Artikelen

Lidia Moret: "NN Group trots op de inspirerende samenwerking met North Sea Jazz"

NN Group blijft de komende drie jaar titelsponsor van NN North Sea Jazz. Lidia Moret, merkstrateeg bij NN Group, is trots op de verlenging van de samenwerking en de activaties die hebben bijgedragen aan de beleving van het evenement.

AA Drink blijft co-sponsor Dam tot Dam evenementen

AA Drink blijft in 2021 als co-sponsor verbonden aan de Dam tot Dam evenementen. AA Drink zal de deelnemers aan de Dam tot Damloop, Damloop by night, Dam tot Dam Wandeltocht en Saxo Bank Dam tot Dam FietsClassic van sportdrank voorzien.

Port of Amsterdam hoofdsponsor Amsterdam City Swim

Port of Amsterdam verbindt zich als hoofdsponsor aan de Amsterdam City Swim 2021.

TCS bouwt met sponsorships op vertrouwen

Afgelopen woensdag maakte Tata Consultancy Services (TCS) bekend dat het partner wordt van het Dutch Open, naast KLM en ING Private Banking. Eerder dit jaar werden al de marathonpartnerships met Amsterdam en Londen verlengd en uitgebreid. De sponsorships sluiten naadloos aan op de nieuwe merkpositionering van TCS ‘Building on Belief’, zegt Mark Bogaerts, Director Brand & Sponsorship Europe/UK bij TCS.

North Sea Jazz en NN Group verlengen samenwerking met drie jaar

North Sea Jazz en NN Group blijven de komende jaren samenwerken. Sinds de editie van 2018 is NN titelsponsor van het festival, dat de naam NN North Sea Jazz Festival draagt. Het partnership is verlengd met drie jaar.

TCS nieuwe partner Dutch Open golf

Tata Consultancy Services (TCS) wordt de nieuwe partner van het Dutch Open golftoernooi, naast ING Private Banking en KLM.

KNLTB en Kia verlengen samenwerking

De KNLTB stapt, samen met partners Kia, Kia Autolease en de Kia-dealers over op elektrisch rijden. Uit handen van Frank Vaneman, eigenaar Kia-dealer Vaneman, kregen de eerste KNLTB medewerkers vandaag tijdens het Amstelveen Women's Open hun 100% elektrische e-Niro. De verlengde samenwerking tussen de KNLTB en Kia bouwt voort op de succesformule van de voorgaande jaren en focust zich onder meer op de emissievriendelijke mobiliteit van tennisverenigingen en ondersteuning van lokale toernooien.

PSV verlengt met Energiedirect.nl

Energiedirect.nl gaat na het seizoen 2021-2022 verder als Official Partner van PSV. De voormalig hoofd- en huidig rugsponsor verbindt zich tot 2024 aan de club. Het bedrijf verdwijnt na komend seizoen wel van de rug van het shirt.

Schenking van 10 miljoen garandeert toekomst Museum Prinsenhof Delft

Door een uitzonderlijke particuliere schenking van € 10 miljoen van de Delftse familie Vlek voor Museum Prinsenhof Delft kan de ontwerpfase van de restauratie en renovatie van Museum Prinsenhof Delft van start gaan.

AFAS Software en Flint verlengen samenwerking met drie jaar

Theater Flint en AFAS Software verlengen hun samenwerking met drie jaar, tot 2024. Hiermee blijft AFAS ook de komende drie jaar naamgever van de ‘AFASzaal’ van het Amersfoortse theater.

Waterontharder.com stopt als hoofdsponsor Vitesse

Vitesse moet weer op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Waterontharder.com stopt na een jaar als hoofdsponsor van de Arnhemse club.

VolkerWessels zoekt pitstraat-collega’s tijdens Dutch GP

VolkerWessels is een wervingscampagne gestart voor de unieke functie van ‘Technical Pitlane Assistant’ tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2021, van 3 t/m 5 september op CM.com Circuit Zandvoort. De geselecteerde kandidaten werken drie dagen als vrijwilliger tussen de Formule 1 teams en de coureurs in de pitstraat en maken deel uit van Team VolkerWessels. Geïnteresseerden kunnen t/m 16 juli solliciteren via www.teamvolkerwessels.nl.

Partnership tussen FC Utrecht en Vrumona met vijf jaar verlengd

FC Utrecht en Vrumona blijven tot medio 2026 aan elkaar verbonden. Dat is het resultaat van het feit dat het Partnership tussen de profclub uit Utrecht en de nummer 1 gezondere frisdrankenleverancier met vijf jaar is verlengd. Als Official Supplier Frisdranken blijft Vrumona de komende vijf seizoenen verantwoordelijk voor het aanbod van producten voor zakelijke bezoekers in het hoofdgebouw van Stadion Galgenwaard en voor de publieke tribunes. Goed en gezond drinken voor iedereen staat hierbij centraal.

BOVAG en Muziekids organiseren Autowasdag

BOVAG organiseert samen met Muziekids ambassadeurs zoals Guus Meeuwis, Armin van Buuren & Kenny B op 3 juli De Nationale Autowasdag voor Muziekids. De actie is geïnitieerd, gecoördineerd en uitgevoerd door MVR Brand Partnerships.

Ook AZ krijgt cryptomunt-sponsor

Bitcoin Meester wordt de exclusieve en officiële Cryptocurrency Partner van AZ Alkmaar. Centraal in het partnership staat het verder vermarkten van crypto in de voetbalwereld en het wegwijs maken van nieuwe Bitcoin Meester-gebruikers.