Artikelen

TeamNL Olympic Festival, een feest voor de sport

De Olympische Spelen zitten erop. Met meer medailles voor Nederland dan ooit zijn dit onze meest succesvolle Spelen. Feest vieren in Japan konden we alleen niet. Daar hadden we het TeamNL Olympic Festival in Scheveningen voor. De plek waar onze medaillewinnaars werden gehuldigd, waar je in een strandstoel naar de Olympische Spelen kon kijken en waar je allerlei sporten kon uitproberen, van klimmen tot zeilen. Op maandag 2 augustus liepen we een dagje mee. Het werd een hele mooie dag.

Holland Casino partner Nederlandse voetbalcompetities

Holland Casino is met ingang van komend seizoen (2021/22) 'responsible betting partner' van de Nederlandse betaald voetbalcompetities Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie en ESPN. De samenwerking is afgesloten voor vier jaar.

PSV en Markteffect verlengen hun langdurige samenwerking

Marktonderzoeksbureau Markteffect blijft ook de komende vijf jaar verbonden aan PSV. Club en Official Sponsor hebben de samenwerking opengebroken en verlengd tot en met de zomer van 2026. In de overeenkomst is tevens een optie tot twee extra jaren opgenomen. Markeffect trekt met ingang van dit seizoen bovendien in een gloednieuwe Business Room in het Philips Stadion: de ME Captains Lounge.

UEFA Champions League en PlayStation verlengen samenwerking

PlayStation en UEFA zijn een nieuwe samenwerking aangegaan voor de sponsoring van de Champions League voor de komende 2021-2024 cyclus. De samenwerking, in eerste instantie via Sony, dateert al van 1997.

Vitesse en Burgers' Zoo verlengen

Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo hebben hun partnership met drie jaar verlengd.

KPN en KNVB verlengen samenwerking

KNVB en KPN hebben de jarenlange samenwerking opnieuw verlengd tot 2023. Vandaag werd dit met een symbolische video kenbaar gemaakt waarin honderden Oranje-ballen bezorgd werden bij KPN.

eToro nieuwe hoofdsponsor Vitesse

Sociaal investeringsplatform eToro is komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. Er is vooralsnog getekend voor één seizoen, met de optie voor nog een jaar en de nadrukkelijke intentie om er een langdurige samenwerking van te maken.

N.E.C. en Excluton verlengen samenwerking

N.E.C. en Excluton hebben hun samenwerking met één seizoen verlengd. Daarnaast is er een optie overeengekomen voor een extra jaar. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in bestrating, is al meerdere jaren één van de sponsoren van de Nijmegenaren en sinds februari van dit jaar ook op de achterkant van de N.E.C.-shirts te bewonderen.

Heineken huldigt Olympische sporters in Holland Heineken (t)Huis

Voor het eerst in 29 jaar is er door de huidige omstandigheden geen Holland Heineken House op de locatie van de Spelen. Toch worden de medaillewinnaars van TeamNL op unieke wijze gehuldigd, dit keer veel dichterbij huis. Op de plek waar deze zomer sport, plezier en fanbeleving centraal staan - het TeamNL Olympic Festival - zullen de huldigingen plaatsvinden in het Holland Heineken (t)Huis.

Nederlandse Loterij steunt TeamNL met unieke campagne

Nederlandse Loterij steunt al jaren de gehele Nederlandse sport, in al zijn facetten. En met de Olympische Spelen in Tokio voor de deur is het dan ook niet meer dan logisch dat de komende weken vooral TeamNL centraal staat. "Op dit relevante moment maken we zichtbaar wat Nederlandse Loterij daadwerkelijk betekent voor de sport", zegt Judith Keizer, Sponsoring & Activatie Manager bij Nederlandse Loterij.

LOWA langer hoofdsponsor Vierdaagse Nijmegen

Wandelschoenenproducent LOWA verbindt zich vanaf 2021 voor vijf nieuwe edities aan de organisatie van de Vierdaagse Nijmegen. Door deze overeenkomst willen beide merken gebruik blijven maken van elkaars wandelsportexpertise en is er nog meer ruimte om de serviceverlening rondom de Vierdaagse verder te ontwikkelen.

Coca-Cola nieuwe partner Ajax

Coca-Cola European Partners en AFC Ajax hebben vandaag een partnershipovereenkomst gesloten. Hiermee wordt Coca-Cola de komende drie seizoenen Official Partner van Ajax. In dit partnership draait het om het samenbrengen van fans en hen unieke ervaringen te gaan bieden.

Gasunie steunt Kiran Badloe met gigantische afbeelding

Met een gigantische afbeelding van windsurfer en medaillekandidaat Kiran Badloe op het hoofdkantoor steunt Gasunie de ambassadeur van Missie H2 en zijn Olympische collega’s in hun jacht naar successen in Tokio. De Olympische Spelen gaan vrijdag 23 juli officieel van start. Gasunie is een van de deelnemers aan Missie H2, dat rondom de Olympische en Paralympische Spelen in Tokio in 2021 waterstof als belangrijke en duurzame energiedrager promoot.

Oranje Fonds en KPN Mooiste Contact Fonds kiezen 18 organisaties tegen eenzaamheid

Omdat eenzaamheid een groot probleem is in onze samenleving hebben het Oranje Fonds en het KPN Mooiste Contact Fonds de afgelopen maanden gezocht naar de meest vooruitstrevende en onderscheidende manieren om hier structureel iets aan te doen. Vandaag is bekendgemaakt dat achttien sociale ondernemingen de komende drie jaar op innovatieve manieren eenzaamheid in Nederland gaan aanpakken via het programma Ondernemen tegen eenzaamheid.

2Basics ontwikkelt virtuele Olympische wereld voor Internationale Judo Federatie

Vandaag lanceert de Internationale Judo Federatie (IJF) haar eigen online Minecraft experience genaamd 'The Mystery of The Budokan'. Sportmarketingbureau 2Basics heeft de virtuele Olympische wereld ontwikkeld voor de Judofederatie.