Artikelen

Postcode Loterij betreurt artikel Follow The Money

De Postcode Loterij laat in een reactie weten dat het de inhoud betreurt van het artikel dat zaterdag 23 februari is gepubliceerd door Follow the Money over de sponsoring door Qurrent van Feyenoord en de rol van Boudewijn Poelmann.

Tricorp blijft Tom Coronel sponsoren

Na twee succesvolle jaren gaat Tricorp het sponsorschap met Tom Coronel opnieuw voortzetten! Dit is het derde seizoen dat Tricorp Tom Coronel sponsort tijdens het WTCR 2019.

Koen Mühlradt van NOC*NSF naar Tribe Sports

Per 1 april wordt Koen Mühlradt directeur van Tribe Sports. Dit is een nieuwe functie binnen het bedrijf dat onderdeel uitmaakt van Tribe Company.

De Graafschap speelt in hummel

Met ingang van het nieuwe seizoen speelt De Graafschap in kleding van hummel. De trots van de Achterhoek verbindt zich t/m 2023 aan de nabij gevestigde teamwearspecialist.

Radio Veronica blijft supplier Eredivisie

Radio Veronica heeft de succesvolle samenwerking met Eredivisie Media & Marketing (EMM) verlengd en blijft tot zeker medio 2021 Official Supplier Eredivisie.

Energiedirect.nl haalt Romario met Carnaval naar Nederland

Energiedirect.nl haalt PSV-icoon Romario met Carnaval naar Nederland. De hoofdsponsor van PSV kroont de oud-spits drie dagen lang tot Koning Carnaval.

House of Esports en WePlay Esports organiseren “Esoccer Championship Rotterdam”

Na een succesvolle pilot met Rotterdam Sportsupport en zes Rotterdamse sportverenigingen in 2018 hebben WePlay Esports en House of Esports de handen ineengeslagen om op basis van de ervaringen met een nieuw format en een nieuw concept te komen: de “Esoccer Championship Rotterdam”. Een FIFA 19 competitie voor sportclubs en voornamelijk voetbalclubs.

Schrijf je in voor Giathlon’19

Giathlon'19 komt eraan, een supergaaf evenement waarbij alle deelnemers zoveel mogelijk meters maken (zwemmen, fietsen en lopen) voor de gehandicaptensport op zondag 7 april in Dordrecht. En daar hebben we jullie hulp voor nodig!

FC Utrecht gaat in Nike spelen

FC Utrecht is met het grootste sportmerk ter wereld een driejarig partnership overeengekomen en gaat met ingang van het seizoen 2019/2020 spelen in kleding van Nike.

La Vuelta Holanda 2020 kiest voor Triple Double en SportVibes

Sportmarketingbureaus SportVibes en Triple Double zijn toegevoegd aan de projectorganisatie van de Vuelta Holanda 2020.

Eerste Kamer stemt in met nieuwe kansspelwet

Gok- en sportwedbedrijven kunnen vanaf volgend jaar een vergunning aanvragen voor het aanbieden van online wedspellen. Na de Tweede Kamer heeft ook de Eerste Kamer ingestemd met legalisering van online gokken.

Asito treedt toe als 1% FairShare partner

Asito en Fonds Gehandicaptensport werken vanaf 1 januari 2019 samen om het rolstoelcurling verder te ontwikkelen.

Continental een van de vijf hoofdsponsors van de Tour

Op 6 juli, wanneer de Tour de France officieel begint met de Grand Départ in Brussel, begint Continental aan zijn eerste jaar als één van de vijf hoofdsponsors van de Tour – naast LCL, E.Leclerc, Krys en Skoda. Continental lost daarmee Vittel af op het hoogste niveau, dat zelf 11 jaar hoofdsponsor was van de Tour.

Nominaties Belgian Sponsorship Awards bekend

De Belgian Sponsorship Awards heeft de genomineerden voor dit jaar bekend gemaakt in de categorieën ‘Best Sponsorship’ en ‘Best Sponsorship Activation'. AG Insurance en ING zijn ieder tweemaal genomineerd.

ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport verlengen samenwerking

Voorafgaand aan de finale van het ABN AMRO World Wheelchair Tennis Tournament (WWTT) hebben ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport de samenwerking verlengd tot en met 2020. Ook de samenwerking met de Krajicek Foundation is met twee jaar verlengd.