Artikelen

Nieuwe sponsors voor Lowlands

Op Lowlands zijn dit jaar naast de vaste sponsors Heineken, Coca-Cola, Bacardi en Rabobank ook een aantal nieuwe sponsors te vinden, zoals Nespresso, Samsung en CM.com.

Energiedirect.nl ook rugsponsor van PSV vrouwen

Energiedirect.nl is komend seizoen ook rugsponsor van de PSV Vrouwen.

Het belang van een SponsorRing (2)

Players United, Nationaal Ouderenfonds en Kappé wonnen vorig jaar een gouden SponsorRing in de categorie smart budget. Youri van Rijswijk (Managing Director Players United) vertelt wat de SponsorRing de verschillende partners nog meer opleverde.

Rabobank en Centraal Museum verlengen samenwerking

Op 27 juni 2019 zijn Rabobank Utrecht en het Centraal Museum Utrecht voor de derde keer een nieuwe samenwerking aangegaan. De Rabobank steunt het Centraal Museum al sinds 2013. De samenwerking is nu met twee jaar verlengd.

HSB verlengt hoofdsponsorschap FC Volendam met drie jaar

FC Volendam heeft het hoofdsponsorschap van HSB met drie seizoenen verlengd. Tussentijds zal de samenwerking meermaals worden geëvalueerd.

Budweiser sponsor van Ajax

Budweiser, onderdeel van Bierbrouwerij AB InBev, neemt de komende jaren bij Ajax de plaats in van AB InBev biermerk Jupiler.

Roompot Vakanties niet langer hoofdsponsor na 2019

Roompot Vakanties zal volgend jaar niet meer te zien zijn in het profpeloton. Het neemt na vijf jaar afscheid als hoofdsponsor van het team.

Budweiser komt naar Nederland

Bierbrouwerij AB InBev kondigt maandag 22 juli aan het iconische Amerikaanse merk Bud in Nederland te lanceren.

Miele PowerWash opnieuw op Lowlands

De Miele PowerWash staat ook dit jaar weer op Lowlands. Voor de derde, en volgens Miele voor de allerlaatste keer.

PSV sluit partnerschap met EA Sports

PSV gaat een partnerschap aan met Electronic Arts (EA). De producent van de EA SPORTS FIFA-spellen verbindt zich voor drie jaar aan PSV.

Column: gezocht: partner voor inclusiviteit

In de culturele sector wordt, ook als het om sponsoring gaat, veel vergaderd over de belangrijkste thema’s van deze tijd. Anna Kesler merkt dat de vraag 'Hoe inclusief zijn we nou echt als instelling?' vaak voorbijkomt.

Non-spot radio in de lift

De non-spotbestedingen op de radio zijn in het tweede kwartaal van 2019 3,6 miljoen euro, een toename van 1,1 miljoen euro ten opzichte van 2018. Dat blijkt uit cijfers van het RAB (Radio Advies Bureau).

Niks is onmogelijk bij de Zwarte Cross

Vandaag start vier dagen Zwarte Cross. Het evenement is in 23 jaar uitgegroeid van een motorcross op een weiland tot een festijn van muziek, theater, sport, circus en stunts. Met 220.000 bezoekers is de Zwarte Cross het grootste festival van Nederland geworden. De sponsors groeiden mee.

Keynote Jaarcongres Juul Manders: “Mijn advies is gewoon beginnen”

Zes jaar geleden richtte de succesvolle internetondernemer Juul Manders samen met Ralph de Geus en oud-voetbalinternational Demy de Zeeuw drie bedrijven op: modemerk BALR., lifestyle-platform Wannahaves en online voetbalcommunity 433. Juul Manders verzorgt de openingskeynote op het Sponsorreport Jaarcongres op 24 september.

Zomercampagne Coca-Cola: “Let’s not waste this Summer”

De zomercampagne van Coca-Cola staat in het teken van “Let’s not waste this Summer”. We hebben een aantal van de duurzame festivalactivaties van Coca-Cola die je deze zomer door heel Nederland terugvindt op een rij gezet.