Artikelen

NOC*NSF gaat samenwerking aan met Campina

NOC*NSF is een samenwerking aangegaan met Campina. De sportkoepel onderschrijft hiermee het belang van goede voeding, met name op het gebied van zuivel.

North Sea Jazz en BNP Paribas verlengen partnership

BNP Paribas Nederland en Stichting BNP Paribas hebben de sponsorsamenwerking met het North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. BNP Paribas is al sinds 2011 partner van het festival.

Smirnoff global partner Live Nation en sponsor Pinkpop en We Are Electric

Live Nation Entertainment heeft een meerjarig sponsorcontract afgesloten met Smirnoff dat de official partner wordt bij 26 muziekfestivals over de hele wereld, waaronder Pinkpop en We Are Electric.

Adidas grootste sportsponsor in Duitsland

Meer dan 60% van alle sponsoruitgaven in Duitsland gaat naar sport. Daarmee is sportsponsoring opnieuw de drijvende kracht in de Duitse sponsormarkt. Adidas was in 2014 de grootste sportsponsor in Duitsland. Dat blijkt uit het onderzoek ‘Sportsponsors in Duitsland’ van Repucom.

Unieke recruitmentcampagne van PwC met KNVB

In samenwerking met de KNVB en Players United heeft PwC een nieuw arbeidsmarktconcept ontwikkeld, ‘PwC’s Oranje Selectie’.

Toyota in 2016 TOP-sponsor van het IOC

De Japanse autofabrikant Toyota wordt TOP-sponsor van het Internationaal Olympisch Comité.

Memphis Depay tekent contract met Under Armour

PSV-voetballer Memphis Depay heeft een meerjarig sponsorcontract getekend met het sportmerk Under Armour.

ECI Letterenloop: nieuwe naam, nieuwe sponsor

De Letterenloop, het jaarlijkse populaire hardloopevenement in Haarlem en Bloemendaal, heeft in online boekenclub ECI een hoofdsponsor gevonden voor de komende drie jaar.

Roger Bloem vertrekt bij Burger King

Roger Bloem, marketing directeur en verantwoordelijk voor sponsoring bij Burger King, verlaat het fastfoodbedrijf eind maart.

Vivianne Miedema in adidas-campagne

Nederlands elftal speelster Vivianne Miedema is één van de gezichten in de WK Voetbal voor vrouwen campagne van adidas.

Sponsoring cricket $ 479 miljoen

De sponsorbestedingen in cricket stijgen wereldwijd naar $ 479 miljoen, volgens nieuw onderzoek van IEG. Dat betekent een stijging met 3,2% in vergelijking met 2014.

PSV en Umbro sluiten partnerovereenkomst voor vijf jaar

PSV en het Britse voetbalmerk Umbro zijn een partnerschap overeengekomen dat beide partijen met ingang van het seizoen 2015-2016 voor vijf seizoenen aan elkaar verbindt.

Staatsloterij co-sponsor Team Roompot

De Staatsloterij gaat de nieuwe wielerploeg van Team Roompot ondersteunen. De loterij krijgt vanaf maart een plaats op het tenue van de Nederlandse wielerploeg. Het contract heeft de duur van een jaar.

KPN maakt RTL Late Night live onder de Nachtwacht mogelijk

Als hoofdsponsor van het Rijksmuseum én van ‘Late Rembrandt’ zet KPN zich in om kunst ook digitaal bereikbaar en toegankelijk te maken voor heel Nederland. Daarom heeft KPN ervoor gezorgd dat RTL Late Night, de populaire talkshow met Humberto Tan, vrijdagavond 13 februari eenmalig live wordt uitgezonden van onder De Nachtwacht in de Eregalerij.

KNLTB ondertekent contracten met Fonds Gehandicaptensport en AA-Drink

Tijdens de eerste dag van de Fed Cup in Omnisport Apeldoorn hebben de KNLTB en Fonds Gehandicaptensport het contract ondertekend voor hun samenwerking. Het doel van de samenwerking is om de tennissport voor mensen met een handicap toegankelijker te maken.