Artikelen

Amacx sportvoeding-partner Amstel Gold Race

De Amstel Gold Race en Amacx gaan een driejarige samenwerking aan. Daarmee zal Amacx de 15.000 deelnemers aan de Toerversie Amstel Gold Race voorzien van de nodige sportdrank en -voeding bij de start en onderweg.

Grasmeester ArenA zoekt assistent tijdens Nederland - België

De grasmeester van de Johan Cruijff ArenA zoekt eenmalig een enthousiaste assistent voor Nederland – België. Voor de UEFA Nations League wedstrijd op 25 september in de ArenA kan het grasteam hulp gebruiken bij het perfect voorbereiden en onderhouden van de grasmat. Iedereen kan solliciteren naar deze unieke plek aan én op het veld.

EY drie jaar partner Dutch Design Foundation

Accountants- en adviesorganisatie EY en Dutch Design Foundation sluiten voor drie jaar een partnerovereenkomst. De internationale dienstverlener maakt onder andere de Dutch Design Award mede mogelijk die tijdens de Dutch Design Week in oktober wordt uitgereikt.

WK-tenue Nederlands Elftal gepresenteerd

Het tenue waarmee het Nederlands elftal het WK gaat spelen, is vandaag officieel door de KNVB en Nike gepresenteerd. Oranje draagt het nieuwe uitshirt voor het eerst op 22 september in de wedstrijd tegen Polen en debuteert op 25 september in de wedstrijd tegen België in het nieuwe thuisshirt. Voor supporters zijn de nieuwe tenues per direct verkrijgbaar.

ING verlengt haar partnership met de Belgische Voetbalbond

De KBVB (Koninklijke Belgische Voetbalbond) en ING België hebben hun samenwerkingsovereenkomst verlengd tot en met EURO 2028. ING België is al meer dan twaalf jaar één van de hoofdsponsors van de Belgische Voetbalbond en mikt nu op de lange termijn met een contract voor de komende zes jaar. Om ervoor te zorgen dat iedereen kan blijven genieten van de populairste sport in België zullen ING en de KBVB hun respectieve digitale kanalen verder versterken.

Samenwerking Kinderboekenweek met Minecraft en OERR

De Kinderboekenweek, OERRR én Minecraft hebben dit jaar de handen ineengeslagen om kinderen te bereiken via nieuwe kanalen waar ze al massaal aanwezig zijn.

Green Boarding Network en Unibet helpen amateursportclubs verduurzamen

Vanaf 1 september 2022 gaat Unibet een samenwerking aan met het Nederlandse Green Boarding Network. Green Boarding Network plaatst speciale Green Boardings rondom amateursportvelden. De Green Boardings wekken zonne-energie op, zuiveren lucht rondom het sportveld en tonen advertenties.

VriendenLoterij en Nederlands Film Festival vergroten samenwerking

VriendenLoterij wordt hoofdsponsor van het grootste filmevenement van Nederland: het Gouden Kalveren Gala 2022.

BrandLoyalty Official Loyalty Partner van Heroes Den Bosch

Heroes Den Bosch heeft BrandLoyalty als Official Loyalty Partner van de club gepresenteerd. De komende drie seizoenen prijkt het logo van de Bossche multinational prominent op de wedstrijdshirts van Heroes Den Bosch.

Sponsoring musea in 2021 22 miljoen euro

De sponsoring van de bij de Museumvereniging aangesloten musea bedroeg in 2021 22 miljoen euro. Dat is 7% van de eigen inkomsten. Dat blijkt uit de Museumcijfers over 2021, de jaarlijkse publicatie van de Museumvereniging die vandaag is verschenen. Deze publicatie bevat de belangrijkste cijfers van musea over het afgelopen jaar.

ING kiest na pitchproces voor Omnicom bureaus als partners

ING België en ING Nederland hebben in de afgelopen periode in een pitchproces gezocht naar een geschikte creatieve partner voor alle externe campagnes van de bank in beide landen voor de komende jaren. Hierbij is gekozen voor de Omnicom Group. In Nederland gaat TBWA\NEBOKO als onderdeel van Omnicom aan de slag voor ING, voor ING in België is dat TBWA\Brussel. ING neemt daarmee na 12 jaar afscheid van Wunderman Thompson (JWT).

Bob van Oosterhout co-founder Venturerock

Bob van Oosterhout stapt samen met Danny Cortenraede als co-founder in Venturerock, een in Los Angeles en Amsterdam gevestigd digitaal investeringsplatform in sport. Venturerock is deze maand gelanceerd met een investeringskapitaal van $ 75 miljoen.

Sven Kramer blijft aan Team Jumbo-Visma verbonden

Sven Kramer treedt per direct in dienst als Directeur Business Development bij Team Jumbo-Visma. De meervoudig olympisch kampioen zet daarmee zijn eerste stap in zijn maatschappelijke carrière bij het team waarvoor hij jarenlang records reed op het ijs.

SportCity en Telstar Vrouwen tekenen driejarig partnership

Per direct verbindt SportCity zich aan Telstar Vrouwen. Rohit Gulati, directeur SportCity en Anton Jansen, medeoprichter van Telstar Vrouwen vonden elkaar in het voorjaar in hun enthousiasme voor de sportieve ontwikkeling van het vrouwenvoetbal. Vandaag hebben Telstar en SportCity hun samenwerking vastgelegd. Hierbij wordt de landelijke fitnessketen tot en met het seizoen 2024-2025 hoofdsponsor van de Witte Leeuwinnen. SportCity staat op zowel de thuis- als uitshirts van Telstar Vrouwen.

Saucony verlengt sponsoring NN Egmond Halve Marathon

Saucony en All4running hebben zich in Egmond aan Zee officieel als sponsors aan de NN Egmond Halve Marathon verbonden. Saucony, de Amerikaanse fabrikant van hoogwaardige running schoenen en -kleding, is al sinds 2016 betrokken bij het evenement. De hardloopwinkel All4running sluit als nieuwe sponsor aan en is met een Flagship Store in Alkmaar en uitgebreide webshop retailpartner.