Artikelen

Athlon breidt partnership uit met Hulphond Nederland

Athlon, al 9 jaar een trouwe partner van Hulphond Nederland, heeft vandaag de samenwerking met opnieuw 3 jaar verlengd. Als onderdeel van de verlenging zal de autoleasemaatschappij nadrukkelijker invulling geven aan haar rol als mobiliteitsprovider voor de stichting.

ABN AMRO breidt samenwerking met Young Impact uit

Na een coronajaar, waarin niets liep zoals gepland, zetten ABN AMRO en Young Impact de samenwerking niet alleen voort, maar breiden deze zelfs uit. “Deze generatie heeft het zwaar en verdient onze aandacht: ze zijn onze toekomst”, aldus Sander Bestevaar, hoofd Brand Activation en Events bij ABN AMRO.

Storytel en IKO gaan verhalen delen

De Nederlandse schaatsploeg Team IKO en online streamingsdienst Storytel gaan een samenwerking aan. Storytel is één van ’s werelds grootste abonnementsdiensten voor het streamen van luisterboeken en e-books en stelt de schaatsploeg onbeperkt toegang tot meer dan 250.000 luisterboeken via een app.

Shimano verlengt haar partnership met UCI

In een samenwerkingsverband dat sinds 1999 bestaat zullen de Union Cycliste Internationale (UCI) en Shimano ook van 2021 tot en met 2024 nauw blijven samenwerken. Team TOC zal het partnership voor Shimano begeleiden en gaan meten.

AkzoNobel officiële leverancier van de Tour de France

AkzoNobel wordt de komende drie jaar Official Supplier van de Tour de France. De bijdrage van AkzoNobel bestaat uit een uitgebreid portfolio van toonaangevende merken en het creëren van mogelijkheden voor projecten voor lokale gemeenschappen.

Tijmen Bos versterkt commercieel team TIG Sports

Tijmen Bos (51) is recent toegetreden tot het commerciële team van TIG Sports. Hij is in die rol verantwoordelijk voor de grote partnerships van alle sportevenementen van TIG Sports.

KPN launching partner E_Oranje

KPN verbindt zich als launching partner aan E_Oranje, het digitale Nederlands team dat onderdeel is van de nieuwe E_Voetbal strategie van de KNVB. Het telecombedrijf is al bijna vier jaar partner van de KNVB en wil met dit partnership zijn rol in esports en gaming vergroten.

Allianz nieuwe hoofdsponsor Watersportverbond en WK Zeilen

Allianz Benelux is de komende acht jaar de nieuwe hoofdsponsor van het Watersportverbond. Daarnaast is Allianz hoofdsponsor geworden van het Jeugd WK 2022 en het WK Zeilen 2023 in Den Haag, en de jaarlijkse Allianz Regatta, voorheen Medemblik Regatta.

Van Bruggen Adviesgroep en Oranje Fonds: samen voor een betrokken maatschappij

Van Bruggen Adviesgroep gaat samenwerken met het Oranje Fonds. Naast de financiële steun kan het Oranje Fonds een beroep doen op de kennis en kunde van de financieel adviseurs tijdens kennisdagen die het Oranje Fonds initieert en krijgen medewerkers van de centrale organisatie tijd om te participeren aan initiatieven zoals NLdoet en Maatjes Gezocht. Met het partnerschap geeft Van Bruggen Adviesgroep invulling aan de missie van het Oranje Fonds: zorgen dat niemand er alleen voor staat.

Vestas stelt ATPI Sports Events aan als activatiepartner voor Formule E-sponsoring

ATPI Sports Events, wereldleider op het gebied van reizen en evenementen, zal Vestas, leverancier van duurzame energieoplossingen, ondersteunen tijdens het komende Formule E-raceseizoen. ATPI Sports Events zal hospitality management, programme design en gastcommunicatie voor Vestas faciliteren tijdens het 2021-seizoen van het ABB FIA Formule E-kampioenschap.

‘€ 2 miljard inkomstenderving top-20 clubs’

Deloitte denkt dat door de corona-pandemie aan het einde van het huidige seizoen de totale inkomstenderving van de top-20 voetbalclubs meer dan 2 miljard euro zal bedragen. Dat blijkt uit de 24e editie van de Deloitte Football Money League met de financiële resultaten van de 20 Europese voetbalclubs met de grootste omzet in het seizoen 2019/20.

Covebo verlengt stadionnaamgeverschap VVV Venlo

Covebo Uitzendgroep verlengt de naamgeving van het stadion van VVV Venlo met een jaar. Covebo is sinds januari 2019 naamgever van Covebo Stadion - De Koel -. Het contract werd destijds getekend voor tweeëneenhalf jaar en liep tot en met dit ‘bijzondere’ seizoen.

Kunsthal en ING verlengen partnership

ING en Kunsthal Rotterdam hebben hun partnership wederom verlengd. Ook het komende jaar richten zij zich samen op het toegankelijk maken van kunst en cultuur voor een breed publiek. Succesvolle concepten als de Kunstbuzz worden verder uitgebreid. Daarnaast zal de ING Talent Award dit jaar voor het eerst in de Kunsthal worden uitgereikt.

KNKV en ERIMA verlengen opnieuw met vier jaar

ERIMA verzorgt ook de komende vier jaar de kleding van de nationale selecties en scheidsrechters voor het KNKV. Dat zijn beide partijen, die al sinds 2003 samenwerken, onlangs met elkaar overeengekomen.

Houthoff blijft hoofdsponsor Nationale Opera & Ballet

Houthoff verlengt het hoofdsponsorschap van Nationale Opera & Ballet per 1 januari 2021. Het advocatenkantoor en het cultuurinstituut verbinden zich voor een nieuwe periode van minimaal 1,5 jaar aan elkaar.