Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Sponsorship onderzoek 2025
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Hooghoudt sluit partnership met ESNS
Hooghoudt heeft samen met ESNS (Eurosonic / Noorderslag) de handen ineen geslagen voor een partnerschap van drie jaren.
Entertainment
10 januari 2020
FBTO nieuwe partner eDivisie
Verzekeraar FBTO gaat middels een Official Partnership de samenwerking met de eDivisie aan. Met het partnership wil FBTO de merkvoorkeur onder een jonge doelgroep vergroten. De eDivisie is trots om een mooi, groot Nederlands merk aan de esportscompetitie toe te voegen.
esports & gaming
10 januari 2020
KNVB en Oranje Fonds slaan handen ineen
Op 13 juni 2020 wordt tijdens het openingsweekend van EURO2020 voor het eerst De Nationale Voetbaldag georganiseerd. De KNVB organiseert deze dag in samenwerking met het Oranje Fonds als maatschappelijk partner.
Activaties
Maatschappij
09 januari 2020
Hans Erik Tuijt over reach, frequency en brand dna
Heineken is in 2020 bij een groot aantal Nederlandse en mondiale evenementen partner. Bovendien tekende het biermerk nieuwe sponsorcontracten met UEFA, NOC*NSF, KNVB en de Dutch GP. Sponsorreport sprak voor het eindejaarsnummer uitgebreid met Hans Erik Tuijt, Director Global Sponsorships bij Heineken International. Hierbij een paar opvallende uitspraken.
Interview
07 januari 2020
Rabobank verlengt partnership met ITA
Rabobank Amsterdam verlengt de samenwerking met Internationaal Theater Amsterdam en onderschrijft hiermee het belang van de kunstinstelling voor kansrijkheid in de stad.
Kunst & cultuur
06 januari 2020
Alpecin-Fenix nieuwe sponsor Van der Poel
Alpecin en Fenix hebben de sponsoring overgenomen van Corendon en Circus als hoofdsponsors van de ploeg rondom wielrenner Mathieu van der Poel.
Sport
05 januari 2020
Albert Heijn start weer met voetbalplaatjes
Albert Heijn start weer met voetbalplaatjes. Er zijn dit jaar 252 unieke plaatjes van spelers van de 18 Eredivisieclubs, het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen. In de twee tv-commercials rondom de spaaractie spelen de voetballers Frenkie de Jong, Donny van de Beek, Steven Berghuis en Jackie Groenen een hoofdrol.
Activaties
Sport
03 januari 2020
Tjitske Benedictus opnieuw meest invloedrijk in sponsoring
Tjitske Benedictus van ING Nederland is door Sponsorreport opnieuw uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorindustrie.
Mensen
24 december 2019
Banken langs de sponsormeetlat
Nadat eerder Rabobank in 2017 en ING in 2018 hun nieuwe sponsorstrategie presenteerden, volgde afgelopen zomer ABN AMRO. Een goede aanleiding om de sponsorstrategieën van de drie grote banken met elkaar te vergelijken, want deze drie banken behoren tot de grootste sponsors in Nederland. Sponsorbrein Erik Ruts zocht het uit.
White Paper
Strategie
24 december 2019
Interview: Tjeerd Jegen (CEO HEMA) over Jumbo-Visma
HEMA verbindt zich voor vier jaar aan Team Jumbo-Visma en stapt voor het eerst groot in sportsponsoring. Sponsorreport sprak met Tjeerd Jegen, CEO van HEMA: “Als je een merk wilt bouwen puur op basis van platte marketingcommunicatie is dat heel moeilijk."
Interview
Sport
23 december 2019
Zuiver nieuwe co-sponsor Team Jumbo-Visma
Naast HEMA is ook de Zuiver Vastgoed Groep komend jaar een nieuwe co-sponsor van Team Jumbo-Visma. Daarnaast blijven Unilever en Heineken trouw aan de gecombineerde wieler- en schaatsploeg.
Sport
21 december 2019
Vitesse en DHL gaan samenwerking aan
DHL verbindt zich komende anderhalf jaar nauwer aan voetbalclub Vitesse.
Sport
20 december 2019
TEAMKPN Sportfonds ondersteunt drie nieuwe teams in 2020
Bobsleeteam Ivo de Bruin, het Nederlandse dames ijshockeyteam én beachvolleybalteam Joy Stubbe en Marleen van Iersel worden in 2020 ondersteund door het TEAMKPN Sportfonds. Sinds de oprichting in 2015 hebben al zestien nationale sportteams steun ontvangen van het fonds.
Sport
20 december 2019
Eurovisie Songfestival vindt eerste partner in BankGiro Loterij
De BankGiro Loterij is sinds vandaag één van de officiële nationale sponsors van het Eurovisie Songfestival 2020, ’s werelds grootste live event. Hierdoor maken deelnemers van dé cultuurloterij kans op het winnen van tickets voor de Eurovisieshows of finalerondes van het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei 2020.
Entertainment
19 december 2019
LINDA.foundation en Albert Heijn verlengen samenwerking
LINDA.foundation en Albert Heijn hebben hun samenwerking met nog eens drie jaar verlengd tot en met eind 2022. De supermarktketen is vanaf het allereerste begin in 2013 al partner van LINDA.foundation.
Maatschappij
19 december 2019
Vorige
1
...
182
183
184
...
363
Volgende