelijker en relevanter media-initiatief'.