Artikelen

Trachitol komende vier jaar partner KNSB

Trachitol wordt de komende vier jaar partner van de KNSB. Vandaag (12 juli) zijn in Utrecht de handtekeningen onder het contract gezet. ‘Trachitol tegen keelpijn, vóór schaatskoorts’ wordt het motto van de samenwerking.

Marjan van der Haar nieuwe zakelijk directeur IFFR

Marjan van der Haar is benoemd tot nieuwe zakelijk directeur van het International Film Festival Rotterdam (IFFR). Vanaf 1 oktober 2018 neemt zij naast festivaldirecteur Bero Beyer de dagelijkse leiding van IFFR op zich.

Lagardère Sports en EFDN gaan samenwerking aan

Lagardère Sports en het European Football for Development Network (EFDN) hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend.

2Basics activeert gamers voor Sanquin

Sanquin is een samenwerking aangegaan met het bureau 2Basics met als doel een nieuwe manier te ontwikkelen om onder actieve gamers nieuwe bloeddonors te werven.

AFAS haalt Obama naar Nederland

Barack Obama komt in september naar Nederland. Hij is afsluitend spreker op het seminar ‘Forward Thinking Leadership’, dat mogelijk wordt gemaakt door AFAS Software en DenkProducties.

Oranje tot en met 2022 bij de NOS

De komende vier jaar zullen alle wedstrijden van het Nederlands voetbalelftal bij de NOS te zien zijn: EK- en WK-kwalificatieduels, de Nations League en oefeninterlands.

Zwarte Cross en Grolsch vijf jaar langer door

Bezoekers van de Zwarte Cross en het meest relaxte festival van Nederland Mañana Mañana blijven de komende jaren proosten met Grolsch. Bierbrouwer Grolsch en organisator de Feestfabriek hebben het samenwerkingscontract opnieuw voor vijf jaar verlengd.

Brussels Airport shirtsponsor Willem II

Brussels Airport, dat gisteren haar 60ste verjaardag vierde, is met directe ingang een nieuwe shirtsponsor van Willem II. Dit seizoen zal het logo van de Belgische luchthaven op de rug van het thuisshirt prijken.

Copperant sponsor van Rembrandthuis

Verfproducent Copperant en Stichting Museum Het Rembrandthuis hebben een sponsorovereenkomst getekend voor een periode van 3 jaar.

Vibes of the Week #27

Lees de nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Longfonds en Gazelle voor schonere lucht

Het Longfonds en Gazelle slaan de handen ineen. Beide partijen willen Nederlanders bewust maken van het belang van schone lucht en de bijdrage die de fiets kan leveren.

Jumbo neemt 1.200 oranjefans mee naar de Tour

Jumbo geeft samen met Team LottoNL-Jumbo sponsors Lotto en Vifit 1.200 Nederlandse wielerfans de kans om live aanwezig te zijn bij de finish van de Ronde van Frankrijk.

BinckBank sponsort De Avondetappe (NOS)

BinckBank verbindt komende maand tijdens de Tour de France haar naam aan het populaire wielerprogramma De Avondetappe van de NOS.

Extra activaties NN Group rondom NN North Sea Jazz

Vanaf de komende editie is NN Group in ieder geval drie jaar lang titelsponsor van North Sea Jazz, dat vanaf nu NN North Sea Jazz Festival heet. In aanloop naar het festival organiseert NN Group in samenwerking met haar partners diverse nieuwe activiteiten met het doel jazzfans een nog interessanter aanbod te bieden.

SKODA opnieuw autoleverancier Tour de France

SKODA is dit seizoen voor de vijftiende keer op rij verbonden aan de Tour de France als officiële partner en autoleverancier. Het Tsjechische merk ondersteunt de wielerronde door Frankrijk al sinds 2004.