Artikelen

Strategische samenwerking NOC*NSF met de Persgroep

NOC*NSF en de Persgroep Nederland hebben in het Holland Heineken House te PyeongChang hun meerjarige samenwerking bekend gemaakt. Doelstelling van de samenwerking is om gemeenschappelijk unieke content (geschreven, beeld, video en radio) te maken en te verspreiden.

Hans Anders contentpartner ‘Mannen van Mars

Initiative Tomorrow ontwikkelde voor Hans Anders een contentsamenwerking met de film Mannen van Mars van Johan Nijenhuis, waarin ze veertigers uitnodigen om hun dilemma’s te omarmen.

RuhrGold Pils nieuwe partner Rotterdam Unlimited

Guus Dutrieux van Ducos Productions en Chris van Dijk van RuhrGold BV hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend tussen Rotterdam Unlimited / Zomercarnaval Rotterdam en RuhrGold.

Hewlett Packard Enterprise Official Supplier van Ajax

Hewlett Packard Enterprise (HPE) en Ajax tekenden afgelopen zondag, voorafgaand aan de wedstrijd Ajax – NAC, een technology partnership met een looptijd van 5,5 jaar.

Rabobank Foundation blijft partner Special Olympics

Het partnership van de Special Olympics met de Rabobank Foundation is verlengd tot en met 2021. Het maatschappelijke fonds van Rabobank is al jaren een trouw samenwerkingspartner van Special Olympics evenementen in Nederland en tijdens de uitzendingen van Team NL naar World Games.

PSV en Aeromexico sluiten sponsorship

De Mexicaanse vliegtuigmaatschappij Aeromexico heeft zich per direct als Official Sponsor verbonden aan PSV. De vliegtuigmaatschappij is tot minstens medio 2019 de Official Airline van PSV.

PSV en BAM verlengen samenwerking tot 2022

PSV Business en BAM Bouw en Techniek verlengen hun samenwerking tot medio 2022. PSV en BAM werken al ruim dertig jaar samen. BAM is door de jaren heen bij diverse bouw- en verbouwfases van het stadion betrokken geweest.

Van Nieuwenhuizen naar Players United

Caspar van Nieuwenhuizen (46) is begonnen als Associate Director bij de Players United Group.

Persgroep en CPNB vinden elkaar in lezen

De Persgroep en CPNB hebben elkaar gevonden in een gezamenlijke missie; het boek en lezen.

PepsiCo verlengt samenwerking met UEFA Champions League

PepsiCo heeft aangekondigd dat het de samenwerking met de UEFA Champions League voor drie jaar verlengt.

Nominaties Belgian Sponsorship Awards bekend

De jury van de Belgian Sponsorship Awards heeft de nominaties bekend gemaakt voor de beste sponsoringcases in België. Op 22 maart wordt bekend wie de winnaars zijn.

ERA partner De SportMaatschappij

De ERA-makelaarsgroep wordt partner van stichting De SportMaatschappij en biedt daarmee (oud)topsporters de kans om aandacht te geven aan hun maatschappelijke ontwikkeling naast of na hun sport.

Leffe nieuwe hoofdsponsor Record Store Day Nederland

Record Store Day Nederland heeft voor de 2018-editie een nieuwe hoofdsponsor. Het abdijbiermerk Leffe verbindt zijn naam aan het jaarlijkse event. Dat meldt Entertainment Business.

WE Fashion en Brand Loyalty toegevoegd aan Sponsorreport Jaarcongres

Met Chantall Olthoff, Marketing Directeur WE Fashion, en Ton van der Leeden, Global Sports Licensing Manager Brand Loyalty, zijn opnieuw twee interessante sprekers aan het programma van het Sponsorreport Jaarcongres toegevoegd.

adidas en Feyenoord verlengen tot en met 2023

adidas blijft ook de komende vijf jaar als Strategisch Partner aan Feyenoord verbonden. Na een succesvolle samenwerking sinds de start van het seizoen 2014-2015, ondertekenden beide partijen maandag een nieuw contract.