Artikelen

Ice Power gaat krachtig partnership aan met JBN

Judo Bond Nederland en Ice Power slaan de handen ineen om zo veel mogelijk budosporters en -liefhebbers kennis te laten maken met de verzorgende producten van Ice Power. De komende jaren zal Ice Power in samenwerking met JBN proactief bij diverse evenementen aanwezig zijn en diverse acties uitvoeren om de budosporter en fans te helpen bij het voorkomen van spierpijn en blessures.

KNLTB en Zilveren Kruis presenteren nieuw gezondheidscollectief

De KNLTB en Zilveren Kruis gaan samenwerken op het gebied van gezondheid. Tennissers en padellers kunnen meedoen aan een gezondheidscollectief van de bond. Naast het leveren van een passende zorgverzekering is het collectief ook gericht op een gezonde leefstijl met sporten en bewegen te stimuleren.

Havenbedrijf Rotterdam opnieuw hoofdsponsor Harbour Run

Havenbedrijf Rotterdam is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van de Harbour Run, de ‘obstacle run’ op en om de haventerminals van RDM Rotterdam, Heijplaat.

Matter herdefinieert contentmarketing met nieuwe positionering

Content- en marketingbureau Matter herdefinieert contentmarketing met een nieuwe positionering. Bij de content- en marketing bureaugroep van MPG, SOCIAL.INC, Gicom en MPG komen storytelling, strategie, creativiteit, technologie en data samen.

EY wordt partner van Plaza Padel

EY heeft zich voor de komende jaren verbonden als partner van Plaza Padel.

Mysteryland gaat bijna volledig op groen

Mysteryland zet in haar aankomende jubileumjaar een flinke stap voorwaarts om ook in de toekomst een toonaangevend en bovenal duurzaam festival te blijven. Zo gaat de editie van 2023 bijna volledig op vaste, lokaal opgewekte, groene stroom draaien, wat neerkomt op een fikse CO2 - reductie.

Solheim Cup zet ambities Nederlandse Golf Federatie kracht bij

De Nederlandse Golf Federatie (NGF) heeft in haar strategisch plan 2021+ stevige doelstellingen geformuleerd op het gebied van instroom van jonge, vrouwelijke golfers. Een voor de NGF ongeëvenaarde marketingcampagne, een nieuw partnershipmodel en de komst, voor het eerst, van de Solheim Cup naar Nederland in 2026 moeten de ambities kracht bij zetten. “Als we er niet in slagen jongere golfers aan te trekken, dan loopt de golfsport het risico een sterfhuis te worden”, zegt Gordon Machielsen, Sales & Events Directeur bij de NGF.

Feyenoord en RET verlengen strategisch partnership

Feyenoord en RET hebben hun onderlinge overeenkomst verlengd tot medio 2025. Daardoor is Feyenoord ook de komende drie jaar verzekerd van een speciaal samenwerkingsverband met het openbaar vervoersbedrijf van Rotterdam.

ESNS en Marshall starten driejarig partnership

ESNS (Eurosonic Noorderslag), Europa’s grootste showcase festival voor nieuwe Europese muziekacts, heeft een driejarig partnership gesloten met Marshall. Met respectievelijk 37 (ESNS) en 60 (Marshall) actieve jaren in de live-muziekindustrie, delen beide organisaties dezelfde doelstellingen om artiesten, crew en promotors te voorzien van de tools die tegenwoordig nodig zijn om succesvol te zijn.

REWE beëindigt samenwerking met DFB door OneLove-beslissing

Supermarktketen REWE heeft de samenwerking met de Duitse voetbalbond per direct beëindigd naar aanleiding van de ‘OneLove’-aanvoerdersband beslissing tijdens het WK voetbal.

Rabobank verlengd partnership Residentie Orkest

Het Residentie Orkest is verheugd dat Rabobank Regio Den Haag het partnership voor Symphony 2030 heeft verlengd.

Oranje Fonds en Nationale-Nederlanden samen sterker tegen armoede

Het Oranje Fonds en Nationale-Nederlanden gaan samenwerken om de aanpak van armoede en schulden in Nederland te ondersteunen. Zij richten daarvoor het programma ‘Samen Sterker tegen Armoede’ op, waarvoor Nationale-Nederlanden €1,5 miljoen beschikbaar stelt.

Maak kans om in het Mauritshuis te hangen!

Het Mauritshuis nodigt samen met hoofdsponsor NN Group alle creatieve bewonderaars van het Meisje met de Parel uit voor een bijzondere open call: creëer jouw versie van Meisje met de parel en maak kans om in de Vermeerzaal van het Mauritshuis te hangen.

DPG Media Official Mediapartner Heroes Den Bosch

Heroes Den Bosch en DPG Media slaan voor ten minste drie seizoenen de handen ineen. Het mediabedrijf dat zich met haar merkportfolio - onder andere AD, de Volkskrant, NU.nl, Qmusic, het Eindhovens Dagblad en Brabants Dagblad - de grootste van Nederland en België mag noemen, wordt Official Mediapartner van de club.

Succesvolle avond voor de gehandicaptensport in Louwman museum

Op dinsdagavond 15 november vond in het Louwman museum in Wassenaar de 14e editie van het benefietdiner voor de Gehandicaptensport plaats. Het thema van het benefietdiner was dit jaar ‘De Kracht van Meedoen’. Een avond waarbij meedoen is winnen hoog op de agenda stond, Op de avond werd een bedrag van € 488.000,- opgehaald voor sporters met een handicap.