Artikelen

VDL langer hoofdsponsor FC Eindhoven

FC Eindhoven en VDL Groep hebben hun overeenkomst opengebroken en verlengd met twee extra jaren, waardoor VDL nog minimaal drie seizoenen als hoofdsponsor verbonden zal zijn aan FC Eindhoven.

T-Mobile en Sony sponsoren het WK Beachvolleybal

T-Mobile sponsort dit jaar samen met Sony als eventpartner het WK Beachvolleybal in Nederland. Van vrijdag 26 juni t/m zondag 5 juli strijden de beste beachvolleybalteams om de wereldtitel. Er wordt gespeeld op unieke locaties in Den Haag op de Hofvijver, Amsterdam op de Dam, Apeldoorn op het Marktplein en in Rotterdam voor het voormalige cruiseschip SS Rotterdam.

Deloitte verlengt sponsoring Golffederatie

Deloitte is ook de komende twee jaar partner van de Nederlandse Golf Federatie. Deloitte is geen hoofdsponsor meer, maar zal zich de komende periode op het domein zakelijk richten. De sponsorbijdrage van Deloitte zal daarmee wel minder zijn dan afgelopen jaren.

Brand Bier ook langer sponsor Oerol en Into the Great Wide Open

Brand Bier heeft niet alleen de sponsoring met Pinkpop met drie jaar verlengd, maar blijft ook langer partner bij Oerol en Into the Great Wide Open.

Lotto partner Officiële Toerversie Utrecht

Lotto, onderdeel van kansspelorganisatie De Lotto, is officieel partner van de Toerversie Utrecht die op 28 juni plaatsvindt. Meer dan 13 duizend toerfietsers hebben zich inmiddels aangemeld voor de toerwedstrijd. Het is de derde van de zes toertochten die Lotto dit jaar omarmt met ‘De 6 van Lotto’.

KPN neemt Hi-festivalsponsoring over en lanceert Music State

Met het verdwijnen van Hi als merk neemt KPN de sponsoring van de verschillende muziekfestivals van Mojo door Hi over. Daarmee wordt KPN de komende drie jaar sponsor van onder andere Pinkpop, Down The Rabbit Hole en Lowlands. Tegelijkertijd lanceert KPN ‘Music State’, een nieuw onlinemuziekmagazine waarin ontdekken centraal staat.

PepsiCo wordt sponsor UEFA Champions League

PepsiCo's wereldwijde 'flagship'-merken Lay's, Gatorade en Pepsi MAX bundelen hun krachten met de UEFA Champions League in het vandaag aangekondigde nieuwe partnerschap van PepsiCo met het prestigieuze Europese toernooi voor clubvoetbal.

Achmea draagt samenwerking met NOC*NSF over aan Zilveren Kruis

Zorgverzekeraar Achmea heeft het bestaande partnerschap met NOC*NSF uit 2013 overgedragen aan dochteronderneming Zilveren Kruis. Net als Achmea wil Zilveren Kruis zich richten op programma’s die de jeugd in beweging brengen.

Sligro en KNVB gaan voor gezonde voetbalkantines

Sligro en de KNVB gaan samenwerken met als doel een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal te bevorderen. De komende vier jaar gaan Sligro en KNVB voetbalverenigingen stimuleren en inspireren in het aanbieden van een gezond alternatief in het bestaande assortiment van de voetbalkantine, zodat voetballers de mogelijkheid hebben hierin een keuze te maken.

Koninklijke Auping official partner KNHB

Koninklijke Auping is official partner geworden van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). Vandaag hebben Auping CEO Aart Roos en KNHB directeur Erik Gerritsen op de nieuwe centrale productie- en kantoorlocatie van Auping op sportieve wijze de samenwerking bezegeld.

Thomas van Schaik verlaat Adidas

Thomas van Schaik verlaat na 14 jaar adidas om terug te keren naar Nederland. Wat zijn plannen zijn zal binnenkort duidelijk moeten worden.

KPN geeft startschot voor TEAMKPN Sportfonds

Vandaag is het TEAMKPN Sportfonds geïntroduceerd. Een maatschappelijk initiatief van KPN om sportteams van de minder bekende topsporten in ons land te steunen.

Brand Bier langer sponsor Pinkpop

Op de plek waar straks het Brand Megakrat te vinden is,tekenden Brand bier en Pinkpop een nieuw, driejarig sponsorcontract. Hiermee wordt de stevige band die de twee Limburgse iconen al sinds de start van het festival hebben opnieuw bekrachtigd.

Heineken kiest TIG Sports voor Holland Heineken House

Heineken kiest sportmarketingbureau TIG Sports als producent van het Holland Heineken House. Het betreft een samenwerking voor de Olympische Zomerspelen in Rio de Janeiro in 2016.

AZ bereikt akkoord met Under Armour

AZ heeft een akkoord bereikt met het ambitieuze Amerikaanse sportmerk Under Armour over een partnerschap voor meerdere seizoenen.