Artikelen

Menzis verlengt maatschappelijk partnerschap FC Twente

Menzis verlengt het maatschappelijk partnerschap met FC Twente en wil zich daarmee blijven inzetten op het gezamenlijk stimuleren van de leefkracht van de inwoners in Twente.

Basic-Fit verlengt hoofdsponsoring ADO Den Haag

Basic-Fit is ook komend jaar weer hoofdsponsor van ADO Den Haag. Commercieel Manager Peter Berg, Jan Willem Wigt en John Verhouden (Marketing Manager Basic-Fit) tekenden het contract in het hoofdkantoor van Basic-Fit in Hoofddorp.

Vrumona komende vijf jaar frisdrankenpartner Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles en Vrumona zijn een vijfjarige sponsoring-en leverantie samenwerking aangegaan. De Deventer club gaat met ingang van komend voetbalseizoen de Vrumona merken Pepsi Cola, 7UP, Royal Club, Rivella en Sourcy Vitaminwater voeren in het vernieuwde stadion De Adelaarshorst.

Philips stopt als shirtsponsor PSV

Philips stopt na het seizoen 2015-2016 als shirtsponsor van PSV. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.

"Logisch besluit van Philips en PSV"

Directeur van Triple Double Bob van Oosterhout vindt de beslissing van PSV en Philips om de shirtsponsoring te beëindigen een logisch besluit dat beide partijen meer kansen biedt.

Auto-industrie besteedt jaarlijks 1,19 miljard euro aan sportsponsoring

Hoewel de autobranche hard getroffen is door de crisis, maken de grote autofabrikanten nog jaarlijks een ruim budget vrij om te investeren in sportsponsoring. Het in Engeland gevestigde onderzoeksbureau International Marketing Reports (IMR) besloot om deze geldstromen te onderzoeken en analyseerde 503 sponsordeals wereldwijd. Wat blijkt? De autobranche is jaarlijks goed voor een investering van 1,19 miljard euro.

DPD ook komende jaren shirtsponsor Willem II

Zaterdagavond 18 april is in Tilburg het nieuwe sponsorcontract tussen DPD en voetbalclub Willem II ondertekend. De verlengde samenwerking tussen Willem II en de pakketvervoerder loopt voor een nieuwe periode van twee seizoenen met een optie tot verlenging van drie extra seizoenen. DPD is shirtsponsor van Willem II sinds 1 juli 2010. Ook Interpolis verlengde het contract met Willem II.

De Lotto draagt in 2014 bijna 43 miljoen af aan NOC*NSF

Namens NOC*NSF heeft voorzitter André Bolhuis vandaag uit handen van ambassadeur van De Lotto Pieter van den Hoogenband een cheque van 42,7 miljoen euro symbolisch overhandigd gekregen ten behoeve van de sport.

Lotto officieel partner Amstel Gold Race 2015

Lotto, onderdeel van kansspelorganisatie De Lotto, is dit jaar officieel partner van de 50ste editie van Amstel Gold Race.

Puma officiële kledingsponsor Wings for Life World Run

PUMA is een samenwerking aangegaan met de Wings for Life World Run. Het gaat om een meerjarig partnerschap dat in mei 2015 van start gaat. In Nederland vindt het bijzondere hardloopevenement plaats op 3 mei 2015 in Breda.

Lotto steunt toertochten met De 6 van Lotto

(Toerfietsers in Nederland kunnen dit jaar rekenen op extra support. Lotto, onderdeel van kansspelorganisatie De Lotto, zal dit jaar namelijk zes aansprekende toertochten in Nederland omarmen: ‘De 6 van Lotto'.

Natuurmonumenten en Menzis bewegen 10.000 mensen de natuur in

Natuurmonumenten en Menzis zetten een volgende stap in de samenwerking om meer mensen te laten bewegen in de natuur. Tienduizend meer, om precies te zijn.

XXImo stopt hoofdsponsoring FC Twente

XXImo stopt met de hoofdsponsoring van FC Twente. Het bedrijf kan zich ''niet verenigen met de huidige situatie bij de voetbalclub''.

Ferrero''s Kinder+Sport partner Nationale Sportweek

Ferrero''s Kinder+Sport is de komende vijf jaar partner van de Nationale Sportweek. De samenwerking wordt op 14 april tijdens een bijeenkomst over de toekomst van de Nationale Sportweek bij het Olympisch Stadion in Amsterdam door Kinder+Sport en NOC*NSF gepresenteerd.

Hans Erik Tuijt voorzitter EHL

Hans Erik Tuijt volgt Jons Hensel op als voorzitter van de Euro Hockey League.