Artikelen

Nederlands Openluchtmuseum opent Fairtrade café

Dinsdag 28 mei zijn in het Nederlands Openluchtmuseum de deuren officieel geopend van het Fairtrade café voor het publiek.

ING start Oranjeleeuwinnen-campagne

Op zaterdag 1 juni begint ING met een nieuwe campagne rondom de OranjeLeeuwinnen, die de rol van ING als hoofdsponsor van het Nederlands voetbal opnieuw moet onderstrepen.

Albert Heijn en de KNVB gaan weer samenwerken

Albert Heijn en de KNVB gaan opnieuw intensief samenwerken. Dat maakten beide partijen bekend aan de vooravond van het wereldkampioenschap voetbal voor vrouwen in Frankrijk. De retailer was eerder ook van 2012 tot en met 2016 partner van de bond.

Ajax zegt sponsorcontract met Zillertal op

Ajax heeft besloten het contract met Zillertal op te zeggen. De reden hiervoor is de gebeurtenis met Abdelhak Nouri in 2017.

Biljart- en dartsbond lanceren Competitieveiling.nl

Op 11 juni, tijdens de live sessie van Sponsorreport 'De Kracht van Klein', lanceren de Biljart- en de Dartsbond gezamenlijk Competitieveiling.nl.

Rituals X Rijksmuseum

Met Rituals en het Rijksmuseum gaan twee iconische Nederlandse merken samenwerken en creëren ze een exclusieve collectie producten voor home en body als rijk eerbetoon aan de 17e eeuw. De collectie van negen home en body producten is geïnspireerd op zeventiende-eeuws Delfts aardewerk dat te zien is in het Rijksmuseum en is vanaf 3 juni verkrijgbaar.

Ajax nieuwe sponsor van Cruyff Foundation

Ajax is sponsor geworden van de Cruyff Foundation. Het nieuws werd dinsdag bekendgemaakt door Edwin van der Sar tijdens de jaarlijkse Schalenavond op de Toekomst. De samenwerking geldt voor een periode van drie seizoenen (2018-2019 t/m 2020-2021).

American Express voor 16e jaar op rij sponsor KLM Open

American Express verbindt zich aan de 100e editie van het KLM Open, het oudste internationale sporttoernooi van Nederland. Daarmee is het bedrijf voor het 16e jaar op rij sponsor van het European Tour-toernooi op Nederlandse bodem.

Thermen Bussloo blijft hoofdsponsor Go Ahead

Thermen Bussloo blijft als hoofdsponsor aan Go Ahead Eagles verbonden.

Mark Versteegen over 10 jaar KPN fan van schaatsen

KPN stopt na het komende seizoen als hoofdsponsor van de KNSB. Waarom was het sponsorship zo succesvol voor KPN? Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN, vertelt over 10 jaar KPN als schaatsfan.

Stayokay partner Urban Pole Vault Series

Stayokay, dé hostelgroep van Nederland, heeft zich per direct verbonden aan de Urban Pole Vault Series.

NN Group, Plastic Whale en het Watersportverbond samen voor plasticvrije wateren

NN Group en het Watersportverbond gaan samen met Plastic Whale meer aandacht vragen voor de missie van de sociale onderneming: ‘s werelds wateren plasticvrij maken.

Ziggo zendt Formule 1 in Zandvoort gratis uit voor heel Nederland

Ziggo maakt de Ziggo Sport uitzending van de Formule 1 Dutch Grand Prix in Zandvoort in 2020 voor heel Nederland gratis beschikbaar. Dat betekent dat ook huishoudens zonder Ziggo abonnement het hele raceweekend thuis kunnen mee beleven. Ook in de jaren na 2020 zorgt Ziggo ervoor dat het Formule 1 raceweekend in Zandvoort in alle Nederlandse tv-huishoudens gratis te zien is.

KLM verlengt sponsorcontract met Dam tot Damloop

KLM heeft het bestaande contract met de Dam tot Damloop met vijf jaar verlengd tot en met de editie van 2023. De verlenging van de samenwerking werd vandaag officieel bekrachtigd.

Vodafone en ESL introduceren de ‘Vodafone 5G ESL Mobile Open’

Vodafone en ESL, de grootste esportsorganisatie ter wereld, introduceren samen de Vodafone 5G ESL Mobile Open: een online mobile gamingtoernooi waar voor het eerst in de geschiedenis van de internationale esportscompetitie een finale realtime via een lokaal 5G-netwerk wordt gespeeld..