Artikelen

The Rent Company sluit aan bij Heroes Den Bosch

The Rent Company is per direct een nauwe samenwerking aangegaan met Heroes Den Bosch als premium partner en wordt daarmee onderdeel van het Data City platform.

ABN AMRO en Young Impact breiden samenwerking uit

ABN AMRO breidt de samenwerking met Young Impact uit en verbindt zich als hoofdsponsor aan Young Impact Day 2020, dé nationale actiedag waarop tienduizenden jongeren in actie zullen komen voor de wereld om hen heen.

Kearney business partner van Right to Play

Adviesbureau Kearney is de komende drie jaar business partner van Right To Play.

Du Bruin partnership & sponsoring manager Ahoy

Rotterdam Ahoy heeft in Nathalie Du Bruin een nieuwe Partnership & Sponsoring Manager gevonden. Du Bruin is onlangs gestart met haar werkzaamheden voor de Rotterdamse evenementenlocatie.

Replay Official Sponsor formal & fashion wear AFC Ajax

Kledingmerk Replay en AFC Ajax hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend voor de komende vier (voetbal)seizoenen. Vanaf juli 2020 is Replay Official Sponsor en draagt zorg voor de formal & fashion wear van Ajax. Naast dat Replay de Ajax-spelers, -directie en -bestuurders jaarlijks in het nieuw steekt, zullen ze ook een exclusieve collectie voor fans introduceren.

Teijin en Envision Virgin Racing gaan samenwerken

De Teijin Groep en Envision Virgin Racing maakten vandaag bekend dat zij een meerjarig sponsorcontract aangaan om de deelname van het team in het ABB FIA Formule-E kampioenschap te steunen. De Nederlandse coureur Robin Frijns rijdt voor Envision Virgin Racing.

Sportsponsoring naar nieuw record van $48,4 miljard

De wereldwijde bestedingen in sportsponsoring gaan dit jaar met 5% groeien en komen daarmee boven de $ 48 miljard. Het is de sterkste groei in tien jaar, en meer dan de groei in andere traditionele media. Dat blijkt uit de Global Ad Trends van WARC.

Jumbo start kaartencampagne rondom Super Friday

Supermarktketen Jumbo organiseert samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020 een Super Friday om iedereen de kans te geven kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Jumbo biedt klanten toegangskaarten voor het evenement met 50 procent korting bij aankoop van geselecteerde producten. Op Super Friday maken de de racewagens de meeste minuten op de baan maken en zijn er volop optredens van artiesten.

Eurovisie Songfestival: Once-in-a-lifetime sponsoring

Het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei wordt een evenement dat zowel in omvang als inhoud uniek is, ook voor sponsors. Jacqueline Heemskerk (Manager Partnerships Eurovision Song Contest 2020), en Hadewijch van den Berg (legal advisor, sponsorships en sales bij de NOS), zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor de landelijke sponsorwerving van het festival.

Eneco Nationaal Partner Eurovisie Songfestival

Eneco is Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020. De duurzame Nederlandse energieonderneming is het derde bedrijf dat zich, naast de BankGiro Loterij en Corendon, als Nationale Partner aan het muzikale evenement verbindt. 

Jeugdfonds Sport & Cultuur goede doel van Jumbo-Visma

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur is het goede doel van Team Jumbo-Visma, de gecombineerde wieler- en schaatsploeg. De gezamenlijke ambitie is om zoveel mogelijk kinderen uit minimagezinnen de kans te bieden om te kunnen sporten. Ook hopen beide partijen dat als gevolg van de samenwerking, kinderen en jongeren kennismaken met de wieler- en of schaatssport: sporten die niet vanzelfsprekend zijn voor kinderen uit gezinnen die weinig geld te besteden hebben.

Poppodium Gebouw-T kiest opnieuw voor AB-InBev

Poppodium Gebouw-T in Bergen op Zoom heeft het partnership met Bierbrouwerij AB InBev vernieuwd voor een periode van vijf jaar. Jupiler blijft ook de komende vijf jaar het hoofdmerk binnen de muren van Gebouw-T. Het merk heeft nog steeds een sterke connectie met muziek en is aanwezig op meer dan 200 evenementen door het hele land.

Usain Bolt nieuw gezicht Europese campagne Allianz Direct

Online verzekeraar Allianz Direct start vanaf vandaag met een nieuwe Europese reclamecampagne waarin de Olympische legende Usain Bolt de hoofdrol speelt. Verantwoordelijk bureau is Alfred International uit Amsterdam, waarbij Triple Double een ondersteunende rol had.

ESJ Financial Engineering nieuwe hoofdsponsor Breda Jazz

ESJ Financial Engineering, actief in belastingadvies en accountancy, verbindt zich dit jaar als hoofdsponsor aan het Breda Jazz Festival.

Prins Petfoods verlengt shirtsponsoring Vitesse

Prins Petfoods heeft de samenwerking met Vitesse met een jaar verlengd. Het familiebedrijf uit Veenendaal, dat gespecialiseerd is in 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen, blijft daarmee partner en shirtsponsor van de Arnhemse club.