Artikelen

Achmea draagt samenwerking met NOC*NSF over aan Zilveren Kruis

Zorgverzekeraar Achmea heeft het bestaande partnerschap met NOC*NSF uit 2013 overgedragen aan dochteronderneming Zilveren Kruis. Net als Achmea wil Zilveren Kruis zich richten op programma’s die de jeugd in beweging brengen.

Sligro en KNVB gaan voor gezonde voetbalkantines

Sligro en de KNVB gaan samenwerken met als doel een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal te bevorderen. De komende vier jaar gaan Sligro en KNVB voetbalverenigingen stimuleren en inspireren in het aanbieden van een gezond alternatief in het bestaande assortiment van de voetbalkantine, zodat voetballers de mogelijkheid hebben hierin een keuze te maken.

Koninklijke Auping official partner KNHB

Koninklijke Auping is official partner geworden van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). Vandaag hebben Auping CEO Aart Roos en KNHB directeur Erik Gerritsen op de nieuwe centrale productie- en kantoorlocatie van Auping op sportieve wijze de samenwerking bezegeld.

Thomas van Schaik verlaat Adidas

Thomas van Schaik verlaat na 14 jaar adidas om terug te keren naar Nederland. Wat zijn plannen zijn zal binnenkort duidelijk moeten worden.

KPN geeft startschot voor TEAMKPN Sportfonds

Vandaag is het TEAMKPN Sportfonds geïntroduceerd. Een maatschappelijk initiatief van KPN om sportteams van de minder bekende topsporten in ons land te steunen.

Brand Bier langer sponsor Pinkpop

Op de plek waar straks het Brand Megakrat te vinden is,tekenden Brand bier en Pinkpop een nieuw, driejarig sponsorcontract. Hiermee wordt de stevige band die de twee Limburgse iconen al sinds de start van het festival hebben opnieuw bekrachtigd.

Heineken kiest TIG Sports voor Holland Heineken House

Heineken kiest sportmarketingbureau TIG Sports als producent van het Holland Heineken House. Het betreft een samenwerking voor de Olympische Zomerspelen in Rio de Janeiro in 2016.

AZ bereikt akkoord met Under Armour

AZ heeft een akkoord bereikt met het ambitieuze Amerikaanse sportmerk Under Armour over een partnerschap voor meerdere seizoenen.

PSV presenteert speciaal PSV/Nike Farewell tenue

PSV neemt in de laatste twee wedstrijden van het seizoen in stijl afscheid van kledingsponsor Nike. In de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo (zondag 10 mei) en de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag (zondag 17 mei) speelt de landskampioen in een speciaal tenue, het ‘PSV/Nike Farewell tenue’.

Kraanwater op alle nationale bevrijdingsfestivals

Op 5 mei start een unieke, driejarige samenwerking tussen de drinkwaterbedrijven en de 14 bevrijdingsfestivals. Tijdens de bevrijdingsfestivals delen alle drinkwaterbedrijven collectief kraanwater uit.

Menzis verlengt maatschappelijk partnerschap FC Twente

Menzis verlengt het maatschappelijk partnerschap met FC Twente en wil zich daarmee blijven inzetten op het gezamenlijk stimuleren van de leefkracht van de inwoners in Twente.

Basic-Fit verlengt hoofdsponsoring ADO Den Haag

Basic-Fit is ook komend jaar weer hoofdsponsor van ADO Den Haag. Commercieel Manager Peter Berg, Jan Willem Wigt en John Verhouden (Marketing Manager Basic-Fit) tekenden het contract in het hoofdkantoor van Basic-Fit in Hoofddorp.

Vrumona komende vijf jaar frisdrankenpartner Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles en Vrumona zijn een vijfjarige sponsoring-en leverantie samenwerking aangegaan. De Deventer club gaat met ingang van komend voetbalseizoen de Vrumona merken Pepsi Cola, 7UP, Royal Club, Rivella en Sourcy Vitaminwater voeren in het vernieuwde stadion De Adelaarshorst.

Philips stopt als shirtsponsor PSV

Philips stopt na het seizoen 2015-2016 als shirtsponsor van PSV. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.

"Logisch besluit van Philips en PSV"

Directeur van Triple Double Bob van Oosterhout vindt de beslissing van PSV en Philips om de shirtsponsoring te beëindigen een logisch besluit dat beide partijen meer kansen biedt.