Artikelen

AVIA sponsor GAMMA Racing Day

AVIA Nederland wordt partner van GAMMA Racing Day, dat plaats vindt op 5 en 6 augustus op het TT Circuit Assen.

Luxe FIP-kleedkamer bij Amstel Gold Race toerversie

Tijdens de afgelopen Amstel Gold Race Toerversie heeft een aantal deelnemers gebruik gemaakt van de speciale FIP Room: de Fresh Important Person Room.

Organisatie Holland Heineken House naar House of Sports

De organisatie van het Holland Heineken House bij de winterspelen in 2018 is toegewezen aan sportmarketingbureau House of Sports. Het bureau won de pitch die was uitgeschreven door Heineken. Daarbij is het de intentie om ook in 2020 samen te werken.

PCI Official Supplier van Ajax

Werkplekspecialist PCI Nederland heeft afgelopen dinsdag een suppliers-overeenkomst gesloten met voetbalclub Ajax. De overeenkomst werd ondertekend in het onlangs betrokken hoofdkantoor van PCI in Lijnden bij Schiphol. De samenwerking start op 1 juli 2017 in en heeft een looptijd van vijf jaar. Vanuit Ajax waren Menno Geelen (commercieel directeur) en Edwin van der Sar (algemeen directeur) aanwezig.

ABN AMRO tot medio 2020 partner Ajax

Voorafgaande aan de finale van de ABN AMRO Future Cup hebben ABN AMRO en Ajax op sportpark de Toekomst de samenwerking met twee seizoenen verlengd en verbeterd.

Basic-Fit blijft hoofdsponsor ADO Den Haag

Basic-Fit is ook volgend seizoen de hoofdsponsor van ADO Den Haag. Dat werd voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen PSV bekend gemaakt op de videowalls.

Official Timekeeper Hublot verlengt sponsorship met Ajax

Ajax en Hublot hebben het Timekeepership voor de duur van drie jaar bevestigd. Voorafgaand aan de kwartfinale in de UEFA Europa League, Ajax - FC Schalke 04, ondertekende commercieel directeur Menno Geelen namens Ajax de vernieuwde overeenkomst die loopt tot en met juni 2020.

Houthoff Buruma nieuwe sponsor Johan Cruyff Foundation

Houthoff Buruma sponsort de Johan Cruyff Foundation met juridische ondersteuning. Het advocatenkantoor biedt met name bijstand op het gebied van sponsorcontracten en bij de verdere ontwikkeling van de organisatie.

Opel schrijft Feyenoord-lied met Paul de Munnik

Paul de Munnik heeft een nieuw lied voor Feyenoord geschreven. Opel, tot 1 juli van dit jaar hoofdsponsor van Feyenoord, wist van zijn grote liefde voor de Rotterdamse club en benaderde de zanger met de vraag het unieke Feyenoord-gevoel terug te laten komen in een lied voor de club.

Rethinking: Zes trends in sponsoring

Hier gaat het morgen over! Dit zijn de zes trends die morgen ongetwijfeld de rode draad zijn op het Sponsorreport congres op 13 april. Deze tijd vraagt om heroverweging wat en wie je bent.

KNVB en Tribe gaan exclusieve samenwerking aan

Tribe en de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond zijn een meerjarige exclusieve samenwerking aangegaan voor de realisatie van evenementen, boekingen en overige activiteiten op de KNVB Campus in Zeist.

AkzoNobel: ''The power of purpose

Op het aanstaande Sponsorreport congres zal Kirstin Simons, Director of Communications Netherlands and Europe AkzoNobel, ingaan op de kracht van ‘purpose’ en hoe je die als bedrijf kunt benutten in betekenisvolle partnerships.

Interview Richard Klatten (Qurrent)

Afgelopen vrijdag werd bekend dat Qurrent de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord is als opvolger van Opel. Het groene energie bedrijf staat de komende vier seizoenen op het shirt van de Rotterdammers. Richard Klatten, directeur van Qurrent, licht de samenwerking toe.

Facebook toegevoegd aan Sponsorreport congres

Met de deelname van Geert Mol, Global Marketing Solutions & Client Manager bij Facebook, aan het afsluitende panel is de line-up voor het Sponsorreport congres definitief.

Ziggo nieuwe hoofdsponsor Ajax eSports

Ajax heeft samen met Ziggo overeenstemming bereikt over een uitbreiding van het huidige hoofdsponsorschap. Ziggo richt zich met ingang van 1 april 2017 niet alleen op Ajax 1, maar omarmt ook per direct het nieuwe eSports-domein binnen de club.