Artikelen

Unibet stopt als hoofdsponsor KNWU

Sportwedbedrijf Unibet stopt definitief als hoofdsponsor van de KNWU. Dat werd gisteravond bevestigd tijdens het najaarscongres van de Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie in Papendal.

Ajax en Guangzhou R&F Football Club tekenen overeenkomst

Ajax zet een nieuwe stap in China. Met Guangzhou R&F FC is vandaag een samenwerkingsovereenkomst van vijf jaar getekend. De Chinese topclub wil met de hulp van Ajax de beste jeugdopleiding van China ontwikkelen. Met de overeenkomst is een totaalbedrag gemoeid van 10 miljoen euro.

Ziggo bekendste shirtsponsor

Ziggo is onder VI.nl-lezers de bekendste en meest passende sponsor. Dat blijkt uit het Shirtsponsor-onderzoek 2017 van Voetbal International en Nielsen Sports.

Vibes of the Week #47

De Vibes of the week van Sponsorreport-partner SportVibes

AkzoNobel en SOS Kinderdorpen breiden samenwerking uit

AkzoNobel en SOS Kinderdorpen breiden hun samenwerking uit naar zes nieuwe landen in 2018: Argentinië, België, China, Pakistan, Rusland en India. De twee organisaties bundelden afgelopen maart hun krachten om samen wereldwijd jeugdwerkloosheid te bestrijden door middel van onderwijs en professionele schilderstrainingen.

Frank Woestenburg naar TVM

Telegraaf-journalist Frank Woestenburg (47) is per 1 januari de nieuwe manager Corporate Communicatie bij TVM-verzekeringen.

Musto kledingsponsor Nederlandse topzeilers Watersportverbond

Watersportkledingmerk Musto wordt kledingsupplier van het Watersportverbond. Musto-distributeur Kubus Sports en het Watersportverbond zijn overeen gekomen dat alle Nederlandse topzeilers van Team Delta Lloyd, inclusief de talenten, coaches en ondersteunende topsportstaff, zullen worden voorzien van kleding van Musto.

Cocoa from Ghana sponsort skeleton-atleet

Cocoa from Ghana sponsort de Ghanees-Nederlandse skeleton-atleet Akwasi Frimpong, tot en met de Olympische Winterspelen in Pyeongchang. Na o.a. het Nederlands dames handbalteam en de West African Football Academy, weet ook Frimpong zich door Cocoa from Ghana gesteund in zijn sportieve ambities.

Unicef en CM.com kondigen strategisch partnerschap aan

Unicef en CM.com kondigen een langdurig en strategisch partnerschap aan. De aankondiging komt 4 dagen voor Children’s Day op 20 november, waarin CM.com en Unicef gezamenlijke methodes lanceren om het bewustzijn voor kinderrechten te promoten en bevorderen.

Nominatie voor ‘Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'

Het boek ''Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'' van Robert Kok en Hugo Gruijters en uitgegeven door Arko Sports Media, is door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) genomineerd voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur.

Vibes of the Week #46

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Geer Oskam nieuw Hoofd Development Van Gogh Museum

Geer Oskam is per 1 november 2017 het nieuwe hoofd van de afdeling Development van het Van Gogh Museum. Oskam (33) werkte de afgelopen 3,5 jaar al als Senior Relatiemanager Fondsen & Stichtingen op deze afdeling, waar hij een aanzienlijk netwerk opbouwde en groot fondsenwervend resultaat in binnen- en buitenland realiseerde.

KPN opnieuw hoofdsponsor Coolste Baan van Nederland

KPN is opnieuw de hoofdsponsor van de Coolste Baan van Nederland die volgend jaar plaatsvindt. De officiële kaartverkoop is vandaag van start gegaan.

NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar

NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. Het oer-Hollandse zuivelmerk zal ook de komende Olympische spelen in PyeongChang, Zuid Korea en in 2020 in Tokio kwark leveren aan de Nederlandse atleten.

Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes

Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage Amsterdam. Op de flesjes staan historische afbeeldingen van het gebouw van de Hermitage Amsterdam.