Artikelen

BICT Groep nieuwe hoofdsponsor ITF The Hague 2023

BICT Groep is de nieuwe hoofdsponsor geworden van het ITF The Hague World Tennis Tournament. Het BICT Groep ITF The Hague 2023 is na het ABN AMRO Open en Tennistoernooi in Rosmalen het derde grote tennistoernooi in Nederland.

Van Donge & de Roo wordt Official Training Partner van Feyenoord

Feyenoord heeft Van Donge & de Roo als Official Training Partner aan zich gebonden. Na een succesvol eerste jaar als Partner van Feyenoord Vrouwen 1, en later ook van Feyenoord 1, zet het Rotterdamse havenbedrijf nu een volgende stap. Van Donge & de Roo volgt JEX op als training partner.

Unilever wordt sponsor van FIFA Women’s World Cup 2023

Unilever wordt met zijn persoonlijke verzorgingsproducten Official Sponsor van de FIFA Women’s World Cup 2023 in Australië en Nieuw-Zeeland. Het partnership loopt tot en met 2027. Het is de eerste keer dat Unilever met FIFA samenwerkt.

TOTO verlengt sponsorcontracten met voetbalclubs

TOTO heeft in de contracten met acht voetbalclubs de optie gelicht voor nog eens twee jaar. Daarmee lopen de partnerships tot 1 juli 2025. Het partnership met FC Utrecht eindigt aan het eind van dit seizoen.

Unibet vanaf nieuwe seizoen Official Partner FC Utrecht

Unibet treedt met ingang van het komende seizoen toe tot het selecte gezelschap van Official Partners van FC Utrecht. De Utrechtse FC heeft met de aanbieder van online kansspelen een tweejarig contract afgesloten.

Van Lanschot Kempen wordt hoofdpartner van StukjeNatuur

In het bos van het Noord-Brabantse Chaam, bekrachtigden Van Lanschot Kempen en Stichting StukjeNatuur gisteren een nieuwe samenwerking. Van Lanschot Kempen wordt de eerste hoofdpartner van de stichting die zich sinds 2020 inzet voor klimaatbestendige natuurontwikkeling door heel Nederland.

AFAS SB+ nieuwe titelsponsor Kasteelloop De Halve van De Haar

De Kasteelloop De Halve van De Haar kan dit jaar rekenen op AFAS SB+ als nieuwe titelsponsor voor het mooie tweedaagse sportevenement van Midden-Nederland. De samenwerking wordt aangegaan voor 2023, 2024 en 2025.

Craft en Almere City verlengen samenwerking

Craft en Almere City FC hebben een akkoord bereikt inzake een verlenging van de samenwerking tot 2026. Hierdoor zijn ook de komende seizoenen alle vertegenwoordigde elftallen van de club te zien in de kleding van Craft.

Uber introduceert muzikale Sing-along Van

Songfestivalliefhebbers kunnen nu swingend op weg naar songfestival watchparty’s in de limited edition Sing-along Van die te boeken is via de Uber app.

Beachvolleybalsters Katja en Raïsa ambassadeurs #SameDream

Katja Stam en Raïsa Schoon zijn benoemd als ambassadeurs van de campagne #SameDream. Die campagne is een initiatief van vier sportbonden en DHL Parcel, dat sponsor en logistiek partner is van de Nederlandse nationale vrouwenteams voetbal, hockey, (beach)volleybal en handbal.

Ranomi Kromowodjojo waterstofambassadeur voor Missie H2

Meervoudig olympisch, wereld- en Europees zwemkampioene Ranomi Kromowodjojo gaat tot en met de Olympische en Paralympische Spelen van 2024 in Parijs aan de slag als ambassadeur van de waterstofcoalitie Missie H2. Ranomi treedt toe tot het ambassadeursteam van Missie H2 naast olympisch kampioenen Marit Bouwmeester en Kiran Badloe.

Evian wordt official water supplier van KNLTB

Evian, leverancier van natuurlijk mineraalwater, heeft zich verbonden aan de KNLTB als Official Water Supplier. Zowel bij topsportevenementen als bij breedtesportactiviteiten op verenigingen en tennis- en padelcentra zal evian water worden aangeboden. KNLTB en evian zullen samenwerken om met speciale recyclepunten het thema duurzaamheid op verenigingen onder de aandacht te brengen.

Natuurmonumenten verbreekt banden met ING

Onder druk van kritische leden en de actiegroep FossielvrijNL heeft vereniging Natuurmonumenten de sponsorrelatie met ING verbroken.

Nieuwe campagne ING brengt emotie terug in het merk

ING lanceert vandaag een nieuwe campagne die het merk richting geeft voor de komende jaren. Hiermee wil ING de emotionele connectie met het merk verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten wat de juiste keuzes zijn en wat het beste past in elke fase van hun leven. Het nummer 'This is my Life', gezongen door Davina Michele, speelt een centrale rol in de campagne.

Readification brengt nieuwe verhalen

Vandaag zijn twee nieuwe Verborgen Verhalen vrijgegeven voor Readification, het samenwerkingsproject tussen de Leescoalitie, NBD Biblion en Ubisoft. Deze nog niet gepubliceerde game verhalen zijn geschreven door bestsellerschrijvers Manon Uphoff en Marcel van Driel.