Artikelen

Volvo Official Car Sponsor KLM Open 2016

Volvo verbindt zich als ‘Official Car Sponsor’ aan het KLM Open 2016. Het Zweedse automerk levert onder meer de courtesy cars voor spelers en officials en stelt ook een nieuwe Volvo S90 beschikbaar op hole 16 voor de eerste hole-in-one in het toernooi. Volvo is de opvolger van BMW.

Asito nieuwe hoofdsponsor Heracles Almelo

De komende vijf seizoenen is schoonmaakorganisatie Asito hoofdsponsor van Heracles Almelo. Dat is bekend gemaakt vlak voor de aftrap van het play-offduel Heracles Almelo - FC Groningen. De langdurige sponsorovereenkomst met het Almelose bedrijf gaat in per 1 juli 2016.

De SportMaatschappij ondersteunt topsporters bij hun toekomst

Oud-hockey-international Sylvia Karres en Arlette van der Meulen hebben de Stichting SportMaatschappij opgericht om topsporters te ondersteunen bij hun toekomst.

Noordlease nieuwe hoofdsponsor FC Emmen

FC Emmen heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Noordlease zal op het shirt van de Trots van Drenthe prijken. Het autoleasebedrijf volgt QéSop als hoofdsponsor.

FC Groningen en Amstel verlengen samenwerking

FC Groningen en Amstel hebben de samenwerking met 5,5 jaar verlengd. Beide partijen hebben al sinds 2005 een zeer succesvolle relatie met elkaar.

PSV en Mercedes-Benz verlengen

PSV heeft de partnerovereenkomst met Mercedes-Benz Nederland verlengd. Mercedes-Benz Nederland blijft ook de komende twee jaar verbonden aan de club als sponsor voor de auto’s voor alle selectiespelers, stafleden, leden van het management team en overige functionarissen.

Speciale kwark voor TeamNL

Campina is official supplier van NOC*NSF en levert op verzoek van de sportkoepel de komende Olympische Spelen kwark aan het Nederlands olympisch team in Rio.

'Lotto 2 jaar langer Team LottoNL-Jumbo

De Nederlandse Loterij, de naam voor het gefuseerde Staatsloterijen De Lotto, zou bereid zijn om nog twee jaar langer sponsor te blijven van Team LottoNL-Jumbo. Dat meldt De Telegraaf.

Trefpunt verder als PRISM Amsterdam

PRISM Amsterdam is de nieuwe identiteit voor het Nederlandse sportmarketingbureau dat voorheen bekend was als Trefpunt. Met Mazda Motor Europe heeft het bureau direct een grote nieuwe klant.

ABN AMRO verlengt hockeysponsorships

ABN AMRO blijft als 'Partner van de toekomst' betrokken bij de hockeysport. Voorafgaand aan de play-offs hebben HC Bloemendaal en ABN AMRO een sponsorovereenkomst getekend waardoor de bank ook de komende drie jaar sponsor van de club blijft.

Toto ‘scoort’ 4,4 miljoen voor het amateurvoetbal

Namens de KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbalbond) heeft directeur amateurvoetbal Jan-Dirk van der Zee vandaag uit handen van Arno de Jong, marketing directeur van Toto een symbolische cheque van 4.405.128 euro overhandigd gekregen.

Energiedirect.nl hoofdsponsor van PSV

Energiedirect.nl is de komende drie jaar hoofdsponsor van PSV. Het energiebedrijf, onderdeel van RWE en een dochterbedrijf van Essent en Powerhouse, betaalt 6 miljoen euro per jaar en een maximale bonus van 1 miljoen euro.

Jumbo organiseert Familie Racedagen met Max Verstappen

Jumbo Supermarkten biedt klanten de mogelijkheid om gratis entreetickets te bemachtigen voor de ‘Familie Racedagen, driven by Max Verstappen’. Het race-event vindt plaats in het weekend van 4 en 5 juni op Circuit Park Zandvoort.

Nieuwe Skoda’s voor Team LottoNL-Jumbo

Met ingang van de Amstel Gold Race hebben ploegleiders en mecaniciens van Team LottoNL-Jumbo beschikking over achttien nieuwe Octavia- en Superb Combi-modellen van Skoda. Daarnaast gaan ook de schaatsers van TeamLottoNL-Jumbo in Octavia’s Combi op weg naar nieuwe overwinningen en records.

Ajax kiest voor Suitsupply

Ajax heeft een vierjarig sponsorcontract getekend met kledingmerk Suitsupply. Daarmee neemt de club na 25 jaar afscheid van Oger.