Artikelen

Nederland in beweging met NOC*NSF en Albert Heijn

NOC*NSF en Albert Heijn geven hun samenwerking een vervolg met de AH Sportactie 2017 waarbij men in alle winkels van Albert Heijn in Nederland kan meesparen voor vijf keer gratis sporten.

Samenwerking tussen Yonex en Badminton Nederland voortgezet

Op 30 mei jl. ondertekenden Yonex en Badminton Nederland een overeenkomst waardoor beide partijen ook de komende vijf jaar aan elkaar verbonden zullen blijven. De huidige samenwerking zal worden voortgezet en is verlengd tot en met 2021.

Ouwehands Dierenpark nieuwe hoofdsponsor N.E.C.

In het seizoen 2017-2018 speelt N.E.C. Nijmegen met zowel EnergieFlex als Ouwehands Dierenpark op het shirt. Dinsdag 4 juli presenteert N.E.C. beide shirtsponsors voor komend seizoen in Pandasia, onder toeziend oog van reuzenpanda’s Xing Ya en Wu Wen.

Tour blijft bij de NOS

De Tour de France is ook de komende zeven jaar bij de NOS te zien. De NOS zet de verbintenis met de Franse wielerorganisatie ASO, die liep tot 2019, voort tot en met de Tour van 2023.

Qurrent breidt sponsoring Sparta uit

Sparta Rotterdam heeft de samenwerking met Qurrent uitgebreid. De energieleverancier was het afgelopen seizoen al actief als co-sponsor van de jeugdopleiding, de komende twee jaar zal het bedrijf co-sponsor zijn van de gehele club en dus ook het eerste elftal.

Kia brengt ode aan Nederlands vrouwenvoetbal

Kia brengt een ode aan het Nederlandse vrouwenvoetbal in een speciale mini-documentaire, gepresenteerd door Johnny de Mol. In de docu staat de evolutie van het vrouwenvoetbal in Nederland centraal.

EnergieFlex shirtsponsor NAC Breda

EnergieFlex is de nieuwe rugsponsor van NAC Breda. Het tweejarige contract werd afgelopen woensdagavond, onder de nieuwe LED-lichten van het Rat Verlegh Stadion, getekend.

Gaskoepels Feyenoord worden eerste eSports House in Nederland

De leegstaande gaskoepels aan het Mallegat in Rotterdam-Feijenoord krijgen, als onderdeel van de plannen van Nolan Noordzij voor het stadsinitiatief Citylab 010, een nieuwe bestemming. Zij worden samen het eerste eSports House in Nederland: een ‘gaming hall’ voor eSport competities gecombineerd met een uniek Food & Beverage concept en Live TV vanuit de eigen studio.

Truphone stopt als hoofdsponsor van Vitesse

Truphone, het wereldwijde mobiele netwerk, stopt na drie seizoenen als hoofd- en shirtsponsor van Vitesse. Truphone blijft in de vorm van telecompartner wel verbonden bij de Arnhemse club.

Lavazza Official Supplier van Ajax

De Italiaanse koffiefabrikant Lavazza en Ajax hebben een suppliersovereenkomst gesloten. De overeenkomst werd ondertekend in de Amsterdam ArenA. De samenwerking start op 1 juli 2017 en heeft een looptijd van vijf jaar. Vanuit Ajax waren algemeen directeur Edwin van der Sar en commercieel directeur Menno Geelen aanwezig.

SLAM! official mediapartner Urban Sports Week Amsterdam

Radiozender SLAM! is official mediapartner van de Urban Sports Week Amsterdam (USWA), dat van 5-9 juli verspreid over de hoofdstad plaatsvindt.

Audi verlengt samenwerking met Stedelijk Museum

Audi en het Stedelijk Museum Amsterdam hebben hun samenwerking verlengd tot en met 30 juni 2019. Audi is al sinds 1999 aan het Stedelijk erbonden. Vernieuwing en design zijn de verbindende factoren tussen het museum en Audi.

Snipes opnieuw presenting partner WOO HAH! Festival

Schoenenretailer Snipes is net als in 2016 de presenting partner van het internationaal toonaangevende hiphop festival WOO HAH! dat dit weekend plaatsvindt in Tilburg.

Kumpany activeert bobsleesponsoring Holland Casino

Holland Casino is de nieuwe hoofdsponsor van het Nederlands bobsleeteam op weg naar de Olympische Winterspelen van 2018. Kumpany is aangetrokken om deze sponsoring de komende tijd te activeren. Om te beginnen ontwikkelde zij de visuele identiteit en verzorgde de persintroductie van ‘Team Holland Casino’ met een niet-alledaagse film.

Opnieuw Team Brunel in Volvo Ocean Race

Brunel en Bouwe Bekking keren terug in de Volvo Ocean Race. Met Team Brunel wilt de zeiler een poging doen om de race te winnen. Het is de achtste keer voor Bekking dat hij deelneemt en de derde keer voor Brunel als sponsor van een boot.