Artikelen

O’sonyq official sportdrank van de Zwembond

O’sonyq is de komende jaren official supplier op gebied van sportdranken van de Koninklijke Nederlandse Zwembond.

Sky beëindigt wielrensponsoring na 2019

Sky heeft laten weten dat 2019 het laatste jaar is dat het mediabedrijf als wielrensponsor actief zal zijn.

Max Verstappen en G-Star RAW gaan samenwerken

Formule 1-coureur Max Verstappen en fashion merk G-Star bundelen hun krachten.

Dommelsch omarmt darts

Dommelsch en RTL 7 gaan aan vooravond van het WK Darts een partnership aan.

Visma tweede naamsponsor Team Jumbo

Team Oranje, de overkoepelende entiteit van de schaats- en wielerploeg van Jac Orie en Richard Plugge, heeft zich vanaf 1 januari voor onbepaalde tijd verzekerd van Visma als tweede naamsponsor.

Bud light activatie voor Ajax

Ajax heeft zijn eerste sponsoractivatie in de VS. Bud Light, een merk van bierbrouwer AB InBev waar ook Ajax-sponsor Jupiler onderdeel van is, is op 12 december sponsor van een viewing party van de wedstrijd Ajax - Bayern München in Orlando.

Nederlandse Loterij nieuwe hoofdsponsor KNWU

Nederlandse Loterij is per 1 januari 2019 de nieuwe hoofdsponsor van de KNWU. De twee organisaties gaan een verbintenis aan van twee jaar. Nederlandse Loterij zal op het wielershirt staan van alle disciplines en naamgevend partner zijn van de Nederlandse baanselectie.

Team Jumbo komend seizoen op weg in Mercedes-Benz

Het wagenpark van Team Jumbo wordt tenminste de komende drie jaar geleverd door Mercedes-Benz-dealer Rüttchen Automotive.

KNVB en Engie organiseren hackaton voor beter milieu

Op 2 februari 2019 wordt door KNVB en energiebedrijf Engie de eerste hackathon georganiseerd die een grote impact moet hebben op het Nederlands voetbal.

Red Bull nieuwe partner Holland 8

De mannen acht van het Aegon Nationaal RoeiTeam kan op weg naar Tokio rekenen op de ondersteuning van Red Bull.

ADO Den Haag en Cars Jeans verlengen tot 2022

Cars Jeans blijft langer hoofdsponsor van ADO Den Haag. De overeenkomst met het kledingmerk, tevens de naamgever van het stadion, is opengebroken en verlengd tot medio 2022.

ING maakt Project Rembrandt mogelijk

Begin februari 2019, tijdens het Nationale Rembrandt jaar, komt de NTR met het nieuwe televisieprogramma Project Rembrandt, waarin in acht afleveringen op zoek wordt gegaan naar de meest getalenteerde kunstschilder van Nederland. Het programma wordt mede mogelijk gemaakt door ING.

Gazelle TeamNL-fietsen breed ingezet

De tientallen CityGo-fietsen van TeamNL-partner Gazelle, die tijdens de Olympische Spelen in Pyeongchang het vertrouwde vervoermiddel waren van TeamNL, worden vanaf nu sport-breed ingezet door NOC*NSF.

Van Gogh Museum en Takii verlengen partnerschap met 3 jaar

Takii en het Van Gogh Museum verlengen de lopende partnerovereenkomst met drie jaar. Takii wil zich als sponsor blijven verbinden aan het museum om een gemeenschappelijke missie uit te dragen: het leven van mensen verrijken.

Nieuwe aanwinsten voor Triple Double

Met de komst van Arlette Jochems, Berdine Schaap, Guus Peters en Erwin Munsters heeft sportmarketingbureau Triple Double in vier verschillende disciplines uitgebreid.