Artikelen

NN Group en TDE lanceren de Smart Medal

NN Group en digitaal sportmarketingbureau TDE voegen een extra dimensie toe aan de hardloopervaring met de introductie van de Smart Medal.

Wooning langer hoofdsponsor Zesdaagse Rotterdam

Hoofdsponsor Wooning Keukens en Badkamers heeft haar overeenkomst met Rotterdam Ahoy als naamgevend sponsor van de Rotterdamse zesdaagse met drie jaar verlengd tot en met de 40e editie in 2022. Het wielerevenement gaat verder onder de naam Wooning Zesdaagse. Van 3 t/m 8 januari 2019 vindt in Ahoy de 37e editie plaats.

Rabobank meest voorkomende sponsor bij sportevenementen

Rabobank was in 2017 de meest voorkomende sponsor bij sportevenementen in Nederland. Dat blijkt uit de Sport Evenementen Monitor 2018 van onderzoeksbureau Respons.

Vibes van de Week #45

De vibes van deze week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Sourcy eSports-partner van Feyenoord

Frisdrankfabrikant Vrumona breidt haar samenwerking met Feyenoord verder uit. De komende twee jaar zal Vrumona als eSports-partner aan Feyenoord verbonden zijn met het merk Sourcy.

Kluivert van Nike naar adidas

Justin Kluivert is sinds het begin van het voetbalseizoen overgestapt van Nike naar adidas. Dat heeft adidas vandaag officieel bekend gemaakt.

Cashback World nieuwe naamgever Korfbal League

Vrijdagavond begint met het duel tussen TOP/SolarCompleet en Fortuna/Delta Logistiek een nieuw seizoen van de Cashback World Korfbal League om precies te zijn. Cashback World verbindt zich voor één seizoen aan het hoogste zaalkorfbalniveau om in de seizoenen erna op andere wijze de korfbalsport te ondersteunen.

ADO Den Haag en Errea verlengen tot 2024

ADO Den Haag en Errea gaan nog jaren met elkaar door. De succesvolle samenwerking met de kledingleverancier is verlengd tot de zomer van 2024. Sinds het seizoen 2011/2012 dragen de shirts en kleding van ADO Den Haag al de naam van het Italiaanse merk.

PLUS start samenwerking met The Voice

PLUS start in samenwerking met RTL en Talpa een 360-graden campagne met het populaire tv-programma The voice of Holland dat afgelopen vrijdag weer van start is gegaan.

Vier schaatstopteams met licentie

De schaatsploegen van Jumbo, easyJet, TalentNed en Reggeborgh hebben een licentie gekregen van de KNSB: zij zijn de topteams voor het schaatsseizoen 2018-2019.

BrandLoyalty en Skoda geen partner meer Team Jumbo

BrandLoyalty en Skoda zijn komend seizoen geen partner meer van Team Jumbo.

Vibes of the Week #44

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Formule 1 op Zandvoort dichterbij

Circuit Zandvoort heeft een aanbod gekregen van Formula One Management Limited om de Formule 1 in 2020 op het Noord-Hollandse circuit te houden. Dat meldt De Telegraaf.

Erben Wennemars en shorttrackers centraal in Daikin-campagne

Oud-schaatser Erben Wennemars en shorttrackers Sjinkie Knegt, Suzanne Schulting, Dylan Hoogerwerf en Lara van Ruijven zijn de hoofdrolspelers in de campagne: ‘Ready voor Het Nieuwe Verwarmen?’ van Daikin, de nieuwe KNSB Partner van Schaatsend Nederland.

'Anders leren kijken'

Het lukt bedrijven, advies- en activatiebureau's onvoldoende om écht met andere ogen naar de sponsormarkt te kijken. Zij onderschatten daardoor de waarde van cultuursponsoring, vindt Gerard Jongerius, voorzitter van de vakjury Kunst & Cultuur van de SponsorRingen.