Artikelen

ENGIE opnieuw hoofdsponsor Eye Filmmuseum

ENGIE Nederland, energieleverancier en marktleider in technische dienstverlening, blijft het komende jaar hoofdsponsor van Eye Filmmuseum.

Booking.com hoofdsponsor Pride Amsterdam 2020

Pride Amsterdam viert dit jaar de 25e editie met een reeks belangrijke samenwerkingen. Zo gaat Pride Amsterdam dit jaar een samenwerking aan met Booking.com als hoofdsponsor. De supportcard wordt dit jaar weggegeven in samenwerking met Philips.

Bram Jonkheer verlaat Blauw

Na 22 jaar bij Blauw Research te hebben gewerkt verlaat Bram Jonkheer deze maand het onderzoeksbureau. Jonkheer was managing partner bij Blauw en als Business Lead Branding verantwoordelijk voor bedrijven met vraagstukken op het gebied van marktactivatie, segmentatie en innovatie.

Nieuwe sprekers bij SponsorLive aangekondigd

Martijn van Eerde, Director Marketing EU van Maui Jim sunglasses, en Charlie Allen, Director Global Brand Partnerships bij ESL Gaming, zijn toegevoegd aan de line up van het sponsorcongres SponsorLive in Brussel op 12 maart aanstaande.

Hitachi Capital Mobility stopt als hoofdsponsor FC Emmen

Met ingang van volgend seizoen zal Hitachi Capital Mobility niet meer als hoofdsponsor op het shirt van FC Emmen te zien zijn.

Koninklijk Theater Carré en GROHE tekenen partnership

GROHE en Koninklijk Theater Carré zijn een partnership aangegaan. GROHE helpt daarmee aan de vernieuwing van de artiestenkleedkamers en draagt bij aan een duurzaam theaterbezoek.

Markteffect neemt Dynamic Concepts Consultancy over

Marktonderzoekbureau Markteffect uit Eindhoven heeft branchegenoot Dynamic Concepts Consultancy per 1 februari 2020 overgenomen. Dynamic Concepts Consultancy zal volledig geïntegreerd worden in de vestiging van Markteffect die in het centrum van Eindhoven gelegen is.

Marcel van de Goor naar Team TOC

Per 1 april start Marcel van de Goor bij sportevenementenbureau Team TOC.

Reclamebureau TCC gaat verder als Fightclub

Het Bredase reclamebureau The Communication Company, bestuurd door Cees Faes, gaat na exact 30 jaar verder als Fightclub. Ook het jonge development bureau The Red Corner gaat mee in deze samensmelting.

The Rent Company sluit aan bij Heroes Den Bosch

The Rent Company is per direct een nauwe samenwerking aangegaan met Heroes Den Bosch als premium partner en wordt daarmee onderdeel van het Data City platform.

ABN AMRO en Young Impact breiden samenwerking uit

ABN AMRO breidt de samenwerking met Young Impact uit en verbindt zich als hoofdsponsor aan Young Impact Day 2020, dé nationale actiedag waarop tienduizenden jongeren in actie zullen komen voor de wereld om hen heen.

Kearney business partner van Right to Play

Adviesbureau Kearney is de komende drie jaar business partner van Right To Play.

Du Bruin partnership & sponsoring manager Ahoy

Rotterdam Ahoy heeft in Nathalie Du Bruin een nieuwe Partnership & Sponsoring Manager gevonden. Du Bruin is onlangs gestart met haar werkzaamheden voor de Rotterdamse evenementenlocatie.

Replay Official Sponsor formal & fashion wear AFC Ajax

Kledingmerk Replay en AFC Ajax hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend voor de komende vier (voetbal)seizoenen. Vanaf juli 2020 is Replay Official Sponsor en draagt zorg voor de formal & fashion wear van Ajax. Naast dat Replay de Ajax-spelers, -directie en -bestuurders jaarlijks in het nieuw steekt, zullen ze ook een exclusieve collectie voor fans introduceren.

Teijin en Envision Virgin Racing gaan samenwerken

De Teijin Groep en Envision Virgin Racing maakten vandaag bekend dat zij een meerjarig sponsorcontract aangaan om de deelname van het team in het ABB FIA Formule-E kampioenschap te steunen. De Nederlandse coureur Robin Frijns rijdt voor Envision Virgin Racing.