Artikelen

Royal A-ware stopt sponsoring marathonschaatsploeg

Royal A-ware stopt met ingang van april met de sponsoring van de schaatsploeg onder leiding van coach Jillert Anema. Het schaatsteam combineert het langebaan- en marathonschaatsen. Royal A-ware heeft de marathonploeg ondersteund.

Drie jaar langer NN Running Team

Op de tweede verjaardag van het NN Running team hebben NN Group en Global Sports Communication de samenwerking met het NN Running Team met drie jaar verlengd tot en met 31 december 2022.

Rabobank en Rens Kroes samen in Rabo Food Forward

Rabobank gaat samenwerken met food influencer Rens Kroes. Als partner in Rabo Food Forward wil Kroes consumenten inspireren om duurzamere keuzes te maken in hoe we met ons eten omgaan.

Adecco’s Man of the Match maakt werk van voetbal

Vanaf 24 maart zijn Adecco en KNVB via de Man of the Match kandidaten aan het werven voor droombanen en -stages bij de KNVB en andere betaald voetbal organisaties. De eerste Man of the Match is een vrouw: Crista van der Steege!

Gouden Giraffe voor Curlingbond en Triple Double

Het Open NK Curling (Curling Bond en Triple Double) en Forward Thinking Leadership (AFAS en DenkProducties) waren twee winnende events tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, de prijzen voor creatieve en verrassende eventconcepten en -trajecten voor grote impact en effecten.

BinckBank nieuwe hoofdsponsor Dam tot Dam FietsClassic

BinckBank is de nieuwe hoofd- en titelsponsor van de Dam tot Dam FietsClassic. Het fietsevenement van Le Champion, met unieke start vanaf de Dam in Amsterdam én passage door de IJtunnel, heet vanaf nu de BinckBank Dam tot Dam FietsClassic.

Intersport en Wandelbond slaan handen ineen

Intersport en de Koninklijke Wandelbond (KWBN) zijn een driejarig partnership overeengekomen. Doel van de samenwerking is om wandelaars optimaal te laten profiteren van de inhoudelijke deskundigheid van beide partijen op het gebied van wandeluitrusting.

Joost Romeijn: “We hopen met Sunweb Sports & Events een brede sport-touroperator te creëren.”

Sunweb en NOC*NSF gaan een partnership aan tot en met de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Doel van het partnership is het aanbieden van reizen aan fans om sportwedstrijden te bezoeken. Joost Romeijn, eigenaar van Sunweb Sports & Events, legt uit waarom Sunweb partner wordt van NOC*NSF.

ATPI Sports Events kiest andere weg

Met de komst van Sunweb als travel partner van NOC*NSF komt er in 2020 na 24 jaar een einde aan de samenwerking tussen ATPI en de sportkoepel. Helen van Berkel, Global Head of Events, en Jeroen van Hest, Director of Group Marketing & Commercial Services, gaan in op de achtergronden van de scheiding.

Apenkooi Events stapt over op mobiel betalen

Apenkooi is de eerste Nederlandse festivalorganisator die deze zomer overgaat op mobiel betalen. Bezoekers van negen festivals van Apenkooi kunnen voor het eerst gebruikmaken van hun smartphone als betaalmiddel dankzij de betaalapp van Payconiq.

Van Liemt partnership manager bij SAIL Amsterdam 2020

Ronald van Liemt is aan de slag gegaan als partnership manager bij SAIL Amsterdam 2020.

Mitsubishi Motors naamgever Nationale Surftour 2019

Mitsubishi Motors Nederland is hoofdsponsor van het NK Surftour 2019. Het Japanse merk omarmt hiermee de moeder van alle extreme sports. Bovendien is golfsurfen volgend jaar voor het eerst onderdeel van de Olympische Spelen in Tokyo.

KNLTB en Sunweb brengen TeamNL-tennisfans naar Madrid

Sunweb en KNLTB gaan tennisfans die het TeamNL Davis Cupteam willen ondersteunen tijdens het Davis Cup-eindtoernooi in november, de mogelijkheid bieden om met een volledig georganiseerde reis de wedstrijden in Madrid te bezoeken.

Sunweb nieuwe partner NOC*NSF met vernieuwend revenuesharingmodel

NOC*NSF en Sunweb gaan een partnership aan tot en met de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. Doel van het partnership is het aanbieden van reizen aan fans om sportwedstrijden te bezoeken. Vernieuwend onderdeel is een revenuesharingmodel voor de betrokken sportbonden.

Interview Jumbo: “Jumbo is meer en meer een techbedrijf”

Jumbo Supermarkten is een van de vijf partners die zich achter het Brainport Eindhoven concept van PSV hebben geschaard. En dat is niet vreemd. “Jumbo is meer en meer een techbedrijf”, zegt Colette Cloosterman, CCO van Jumbo.