Artikelen

IEG World 2019: Cultuursponsoring @ IEG

Een interview met Hanneke Beynen (Hoofd sponsoring & partnerships Rijksmuseum) en Eline Overkleeft (Sponsormanager cultuur ING).

Kromowidjojo ambassadeur van Toyota

Ranomi Kromowidjojo wordt de nieuwe ambassadeur van Toyota in aanloop naar de Olympische Spelen in 2020.

IEG World 2019: Innovatie in sponsoring

Drie topexperts zitten aan tafel om hun licht te laten schijnen over innovatie in sponsoring. Marcel Surendonk (Mojo), Remco Barbier (NN Group) en Pieter Kuijpers (Triple Double) voeren een boeiend gesprek.

Sunweb versterkt TeamNL

Sunweb Sports & Events wordt Official Travel Supplier van TeamNL.

IEG World 2019: Dag 3 Wrap up

Op dag 3 van het IEG World 2019 congres wordt teruggekeken op het congres door Edgar de Beule (Markteffect) en Ad Maatjens (Sponsorreport).

IEG 2019: Tom van Kuyk over Rabobank's sponsorstrategie

Tom van Kuyk (Manager brand experience & partnerships Rabobank Nederland) gaf op IEG 2019 een presentatie over de partnershipstrategie van de Rabobank.

Cinetree en Grolsch starten creatieve samenwerking

Grolsch en Cinetree hebben een samenwerking gesloten voor 2019. Samen willen Grolsch en Cinetree in 2019 het Nederlandse publiek kennis laten maken met al het moois dat films en documentaires te bieden hebben.

Zandvoort steekt 4,1 miljoen in Formule 1

B&W van de gemeente Zandvoort is bereid om maximaal 4,1 miljoen euro te investeren in de terugkeer van de Formule 1 naar Zandvoort over de periode 2019-2022.

Rabobank presenting partner van USWA en WK 3x3 Basketball

Van 18 tot met 23 juni vinden het WK 3x3 Basketball (FIBA 3x3 World Cup) en de derde editie van de Urban Sports Week Amsterdam plaats. Rabobank wordt presenting partner van beide evenementen.

IEG World 2019: Sportbonden aan het woord

In de Nederlandse groep in Chicago zijn sportbonden goed vertegenwoordigd. Dat zegt ongetwijfeld iets over hun ambities om zich in de wereld van sponsoring en partnerships verder te ontwikkelen.

IEG World 2019: Remco Barbier over NN en innovatie

Remco Barbier is hoofd Branding van de NN Group. Op het IEG World 2019 congres heeft hij de visie van NN Group gedeeld op sponsor- en partnerships.

IEG World 2019 Dag 2 terugblik

Sponsorreport is ook dit jaar weer aanwezig bij het IEG World 2019 congres en doet verslag van onze studiereis via een groot aantal video's.

Personele wisselingen sponsorafdeling Ajax

Er zijn verschillende personele wisselingen op de sponsorafdeling van Ajax. Head of Partnerships & Commercial Concepts Sjoerd van Schooten treedt per 1 mei aanstaande toe tot het directieteam van Stage Entertainment Nederland. Cas Biesta promoveert tot hoofd Partnerships en Marketing. Het internationale partnershipteam van Ajax krijgt uitbreiding met Job Heym.

Kia zoekt Official Match Ball Carrier WK vrouwenvoetbal

Als officiële sponsor van de internationale voetbalorganisatie FIFA heeft Kia de eer om een Nederlandse Official Match Ball Carrier voor het WK vrouwenvoetbal in Frankrijk te werven.

Dijkstra Draisma voor 10e seizoen bij SC Cambuur

Bouwgroep Dijkstra Draisma staat nog minimaal één seizoen bij SC Cambuur als hoofdsponsor op het shirt. De club en de bouwgroep zijn overeengekomen dat het hoofdsponsorschap met één seizoen wordt verlengd, met een optie voor nog een seizoen.