Artikelen

Sport en muziek smelten samen in Time-Out Sessies

House of Sports heeft voor NOC*NSF en Nederlandse Loterij een campagne ontwikkeld voor de NOC*NSF Nationale Sportweek (18 t/m 27 september). Tien bekende artiesten en verschillende topsporters reizen samen door heel Nederland om te ervaren wat sport met mensen doet. Vanuit een unieke dug-out brengen ze een ode aan de sport tijdens de Time-Out Sessies. .

Van Gogh Museum en bloomon presenteren Flowergram Sunflower edition

In samenwerking met het Van Gogh Museum presenteert bloomon de Flowergram Sunflower edition. Zonnebloemen (1889), één van de meest iconische en geliefde schilderijen van Vincent van Gogh, vormt de inspiratie voor een originele samenstelling van droogbloemen.

SEAT maakt eerste spin-off van ‘Hit the Road’

SEAT creëert met ‘SEAT Shuffle’ drie verrassende spin-offs voor ‘Hit the Road’, een bijzondere zangwedstrijd van SBS6 met de gloednieuwe SEAT Tarraco als rijdend podium.

Grolsch en Herstaco Stadion gaan partnership aan

Het Herstaco Stadion in Roosendaal en Koninklijke Grolsch gaan een samenwerking aan voor de komende 5 jaar. Op 17 september werden voorafgaan aan de seizoensstart de handtekeningen onder de samenwerkingsovereenkomst gezet. Grolsch is daarmee tot 2025 als sponsor verbonden aan het stadion.

Top Oss vindt nieuwe hoofdsponsor

Hendriks Bouw en Ontwikkeling is de nieuwe hoofdsponsor van voetbalclub Top Oss. Hendriks Bouw en Ontwikkeling en TOP Oss hebben driejarige overeenkomst gesloten.

Windsurfer Kiran Badloe gaat samen met ASUS richting goud

De Nederlandse windsurfer Kiran Badloe kan tijdens zijn voorbereiding op de Olympische Spelen van 2021 rekenen op support van ASUS. De techfabrikant en atleet gaan een samenwerking aan met als ultieme doel het in de wacht te slepen van de gouden plak in Tokio.

KNVB verbiedt EasyToys als hoofdsponsor FC Emmen

De KNVB heeft FC Emmen geen toestemming gegeven om de webwinkel voor sexspeeltjes EasyToys als hoofdsponsor van FC Emmen te presenteren.

Tom van Kuyk: “Dit is de coöperatie in zijn essentie”

Rabobank en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) hebben hun samenwerking met 10 jaar verlengd. Onderdeel van de samenwerking is de start van de Hockey Foundation, een maatschappelijk initiatief waarmee beide partijen hockey inclusiever en nóg toegankelijker willen maken. Doel is om de komende tien jaar 30 nieuwe hockeyclubs op te richten, zodat nog eens 10.000 kinderen in verenigingsverband kunnen sporten. Sponsorreport praat met Tom van Kuyk (Hoofd Sponsoring Rabobank) en Haro Valkenburg (Manager Commercie KNHB) over de ambities.

Tour creëert nieuwe kansen voor lokale sponsors

Amaury Sport Organisation (ASO) creëert voor de Tour de France nieuwe mogelijkheden voor lokale sponsors. Het belangrijkste wielerevent ter wereld wil daarmee per land commercieel attractiever en interessanter worden voor bedrijven, ook in Nederland. Commercieel Directeur van ASO Laurent Lachaux gaat in op de achtergronden van deze lokale sponsorpropositie.

ASICS kiest voor HPB

ASICS heeft na een intensief pitchtraject HPB (Het PR Bureau) gekozen als partner voor PR en storytelling in de Benelux.

ARAG verlengt partnerovereenkomst met KNVB

Juridisch dienstverlener ARAG verlengt de partnerovereenkomst met KNVB scheidsrechters met nog twee jaar. Dat hebben ARAG en de KNVB bekend gemaakt tijdens de live-uitzending van de Dag van de Scheidsrechter. ARAG blijft tot ten minste 2024 partner van de scheidsrechterstak.

Albert Heijn en NOC*NSF starten landelijke actie voor een gezonde levensstijl

Om Nederlanders te helpen bewust om te gaan met zowel voeding als voldoende beweging starten Albert Heijn en NOC*NSF vandaag de sportactie ‘Proef de sport’. Hiermee willen zij meer mensen (weer) aan het sporten en bewegen krijgen en gezonde voeding op een aansprekende manier centraal stellen.

VriendenLoterij ook komende jaren partner Eredivisie

De VriendenLoterij is ook de komende jaren als Maatschappelijk Partner Eredivisie verbonden aan de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie. De samenwerking is verlengd tot en met seizoen 2022 - 2023.

Nationale-Nederlanden partner tentoonstelling Mode in Kleur in Kunstmuseum Den Haag

Als tentoonstellingspartner van het Kunstmuseum Den Haag helpt Nationale-Nederlanden om kunst en cultuur toegankelijker te maken voor een breed publiek. Van 26 september 2020 t/m 28 februari 2021 is de kleurrijke tentoonstelling Mode in Kleur in het museum te bezoeken.

Vitesse start seizoen in uniek bedank-shirt

Vitesse treedt zondag tijdens de eerste competitiewedstrijd niet aan in het geel-swert of het blauwe uitshirt. In de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk spelen de mannen van hoofdtrainer Thomas Letsch in een uniek en exclusief ‘bedank-shirt’ voor iedereen die zich in Arnhem en omgeving heeft ingezet tegen het coronavirus.