Artikelen

CCC nieuwe teamsponsor voor Marianne Vos

WaowDeals, de wielerploeg van Marianne Vos, gaat verder als de vrouwenploeg van CCC, de nieuwe hoofdsponsor van de BMC-ploeg. De Nederlandse vrouwenploeg gaat een overeenkomst van drie jaar aan met het Poolse schoenen- en tassenbedrijf met een optie voor nog eens twee jaar.

Vibes of the Week #36

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

NOISE marketingpartner Rookvrije Generatie beweging

NOISE is aangesteld als marketingcommunicatiebureau voor het Rookvrije Generatie initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds. De keuze kwam tot stand na een oriëntatie en pitch onder verschillende bureaus.

Energiedirect.nl blijft PSV esports ondersteunen

Energiedirect.nl geeft een vervolg aan het partnership met PSV esports. De hoofdsponsor van PSV stapte in oktober 2017 als eerste partner in bij de esports-tak van de club en verlengt de samenwerking met vier jaar.

Opel en Feyenoord openen Geboorteloket

Op woensdag 5 september opent Feyenoord in samenwerking met sponsor Opel, de deuren van het Feyenoord-Geboorteloket.

Nike kiest controversiële NFL-speler in campagne

Nike heeft de protesterende NFL-speler Colin Kaepernick gekozen als een van de gezichten van zijn nieuwe campagne.

ATPI official travel partner Invictus Games

ATPI Sports Events is aangesteld als de officiële travel partner voor de Invictus Games in Sydney.

Schaap en Citroen official timekeeper bij Feyenoord

Feyenoord verbindt juweliershuis Schaap en Citroen als Official Timekeeper aan de club. Schaap en Citroen is de komende drie jaar zichtbaar op diverse tijdselementen in het stadion en online, zoals op het scorebord in De Kuip en bij de countdown in liveblogs op Feyenoord.nl en in de Feyenoord App.

Drysdale managing partner bij Marvin & Miles

Per 1 september is Marnix Drysdale toegetreden als managing partner van Marvin & Miles.

Sjoerd van Schooten naar Ajax

Sjoerd van Schooten (RTL) wordt de nieuwe partnership manager bij Ajax.

Vibes of the Week #35

De nieuwe Vibes van de Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Heineken en ID&T verlengen samenwerking

Heineken en festivalorganisatie ID&T hebben hun samenwerking voor twaalf verschillende Nederlandse festivals met tenminste vijf jaar verlengd. De twee werken al ruim 15 jaar samen.

JLL vastgoedpartner Dam Tot Dam Park

Vastgoedorganisatie JLL is vanaf 2018 de vastgoedpartner van het Dam tot Dam Park.

Rotterdam The Hague Airport en Feyenoord gaan samenwerking aan

Rotterdam The Hague Airport is vanaf heden Official Airport van Feyenoord. De Rotterdamse luchthaven wordt binnenkort voorzien van een Feyenoord Fanshop en diverse uitingen op prominente plekken.

L’OR en Nederlands Film Festival verlengen samenwerking

Koffiemerk L’OR en het Nederlands Film Festival (NFF) verlengen hun gouden samenwerking door voor de derde keer samen het L’OR Gouden Kalveren Gala te realiseren. In aanloop naar het NFF gaat L’OR deze week ‘on tour’ met het indrukwekkende grote Gouden Kalf.