Artikelen

Amstel tot 2022 Businesspartner sc Heerenveen

sc Heerenveen gaat de sponsorovereenkomst met Businesspartner en tevens bierleverancier Amstel per 1 juli 2017 met vijf jaar verlengen tot 2022.

Royal Opera House keynote Sponsorreport Jaarcongres

Florence Siebert, Head of Business Relations bij het Londense Royal Opera House, zal op het jaarcongres van Sponsorreport een keynote verzorgen.

Friendly Fire en Grolsch gaan meerjarig partnership aan

Concert- en evenementenorganisator Friendly Fire en Koninklijke Grolsch gaan een omvangrijke samenwerking aan. De komende drie jaar zal Grolsch de huisbrouwer zijn van o.a. het Best Kept Secret festival in Hilvarenbeek.

T-Rex Rubber verlengt sponsoring ijshockeyteam

T-Rex Rubber International en IJshockey Nederland zijn een nieuwe overeenkomst aangegaan voor de sponsoring van het Nederlandse ijshockey mannenteam. Als rugshirtsponsor ondersteunt T-Rex hiermee Oranje ook bij het WK in Belfast, Noord-Ierland. Tijdens het 2017 IIHF World Championship Division I Group B strijdt ze hier om promotie naar Group A.

AkzoNobel voegt kleur toe aan McLaren

24 Februari werd de nieuwe McLaren-Honda Formule 1-racewagen 2017 gepresenteerd. Als eerste mochten Formule 1-fans een blik werpen op de MCL32, met Tarocco Orange (bloedsinaasappel) als accent in het kleurenschema. Deze kleur is door AkzoNobel samen ontwikkeld met McLaren-Honda.

ABN AMRO en Krajicek Foundation verlengen partnership

ABN AMRO en de Krajicek Foundation hebben hun partnership voor twee jaar verlengd. ABN AMRO is partner en hoofdsponsor van de Krajicek Foundation sinds 2003. ABN AMRO ondersteunt de Krajicek Foundation in het kader van haar ''Partner van de Toekomst'-programma.

FILA nieuwe kledingsponsor NOC*NSF

FILA is de komende zes jaar de kledingsponsor van sportkoepel NOC*NSF en TeamNL.

Scholten Awater verlengt samenwerking met Zevenheuvelenloop

Scholten Awater heeft voor twee jaar bijgetekend als hoofdsponsor van de Zevenheuvelenloop. De Nijmeegse IT-hardware dienstverlener is al sinds 2013 als naamsponsor verbonden aan het nationale hardloopevenement.

VDL Groep hoofdsponsor Indoor Brabant

VDL Groep is toegetreden tot de hoofdsponsors van Indoor Brabant.

NOC*NSF heeft nieuwe kledingsponsor

Een paar dagen nadat Asics liet weten dat het de sponsoring van NOC*NSF na 22 jaar beëindigt, kan de sportkoepel een nieuwe kledingsponsor presenteren. Komende donderdag wordt bekend wie TeamNL komende periode gaat kleden.

Lette directeur marketing bij Heineken Nederland

Heineken Nederland heeft David Lette (40) benoemd als directeur marketing. Lette volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als directeur marketing Heineken Brazilië.

AkzoNobel, Boijmans van Beuningen en Boskalis toegevoegd aan jaarcongres

AkzoNobel, Museum Boijmans van Beuningen en Koninklijke Boskalis Westminster zijn toegevoegd aan de line-up van sprekers voor het Sponsorreport Jaarcongres op 13 april.

Fleurop sponsort Bruiloften en Partijen

Fleurop en RTL gaan samenwerken voor het nieuwe RTL 4-programma Janzen & Van Dijk: Voor al Uw Bruiloften en Partijen. In dit programma nemen stellen met een (stiekeme) huwelijkswens het tegen elkaar op, met als inzet een droombruiloft.

Arena en KNZB vernieuwen partnership tot Tokio 2020

Arena heeft de sponsorovereenkomst met de KNZB vernieuwd tot en met de Olympische Spelen in Tokio in 2020. Arena is de officiële sponsor van de KNZB en kledingsupplier van de vier disciplines zwemmen, schoonspringen, waterpolo en synchroonzwemmen.

Asics en NOC*NSF beëindigen samenwerking

Na 12 Olympische spelen komt er een einde aan de samenwerking tussen ASICS en NOC*NSF. Beide partijen hebben met wederzijds respect en in goede harmonie besloten hun partnership na 22 jaar te beëindigen.