Artikelen

Sportsponsoring maakt Jumbo grootste retailketen online

Van alle Nederlandse supermarkten is Jumbo online de meest besproken supermarkt van 2015, zo blijkt uit een onderzoek van monitoringtool Buzzcapture. Belangrijke oorzaak is de sponsoring door Jumbo van de wieler- en schaatsploeg.

Roompot Vakanties stopt sponsoring ZLM Roompot Tour

Roompot Vakanties stopt na 2016 als sponsor van de ZLM Roompot Tour. Dat maakte de Wielerstichting Arjaan de Schipper Trofee deze week bekend.

Jumbo Supermarkten Sponsor van het Jaar 2015

Jumbo Supermarkten is tijdens een feestelijke uitreiking van de SponsorRingen 2015 in de Kromhouthal in Amsterdam uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar 2015.

VPRO en International Film Festival Rotterdam lanceren VPRO Big Screen Award

International Film Festival Rotterdam (IFFR) en omroep VPRO hebben de jarenlange samenwerking uitgebreid met de VPRO Big Screen Award.

Team LottoNL-Jumbo verlengt samenwerking met Shimano

Team LottoNL-Jumbo heeft haar samenwerking met fietsonderdelen merk Shimano voor drie jaar verlengd.

Opel beëindigt Feyenoord hoofdsponsoring na seizoen 2016-2017

Opel zal het huidige hoofdsponsorcontract na het seizoen 2016-2017 niet verlengen. Feyenoord zal daardoor met ingang van het seizoen 2017-2018 meteen nieuwe naam op het shirt voetballen.

Emirates breidt ATP sponsorship uit

De Associatie van Professionele Tennissers ATP en luchtvaartmaatschappij Emirates hebben hun samenwerking uitgebreid naar de status van Premier Partner van de ATP World Tour vanaf 2016.

ABN AMRO blijft hoofdsponsor hockeyclub Laren

ABN Amro is ook de komende twee seizoenen sponsor van Laren (LMHC). Beide partijen zijn al meer dan 8 jaar aan elkaar verbonden. Met het tekenen van een nieuwe verbintenis geeft ABN Amro aan Laren te zien als een belangrijk uithangbord in het Gooi.

NOC*NSF bouwt TeamNL fancommunity

NOC*NSF start met de bouw van het TeamNL fan communityplatform en lanceert tevens een nieuwe merkidentiteit.

Tommies voorziet kantines van snackgroenten

2Basics Breedtesport & Marketing lanceerde zaterdag 7 november namens Greenco de campagne ‘Tommies: Supporter van sportief snacken’. Daarin voorziet Tommies de kantines en clubhuizen van 50 sportclubs zes wekenlang van snackgroenten.

VriendenLoterij blijft Fonds Gehandicaptensport steunen

De VriendenLoterij verlengt haar steun aan Fonds Gehandicaptensport met vijf jaar. Sinds 2001 heeft Fonds Gehandicaptensportruim 5,5 miljoen euro ontvangen van 1% FairShare-partner de VriendenLoterij.

Vrumona Official Supplier Ajax

Ajax en Vrumona hebben overeenstemming bereikt over een suppliership voor de komende drie seizoenen. Naast het verwerven van reclame-en associatierechten zal Vrumona dranken gaan leveren voor consumptie op sportpark de Toekomst.

Philips hernieuwt samenwerking PSV

Vanmiddag is de samenwerking tussen PSV en Philips hernieuwd. Zoals bekend stopt het concern na dit seizoen als hoofdsponsor, maar blijft het komende jaren een van de belangrijkste commerciële partners van PSV.

KPN partner van LINDA.tv

KPN is launching partner van LINDA.tv, een nieuwe video-app van het tijdschrift Linda.

Staatsloterij stapt in Zesdaagse Rotterdam

De Nederlandse Staatsloterij en de Rotterdamse zesdaagse gaan een intensieve samenwerking aan. Het baanwielrenevenement, dat van 7 t/m 12 januari voor de 34e keer plaatsvindt in Ahoy Rotterdam, draagt in 2016 dan ook de naam Staatsloterij Zesdaagse van Rotterdam. Een van de oudste loterijen ter wereld breidt met deze samenwerking haar activiteiten in de fietssport onder het Oranje Peloton zo verder uit.