Artikelen

Diede de Groot sluit aan bij Team CITI

Vlak voor haar vertrek naar Tokyo voor de Paralympische Spelen voegt de Nederlandse rolstoeltennisster Diede de Groot zich bij Team CITI, een selectie van wereldwijde Para-atleten die pleiten voor inclusiviteit, zowel binnen als buiten de sport gesponsord door CITI.

EuroParcs premium partner Floriade

Andries Bruil, directielid van EuroParcs Group en Hans Bakker, algemeen directeur van Floriade Expo 2022, ondertekenden vandaag de overeenkomst waarmee EuroParcs premium partner is geworden van Floriade.

Ajax en BLOX tekenen overeenkomst

Ajax en BLOX hebben een partnershipovereenkomst getekend. Het Nederlandse bedrijf verbindt zich voor drie seizoenen aan Ajax als Official Partner. BLOX is één van de grootste aanbieders van cryptocurrencies en wil op een verantwoorde wijze met unieke aanbiedingen relevant zijn voor geïnteresseerde Ajax-fans.

KPN blijft hoofdsponsor Eredivisie

KPN blijft tot en met seizoen 2024/2025 hoofdsponsor van de Eredivisie . Dat is vandaag bekend gemaakt bij de start van het Eredivisieseizoen.

P&G Offical Supplier Eredivisie met Gillette

Procter & Gamble is met ingang van komend seizoen (2021/22) voor minimaal 2 jaar supplier geworden van de Eredivisie. De samenwerking stelt P&G in staat om zich te verbinden aan de Eredivisie en haar 18 clubs. Gillette zal als belangrijkste merk gekoppeld worden aan de Eredivisie. Daarnaast zal het partnership gebruikt worden voor unieke promoties op verschillende merken in samenwerking met retailpartner Kruidvat.

Mastercard breidt League of Legends partnership uit naar Nederland

Mastercard breidt de samenwerking met League of Legends European Championship (LEC) uit en activeert het sponsorship ook in Nederland.

Psyned nieuwe sponsor Schaatsteam IKO

Komend jaar is Psyned (Psychologen Nederland) trotse nieuwe sponsor van Schaatsteam IKO. Daarmee zal de nationale zorgaanbieder van geestelijke gezondheidszorg het team mentaal ondersteunen op weg naar de Olympische Spelen in 2022.

YoungCapital nieuwe partner van Team Para Atletiek

Recruitment- en jongerenspecialist YoungCapital verbindt zich tot en met de Paralympische Spelen van 2024 in Parijs als sponsor aan Team Para Atletiek. Team Para Atletiek ondersteunt, begeleidt en traint zowel beginnende als pro para-atleten, zodat zij de wereldtop kunnen bereiken.

Radio Veronica ook komende twee jaar Official Supplier Eredivisie

Radio Veronica verlengt de samenwerking met de Eredivisie en blijft tot zeker medio 2023 Official Supplier Eredivisie.

MINI mobiliteitspartner voor Dutch Design Week 2021

Dutch Design Week (DDW21) werkt dit jaar samen met MINI als mobiliteitspartner tijdens Dutch Design Week. Van 16 tot en met 24 oktober rijden volledig elektrische MINI Electrics en plug-in hybride MINI Countryman door heel Eindhoven om bezoekers van de ene naar de andere locatie te brengen.

SenS Online Solutions en Almere City FC gaan voor ‘driemaal is scheepsrecht’

Dit seizoen start Almere City FC opnieuw met SenS Online Solutions op het shirt. De Almeerse onderneming is inmiddels al enkele jaren lid van de Almere City FC familie en zet het partnership dit jaar opnieuw voort.

Feyenoord en PSV genomineerd voor ECA Europe Corporate Partnership Award

Feyenoord en het partnership met Droomparken en PSV met de Brainport Eindhoven case zijn beide genomineerd voor de ECA Corporate Partnership Award 2021.

TeamNL Olympic Festival, een feest voor de sport

De Olympische Spelen zitten erop. Met meer medailles voor Nederland dan ooit zijn dit onze meest succesvolle Spelen. Feest vieren in Japan konden we alleen niet. Daar hadden we het TeamNL Olympic Festival in Scheveningen voor. De plek waar onze medaillewinnaars werden gehuldigd, waar je in een strandstoel naar de Olympische Spelen kon kijken en waar je allerlei sporten kon uitproberen, van klimmen tot zeilen. Op maandag 2 augustus liepen we een dagje mee. Het werd een hele mooie dag.

Holland Casino partner Nederlandse voetbalcompetities

Holland Casino is met ingang van komend seizoen (2021/22) 'responsible betting partner' van de Nederlandse betaald voetbalcompetities Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie en ESPN. De samenwerking is afgesloten voor vier jaar.

PSV en Markteffect verlengen hun langdurige samenwerking

Marktonderzoeksbureau Markteffect blijft ook de komende vijf jaar verbonden aan PSV. Club en Official Sponsor hebben de samenwerking opengebroken en verlengd tot en met de zomer van 2026. In de overeenkomst is tevens een optie tot twee extra jaren opgenomen. Markeffect trekt met ingang van dit seizoen bovendien in een gloednieuwe Business Room in het Philips Stadion: de ME Captains Lounge.