Artikelen

KPN wint European Sponsorship Award

KPN heeft afgelopen donderdag de European Sponsorship Award gewonnen in de categorie Best of Europe met zijn sponsoring van het Olympische schaatsen en de Coolste Baan activatïe.

Feyenoord voltooid overgang naar Heineken

Sinds afgelopen zondag is er in de hele Kuip Heineken bier verkrijgbaar, waarmee de merktransitie bij Feyenoord van Amstel naar de nieuwe bierpartner is voltooid. Tegelijk met het contract met Heineken is ook het contract met Vrumona verlengd.

Wereld Natuur Fonds en Eneco verlengen samenwerking

Energiebedrijf Eneco en het Wereld Natuur Fonds (WNF) intensiveren hun samenwerking. Het vernieuwde partnerschap loopt tot 2017.

TCS verlengt samenwerking TCS Amsterdam Marathon

Tata Consultancy Services (TCS) heeft de samenwerking met de TCS Amsterdam Marathon verlengt voor de periode van vijf jaar tot en met 2020.

Janneke Staarink over partnerships bij het International Film Festival Rotterdam

Woensdag begint de 44e editie van het International Film Festival Rotterdam. In het nieuwste nummer van Sponsorreport dat deze week verschijnt staat een uitgebreid interview met zakelijk directeur Janneke Staarink. "De waarde van partnerships zit niet alleen in harde euro’s” is de centrale boodschap.

Nedap ook in 2015 hoofdsponsor Lowlands

Nedap is ook in 2015 hoofdsponsor van Lowlands. Dat maakte Ilse Peters, verantwoordelijk voor corporate marketing en communicatie bij Nedap, bekend tijdens B(r)andMatch op Eurosonic Noorderslag. Nedap heeft het contract met 1 jaar verlengd.

Smipe per direct rugsponsor Vitesse

Relatieplatform Smipe is per direct partner van Vitesse. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen PSV werd een 2,5 jarige overeenkomst gesloten waardoor Smipe partner en rugsponsor van Vitesse wordt.

KPN partner van Het Concertgebouw

Zoals Sponsorreport in november al aankondigde is KPN ICT partner geworden van Het Koninklijk Concertgebouw. Vandaag maken partijen gezamenlijk bekend daartoe een overeenkomst te hebben gesloten. Het partnership loopt tot en met seizoen 2015/2016 en is gericht op het thema ‘Connectivity’.

Nederlands tintje bij de eerste Belgian Sponsorship Awards

In België zijn voor het eerst sponsorawards uitgereikt. De uitreiking van de Belgian Sponsorship Awards by Repucom vond plaats in het Vaudeville Theater in Brussel.

Opel voor derde opeenvolgende jaar Official Partner filmfestival

Met een vloot van in totaal zeventien Opel-modellen geeft Opel voor de derde achtereenvolgende keer zijn visitekaartje af bij International Film Festival Rotterdam (IFFR). Als Official Supplier draagt Opel zorg voor diverse transportbehoeften, zowel in personen- als goederenvervoer. De 44e editie van International Film Festival Rotterdam vindt plaats van 21 januari tot en met 1 februari 2015.

Herbalife en Ajax verlengen suppliership

Herbalife en AFC Ajax hebben een contractverlenging getekend waarmee het Official Suppliership van Herbalife de komende drie jaar wordt voortgezet. De overeenkomst gaat met terugwerkende kracht in op 1 juli 2014 en loopt tot en met 30 juni 2017.

Sponsorreport organiseert B(r)andMatch-panels op Eurosonic Noorderslag

Op het aanstaande Eurosonic Noorderslag festival organiseertSponsorreport op vrijdag 16 januari twee panels over partnerships in muziek. Sprekers zijn YouTube, Jack Daniels, Massive Music, Nedap en Bright Guys.

Mercedes-Benz blijft hoofdsponsor Fashion Week Amsterdam

Mercedes-Benz is in ieder geval nog tot en met juli 2016 naamgevend hoofdsponsor van de Fashion Week Nederland in Amsterdam. Dat laat Peter Zijlstra, Manager Marketing & Brand Communication Mercedes-Benz Cars, desgevraagd aan Sponsorreport weten.

DSM gaat samenwerking aan met Team Giant-Alpecin

Chemieconcern DSM en wielerteam Team Giant-Alpecin gaan een samenwerking aan. DSM gaat Giant-Alpecin onder andere ondersteunen op het gebied van het ontwikkelen van kleding, voeding en materialen.

Amstel werkt samen met The Voice

Bij de selectie voor de blind auditions van The Voice of Holland 2015 werkt RTL dit jaar samen met Amstel Bier.