Artikelen

TBI sponsort Business Runs NN Marathon Rotterdam

TBI en de NN Marathon Rotterdam zijn een overeenkomst aangegaan, waarbij TBI zich voor vijf jaar verbindt aan de Business Runs van de marathon.

Pieter Cool naar Hockeybond

Pieter Cool is na 14 jaar Van Lanschot Kempen per 1 december gestart als sr. sponsormanager bij de KNHB. Een switch ook van kunstsponsoring naar sportsponsoring. Waarom de overstap en wat zijn de plannen voor 2019?

IOC en Samsung verlengen partnership

Samsung en het Internationaal Olympisch Comité hebben hun samenwerking verlengd tot en met 2028.

Samenwerking ONVZ en Topsport Community verlengd

De Topsport Community en zorgverzekeraar ONVZ hebben hun partnership verlengd met 3 jaar. ONVZ is sinds 2015 partner van de Topsport Community, de stichting van Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband.

Derde Europese voetbalcompetitie vanaf 2021

UEFA heeft besloten om met ingang van het seizoen 2021-22 een derde Europese clubcompetitie te organiseren, naast de Champions League en Europa League.

Toyota Presenting Partner olympische fakkelloop Tokyo 2020

Toyota is, als partner van het organisatiecomité van de Olympische en Paralympische Spelen in 2020 in Tokyo, de zogeheten Presenting Partner van de fakkeltocht die traditiegetrouw voorafgaat aan de spelen.

Vibes of the Week #48

De Vibes van de Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

DSW nog twee jaar titelsponsor Bruggenloop Rotterdam

Directeur van DSW Zorgverzekeraar Chris Oomen en Mario Kadiks, CEO van Golazo Nederland, hebben een overeenkomst getekend waarbij DSW zich voor nog eens twee jaar verbindt aan het winterse sportevenement de DSW Bruggenloop Rotterdam. Sinds 2014 is er een warme samenwerking tussen de zorgverzekeraar en het hardloopevenement.

Nederlandse Loterij shirtsponsor Oranje handbaldames

Op de voorkant van het shirt van de handbaldames prijkt een nieuwe shirtsponsor. Nederlandse Loterij is tijdens het komende Europees Kampioenschap shirtsponsor van de Nederlandse Handbal Dames. Het EK handbal start donderdag 29 november en wordt gespeeld in Frankrijk.

Muziekfestivals domineren festivalmarkt

Muziekfestivals domineren nog altijd de festivalmarkt met een totaal bereik van 17,6 miljoen mensen, verdeeld over 688 festivals. Heineken is de grootste festivalsponsor.

Roompot-Charles Cycling Team voorgesteld

Eind september werd Roompot-Charles Cycling Team aangekondigd als ProContinentaal wielerteam voor 2019, gesteund door de naamgevende partners Roompot Vakanties en Charles Charcuterie & Salades. 29 november werd Roompot-Charles Cycling Team voorgesteld.

Flint en AFAS verlengen samenwerking

AFAS en Flint hebben het Dragerscontract en daarmee hun samenwerking verlengd met nog eens drie jaar. Hiermee blijft AFAS de komende jaren naamgever van de ‘AFASzaal’. Daarnaast gaat Flint vanaf januari 2019 werken met de software van AFAS.

ING en KNVB: langlopend partnership

Afgelopen maandag werd de samenwerking tussen ING en KNVB bekroond met een SponsorRing voor Langlopend Partnership. Lees hier waarom door de vakjury aan dit partnership de ring werd gegeven.

Mark Versteegen Sponsorpersonality van het Jaar

Afgelopen maandag werd Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN, uitgeroepen tot Sponsorpersonality van het Jaar. Lees hier de motivatie van de jury zoals die in de SponsorRing Special is verschenen.

Rabobank wint twee gouden SponsorRingen

Bij de uitreiking van de SponsorRingen heeft Rabobank twee gouden en één bronzen SponsorRing gewonnen. ING en KNVB wonnen de categorie langlopende sponsorships. Mark Versteegen (KPN) werd Sponsor Personality van het Jaar.