Artikelen

Heineken nieuwe partner Amsterdam ArenA

De anderhalf miljoen pilsjes die jaarlijks in de Amsterdam ArenA worden getapt, komen binnenkort van Heineken. De bierbrouwer verbindt zich tot en met 2026 als partner aan de ArenA.

Brand New Live lanceert Brand New Live Events

Het entertainment marketingbureau Brand New Live zet een zelfstandig event-label in de markt: Brand New Live Events. Het eventbureau met nieuwe mensen en een nieuwe werkwijze moet het antwoord geven op de groeiende vraag naar bedrijfsevenementen. Jamel van Laarhoven (foto) wordt manager van het nieuwe label.

Dopper en Unilever op Good is the New Cool

Merijn Everaarts (Oprichter en CEO van Dopper) en Anniek Mauser (Directeur Duurzaamheid bij Unilever Benelux) hebben hun deelname bevestigd aan het Good is the New Cool-event dat SE Consultancy en Sponsorreport op 12 september organiseren.

Wim Noordzij en Joost Roset richten Gamers First op

Wim Noordzij en Joost Roset hebben Gamers First opgericht, een bureau gericht op gamers, eSporters en millenials. Gamers First gaat uit van de communities en wilt eSports concepten en mediaformats bundelen.

Topvrouwen in RvC vrouwenvoetbal

Nicole Edelenbos (foto), Jacqueline Smit, Barbara Barend en Maureen Schlejen-Peeters zijn de topvrouwen die de Raad van Commissarissen van de onlangs opgerichte Coöperatie Eredivisie Vrouwenvoetbal (CEV) gaan versterken.

Van Wanrooij stopt als hoofdsponsor FC Den Bosch

Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling zet na drie actieve jaren een punt achter haar hoofdsponsorschap bij FC Den Bosch. Het in Geffen gevestigde bedrijf blijft wel als betrokken sponsor aan de club verbonden.

Douwe Egberts nieuwe partner Nationale Opera & Ballet

Douwe Egberts is de nieuwe partner van Nationale Opera & Ballet, het theater van De Nationale Opera en Het Nationale Ballet. In het theater wordt de nieuwe koffielijn geschonken van Douwe Egberts, genaamd Dutch Originals.

Heineken bevestigt Holland Heineken House in Zuid-Korea

Heineken bevestigt definitief dat ook tijdens de Winterspelen van 2018 in Zuid-Korea het Holland Heineken House haar deuren opent. Voor de 14e keer op rij bieden NOC*NSF en Heineken een huis waar fans uit zowel Nederland als andere landen kunnen genieten van sport en waar Oranje Olympisch succes wordt gevierd. Adecco heeft de plaats ingenomen van Randstad voor de crewwerving.

SWOOP nieuwe hoofdsponsor van Vitesse

SWOOP volgt Truphone op als hoofdsponsor bij Vitesse. Swoop was al mouwsponsor bij de Arnhemmers en staat vanaf nu voor meerdere jaren op de borst. Hoeveel geld de hoofdsponsor de club betaalt is niet bekend gemaakt, maar het bedrag zou "passen bij de ambitie van Vitesse en dat men er erg content mee is". Onze inschatting is dat SWOOP tussen de 1 en 1,2 miljoen euro per jaar gaat betalen.

ASICS verlengt hoofdsponsorschap Dam tot Damloop

ASICS heeft het hoofdsponsorschap van de Dam tot Damloop met vier jaar verlengd. In 2012 werd ASICS de hoofdsponsor van het grootste hardloopevenement van Nederland.

Spie ondersteunt schermer Bas Verwijlen

Spie heeft een sponsorovereenkomst afgesloten met de Nederlands topschermer Bas Verwijlen. Spie ondersteunt hem op zijn weg naar zijn vierde Olympische Spelen in 2020.

Mastercard en World Food Programma gaan 100 miljoen maaltijden verstrekken

Tijdens het Global Citizen Festival Hamburg maakten Mastercard en het World Food Programma (WFP) bekend een nieuwe stap te zetten in hun gezamenlijke streven de vicieuze cirkel van honger en armoede te doorbreken. De nieuwe belofte bundelt de kennis van Mastercard op het vlak van technologie en digitale innovatie met de hands-on expertise van WFP in levensreddende voedselhulp en ondersteuningsprogramma’s voor kwetsbare gemeenschappen.

AkzoNobel kleurt Koninklijk Theater Carré

De komende vijf jaar is AkzoNobel de exclusieve verfsponsor van Koninklijk Theater Carré. AkzoNobel is door de kleur- en verfexpertise van Sikkens nauw betrokken bij de renovatie van de Loge Foyer en de verdere instandhouding van het icoon aan de Amstel.

Amstel nieuwe bierpartner van NAC

NAC Breda heeft in Amstel een nieuwe bierpartner gevonden. Beide partijen hebben met ingang van 1 januari 2018 een contract getekend voor de komende vijf jaar. Gedurende deze periode zal bij alle thuiswedstrijden van NAC door het gehele Rat Verlegh Stadion Amstel bier worden geschonken.

Olympia’s Tour door dankzij unieke samenwerking

Olympia''s Tour gaat door in 2017. Er is een unieke samenwerking bedacht om de begroting sluitend te maken. De deelnemende Nederlandse ploegen nemen allen een sponsorpakket af bij de ronde. De teams krijgen daar reclame voor hun hoofdsponsors voor terug.