Artikelen

N.E.C. en hoofdsponsor KlokGroep verlengen samenwerking

KlokGroep is ook de komende jaren hoofdsponsor van N.E.C. Dat kwamen beide partijen onlangs overeen en werd vanavond, tijdens het ‘Feest van de Eeuw’ ter ere van het honderdjarig bestaan van de bouwende ontwikkelaar, bekrachtigd met het tekenen van een nieuw contract. Het huidige contract is opengebroken en verlengd tot de zomer van 2029. Met de verlengde samenwerking maakt KlokGroep de tien jaar als hoofdsponsor vol.

Nederlandse Loterij verbindt zich voor tien jaar als hoofdsponsor aan TeamNL

Nederlandse Loterij is de komende tien jaar hoofdsponsor van TeamNL. In het Arnhemse GelreDome hebben 28 sportbonden namens TeamNL de overeenkomst bekrachtigd. NOC*NSF kiest voor het eerst voor een hoofdsponsor voor TeamNL omdat dit structureel extra ondersteuning betekent voor de sport in ons land.

Circus.nl Official Betting Partner World Padel Tour Amsterdam Open

Circus.nl heeft zich voor minimaal de aankomende twee edities als Official Betting Partner verbonden aan de World Padel Tour Amsterdam Open. Het online casino en betting platform is de eerste Betting Partner die op dit wereldtoneel in padel stapt.

Holland & Barrett verlengt samenwerking met KNSB tot medio 2025

Holland & Barrett gaat nog drie jaar door als sponsor van de KNSB. De winkelketen in natuurlijke gezondheid en verzorging heeft het contract met de schaatsbond, dat deze zomer afliep, verlengd tot medio 2025. Holland & Barrett verbreedt zijn sponsorschap en ondersteunt naast het langebaanschaatsen ook shorttrack en natuurijsactiviteiten.

Philips stapt in e-sports via Team Gullit

Philips, wereldwijd marktleider op het gebied van gezondheidstechnologie, kondigt vandaag een nieuw partnership aan tussen Philips OneBlade en e-sportsteam Team Gullit. Het productlogo van Philips OneBlade prijkt het hele jaar op de spelersshirts van Team Gullit. Hiermee zet Philips de eerste stap in de wereld van e-sports.

Feenstra werkt weer intensief samen met UNIS Flyers uit Heerenveen

Feenstra, één van Nederlands grootste landelijke installateurs, stapt opnieuw in het ijshockey en verbindt zich komend seizoen aan UNIS Flyers uit Heerenveen. Beide partijen zetten voorafgaand aan het eerste speelweekend een handtekening onder de verbintenis.

Henri & Herman rijdt de sterren tijdens het 42e Nederlands Film Festival

Henri & Herman is de nieuwe carservice partner van het Nederlands Film Festival. Het komende festival dat op 21 september van start gaat, stelt het Utrechtse bedrijf twintig auto’s van DS Automobiles beschikbaar om de Nederlandse sterren naar premières en andere evenementen op het festival te brengen.

Gelijke kansen voor Ajax Vrouwen

ABN AMRO en Ajax hebben hun jarenlange samenwerking opnieuw verlengd. ABN AMRO blijft daardoor in ieder geval tot en met 2025 hoofdsponsor van de Ajax Vrouwen. Sander Bestevaar, Hoofd Sponsoring & Events bij ABN AMRO: “De samenwerking met de Ajax vrouwen past heel goed bij onze betrokkenheid bij de thema’s gelijke kansen en duurzaamheid.”

ABN AMRO tot en met 2025 hoofdsponsor Ajax vrouwen

Ajax en ABN AMRO hebben hun langlopende samenwerking van ruim 30 jaar wederom verlengd. ABN AMRO is sinds 2015 hoofdsponsor van de Ajax Vrouwen en blijft dit, door deze verlenging, minimaal tot en met 2025. ABN AMRO blijft tevens maatschappelijk partner van Ajax en betrokken als duurzaamheid-adviespartner bij de ontwikkeling van De Nieuwe Toekomst.

World Padel Tour Amsterdam Open presenteert Legacy Programma

Van 28 september tot en met 2 oktober komt de World Padel Tour voor het eerst naar Nederland. De Centrale Markthal vormt het strijdtoneel waar de beste padelspelers van de wereld hun kunsten vertonen en toekomstige spelers worden geïnspireerd. In samenwerking met diverse partners lanceert de World Padel Tour Amsterdam Open een legacy programma om de sport toegankelijker te maken voor diverse doelgroepen.

Amacx sportvoeding-partner Amstel Gold Race

De Amstel Gold Race en Amacx gaan een driejarige samenwerking aan. Daarmee zal Amacx de 15.000 deelnemers aan de Toerversie Amstel Gold Race voorzien van de nodige sportdrank en -voeding bij de start en onderweg.

Grasmeester ArenA zoekt assistent tijdens Nederland - België

De grasmeester van de Johan Cruijff ArenA zoekt eenmalig een enthousiaste assistent voor Nederland – België. Voor de UEFA Nations League wedstrijd op 25 september in de ArenA kan het grasteam hulp gebruiken bij het perfect voorbereiden en onderhouden van de grasmat. Iedereen kan solliciteren naar deze unieke plek aan én op het veld.

EY drie jaar partner Dutch Design Foundation

Accountants- en adviesorganisatie EY en Dutch Design Foundation sluiten voor drie jaar een partnerovereenkomst. De internationale dienstverlener maakt onder andere de Dutch Design Award mede mogelijk die tijdens de Dutch Design Week in oktober wordt uitgereikt.

WK-tenue Nederlands Elftal gepresenteerd

Het tenue waarmee het Nederlands elftal het WK gaat spelen, is vandaag officieel door de KNVB en Nike gepresenteerd. Oranje draagt het nieuwe uitshirt voor het eerst op 22 september in de wedstrijd tegen Polen en debuteert op 25 september in de wedstrijd tegen België in het nieuwe thuisshirt. Voor supporters zijn de nieuwe tenues per direct verkrijgbaar.

ING verlengt haar partnership met de Belgische Voetbalbond

De KBVB (Koninklijke Belgische Voetbalbond) en ING België hebben hun samenwerkingsovereenkomst verlengd tot en met EURO 2028. ING België is al meer dan twaalf jaar één van de hoofdsponsors van de Belgische Voetbalbond en mikt nu op de lange termijn met een contract voor de komende zes jaar. Om ervoor te zorgen dat iedereen kan blijven genieten van de populairste sport in België zullen ING en de KBVB hun respectieve digitale kanalen verder versterken.